Verder is het vooral vreselijk inderdaad. Vuile Beatles-rip off.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:06 schreef on_air het volgende:
And he hates that BITCH.
Enige acceptabele uit het hele nummer.
Geloof dat ik de eerste keer moest huilen toen ik het hoorde.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Verder is het vooral vreselijk inderdaad. Vuile Beatles-rip off.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:59 schreef TheZapster het volgende:
Gerard Ekdom weer terug bij KXradio na het nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
* Sirolf schopt TheZapster naar het KXRadio-topic.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:59 schreef TheZapster het volgende:
Gerard Ekdom weer terug bij KXradio na het nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
Wouter van der Goes is verhinderd, dus Gerard valt in.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe dat zo opeens?
Jammer dat ik hier niet kan luisteren
Hij vervangt Wouter van der Goes vandaagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe dat zo opeens?
Jammer dat ik hier niet kan luisteren
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:33 schreef TheZapster het volgende:
Gerard is benaderd door Warchild om een my little pony te beschilderen
één pony, of een pallet?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:33 schreef TheZapster het volgende:
Gerard is benaderd door Warchild om een my little pony te beschilderen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:48 schreef Sirolf het volgende:
"Goedemorgen 3FM met Natalia"
"Hallo, met Michiel. Mogen wij ijsjes?"
"Wat kosten ze"quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:48 schreef Sirolf het volgende:
"Goedemorgen 3FM met Natalia"
"Hallo, met Michiel. Mogen wij ijsjes?"
Daarover gesproken... de podcastservice van V-Radio werkt sinds een paar dagen niet meer...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe komt Erik Jan Rosendahl er nou bij dat Michiel een droogkloot is
Toch goed dat ik het opgenomen heb danquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarover gesproken... de podcastservice van V-Radio werkt sinds een paar dagen niet meer...
3x raden waarom ik die opmerking hier net postte.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch goed dat ik het opgenomen heb dan
Vanavond ff online zetten
Je mag het ook gewoon vragen hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
3x raden waarom ik die opmerking hier net postte.
Het was een vraag verpakt als opmerking, en die opmerking leek me al duidelijk genoeg.quote:
Nog even binnentrekken via de Hogeschool-verbinding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |