Hou eens op jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
of een lekkere cocktail aan de bar IN het zwembad
Sorryquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:28 schreef DaMook het volgende:
Zo ik denk ik kom ook nog maar eens uit bed.
Jup, maar vandaag nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Oh, ik bedenk me net dat jij weleens nachtdiensten hebt. Toch
Respectievelijk het neefje en de opa van Giel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:32 schreef Treezz het volgende:
Zeg.. Wie is dat "neefje" van Giel?? en wie is die "opa" van Giel ??
Neefje van Giel? Ik mis iets? Of is dat dat jochie wat het weer doet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:32 schreef Treezz het volgende:
Zeg.. Wie is dat "neefje" van Giel?? en wie is die "opa" van Giel ??
klopt, eerste platen van UB40 zijn redelijk te harden, maar daarna is het bagger geworden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Over wat Stenders net zei over UB40, voor mensen die UB40 alleen kennen als een stel met gouden kettingen behangen bierbuiktokkies die Sky Radio muziek maken; hun eerste paar LP's waren dus wél te pruimen en werden vroegah toch wel als een soort 'indie' beschouwd.
Download 'Signing Off' eens, daar staan best goed te pruimen nummers op.
Dat dus.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:15 schreef Marc63 het volgende:
Teej Veej Peej
Blijkbaarquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Het draai-contract loopt nog steeds???
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Van welke zangeres is het album Hard Candy uit?"
"Counting Crows."
![]()
![]()
![]()
![]()
Tracy Chapman?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Lekker wijf toch, die Counting Crows?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet ik dat ik Tracy.
Ik het singletjequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef TheZapster het volgende:
ik heb de lp daarvan nog ergens thuis liggen![]()
Ik heb jarenlang dat andere juweeltje van Van Duin , er staat een paard op de gang, op mijn voicemail gehad.Verbazend weinig voicemailberichten had ik in die tijdquote:
Ik heb ook nog zo'n hoorspel-lp. Echt heeeel slecht, maar je kon er altijd wel leuk mee scratchenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang dat andere juweeltje van Van Duin , er staat een paard op de gang, op mijn voicemail gehad.Verbazend weinig voicemailberichten had ik in die tijd
Die is ook gek ook, met dit weer in een dampende studio zittenquote:
Van mij mag hetquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:10 schreef Feivel1 het volgende:
Ik denk dat Jack McManus - Bang on the piano Meeeeegaaaaaaahit word.
Dominique, Tjibbe en VeenstraVeenstra?quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:15 schreef MichielV het volgende:
Wij hier?
Het lijkt er wel op.quote:
Ik besloot na het ene biertje maar even de badkamer enzo schoon te maken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wiekse Witte, olijven, pesto, stokbrood, zon.
Ik wil weer terug naar 't terras.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik besloot na het ene biertje maar even de badkamer enzo schoon te maken.
Scheelt alweer morgenochtend![]()
![]()
.
Goeie tipquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:03 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 luistert even V-Radio.
Insite met E-J Rosendahl.
Ik luister tussendoor wel 3FM.
Nee, maar je mag wel goeie tips gevenquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:09 schreef Feivel1 het volgende:
Ik wil geen luisteraars van Michieltje afpakken hoor.
Heej, je loopt voorquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
E-J nu over Veenstra Veenstra!
Leuk voor Veenstra om dat terug te horen na MM danquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Heej, je loopt voor
Ik neem het op trouwens
Wat verzint ie allemaal?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Leuk voor Veenstra om dat terug te horen na MM dan.
V-Radio maakt ook zelf podcasts van alle uren hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Leuk voor Veenstra om dat terug te horen na MM dan.
Oh, nou jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
V-Radio maakt ook zelf podcasts van alle uren hoor.
Dat jij een enorme droogkloot was..quote:
Een SCOOP!quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:18 schreef MichielV het volgende:
Leuk, morgen eens terugluisteren! Ik ben binnenkort ook te gast daar, trouwens.
Daar moet je dan wel een dag vrij voor nemen. Wat je er al niet voor over hebt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:18 schreef MichielV het volgende:
Kom je nog wel een keer melden wanneer precies hèquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:18 schreef MichielV het volgende:
Ben jij gekquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel een dag vrij voor nemen. Wat je er al niet voor over hebt.
Ohja, de magie van de radio.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:20 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ben jij gekOpnemen vantevoren. Alles voor de show!
Wordt Insite eerder opgenomen, of ga je MM dan eerder opnemen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:20 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ben jij gekOpnemen vantevoren. Alles voor de show!
Wat denk je zelf als VeenstraVeenstra zegt 'Alles voor de show!'...?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wordt Insite eerder opgenomen, of ga je MM dan eerder opnemen?
Eerder opnemen, ik vind live toch veel leuker.
MM is live natuurlijk. Dood aan de voicetrackers! http://www.michielveenstra.nl/angrylog/log/33470/Voicetrack%3F/quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wordt Insite eerder opgenomen, of ga je MM dan eerder opnemen?
Eerder opnemen, ik vind live toch veel leuker.
Maar een voicetrack op V-radio is niet ergquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:26 schreef MichielV het volgende:
[..]
MM is live natuurlijk. Dood aan de voicetrackers! http://www.michielveenstra.nl/angrylog/log/33470/Voicetrack%3F/
Als het écht écht écht écht technisch niet anders kan, dan doe ik een voicetrack.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:26 schreef MichielV het volgende:
[..]
MM is live natuurlijk. Dood aan de voicetrackers! http://www.michielveenstra.nl/angrylog/log/33470/Voicetrack%3F/
Ze doet denken aan meid op teenslippersquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:37 schreef Marc63 het volgende:
Teenslipper dame?
Heb je die laarzen niet gezien in die clip?
Ik zou het erger vinden - ontloelaatbaar zelfs - als ik een uitzending zou horen met prijsvragen, requests en noem maar op die niet live is, dan een twee uur durend interview dat vantevoren is opgenomen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar een voicetrack op V-radio is niet erg![]()
Jah, das waar. V-radio is natuurlijk alleen interviewquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:44 schreef MichielV het volgende:
Ik zou het erger vinden - ontloelaatbaar zelfs - als ik een uitzending zou horen met prijsvragen, requests en noem maar op die niet live is, dan een twee uur durend interview dat vantevoren is opgenomen.
Dat was wel altijd zo met podcasts.. dat is er nu ook nog maar heel weinig (Daarmee bedoel ik; de groten zijn weg: KoelCast (van Domien), SloerieSource, DePodOp (Bern Kreleger..))..quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:44 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik zou het erger vinden - ontloelaatbaar zelfs - als ik een uitzending zou horen met prijsvragen, requests en
Leuk hè, die tunnel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:43 schreef Marc63 het volgende:
Zo... Daar is de schipholtunnel weer. Ff geen moddervette hits en kneiters aub.
Van Leiden naar Amsterdam is het zo'n omweg als ik er omheen wil. Maar ik luister alweer mee. Kom maar op met de kneiters!quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leuk hè, die tunnel.
Ik vlucht altijd net voor die tunnel de trein uit.
Mja, da's dan wel weer waar.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van Leiden naar Amsterdam is het zo'n omweg als ik er omheen wil. Maar ik luister alweer mee. Kom maar op met de kneiters!
Dat mag. Ben de hele dag buiten geweest. Ga nu ff internetten en mn ogen vallen bijna dicht.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
CHRIS FUCKING REA! MICHIEL VEENSTRA, HEB JE SOMS EEN BADEEND OP JE KOP GEHAD?
(tevens hoi en tvp)
Deze inkopper kan ik niet laten lopen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
(tevens hoi en tvp)
Heuy WebHawkjuh! Lang niet gezien in het topic.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Michieltje, (niet wetende of je hier nog meeleest), heb je de nieuwe Robyn al gehoord?
Anders heb ik zo een hééééél aangenaam cadeautje voor je inbox
Echtwel! Keihard de lekkerste (hits)quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heuy WebHawkjuh! Lang niet gezien in het topic.
Nog steeds LichtSnelRadiomaker?
Ik ben ook geen minuut terug hoor -_-quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Deze inkopper kan ik niet laten lopen...
Was je weer aan het gooien?
Okay!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Echtwel! Keihard de lekkerste (hits)
hm, vaagheid hier. Heb in Firefox de pagina geopend, maar als ik de tab nu wil sluiten crasht FF steedsquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:26 schreef MichielV het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook...quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:39 schreef Againzender het volgende:
Het is net alsof ik Jelmer door dit nummer heen hoor
Euuuuh, daar heb ik geen last van.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:39 schreef Againzender het volgende:
Het is net alsof ik Jelmer door dit nummer heen hoor
quote:Nog maar een paar maanden rijden!
Ik zat in de auto anders wel mee te zingenquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
(tevens hoi en tvp)
Ik ook hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zat in de auto anders wel mee te zingen![]()
(HeHawkjuh!
)
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:51 schreef Feivel1 het volgende:
@RJ: Ik ben dan zo'n ramp die uberhaupt nooit iets van z'n zakgeld afstaat....
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:00 schreef MichielV het volgende:
Tot morgen -- Leuk Is Anders & Ekstra Weekend!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:00 schreef MichielV het volgende:
VeenstraVrijdagquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:00 schreef MichielV het volgende:
Al enkele maanden niet meer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Geen Pre-late night meer?
Oh. Ik loop achter. Nevermind!quote:
Lekkere muziek vanavond op kxquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben eerst maar gaan douchen, en nu KX-tijd
Als het goed is ga ik het wel relaxed hebben morgenquote:
Trustequote:
Trustequote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:03 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat er ook vandoor. Morgen... eh... vandaag weer om 7 uur op...
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:40 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh
Oh Cos, je avatar is wel geiler geworden zo
* Sirolf gaat alvast voor de radio zitten met z'n vlaggetje.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond Room Eleven in MYA
http://3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/263027
Heeft nog lang geduurdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar is de eerste BBQ-plaat van de dag.
Ook gezelligquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:56 schreef jmac het volgende:
Vanavond niet bij de Freaknacht maar doe Ekstra Weekend.
Tot dan!![]()
Verder is het vooral vreselijk inderdaad. Vuile Beatles-rip off.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:06 schreef on_air het volgende:
And he hates that BITCH.
Enige acceptabele uit het hele nummer.
Geloof dat ik de eerste keer moest huilen toen ik het hoorde.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Verder is het vooral vreselijk inderdaad. Vuile Beatles-rip off.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:59 schreef TheZapster het volgende:
Gerard Ekdom weer terug bij KXradio na het nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
* Sirolf schopt TheZapster naar het KXRadio-topic.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:59 schreef TheZapster het volgende:
Gerard Ekdom weer terug bij KXradio na het nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
Wouter van der Goes is verhinderd, dus Gerard valt in.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe dat zo opeens?
Jammer dat ik hier niet kan luisteren
Hij vervangt Wouter van der Goes vandaagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe dat zo opeens?
Jammer dat ik hier niet kan luisteren
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:33 schreef TheZapster het volgende:
Gerard is benaderd door Warchild om een my little pony te beschilderen
één pony, of een pallet?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:33 schreef TheZapster het volgende:
Gerard is benaderd door Warchild om een my little pony te beschilderen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:48 schreef Sirolf het volgende:
"Goedemorgen 3FM met Natalia"
"Hallo, met Michiel. Mogen wij ijsjes?"
"Wat kosten ze"quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:48 schreef Sirolf het volgende:
"Goedemorgen 3FM met Natalia"
"Hallo, met Michiel. Mogen wij ijsjes?"
Daarover gesproken... de podcastservice van V-Radio werkt sinds een paar dagen niet meer...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe komt Erik Jan Rosendahl er nou bij dat Michiel een droogkloot is
Toch goed dat ik het opgenomen heb danquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarover gesproken... de podcastservice van V-Radio werkt sinds een paar dagen niet meer...
3x raden waarom ik die opmerking hier net postte.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch goed dat ik het opgenomen heb dan
Vanavond ff online zetten
Je mag het ook gewoon vragen hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
3x raden waarom ik die opmerking hier net postte.
Het was een vraag verpakt als opmerking, en die opmerking leek me al duidelijk genoeg.quote:
Nog even binnentrekken via de Hogeschool-verbinding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |