quote:
Geen Kevin maar wel Robert-Jan en Der Rudy !quote:22-23
Blur - Parklife
Hot Chip - One Pure Thought
Amy Winehouse - You Know I'm No Good
The Long Blondes – Guilt
Phats & Small - Turn Around
Hercules & Love Affair – Blind![]()
Melee - Built To Last
dEUS - The Architect
Gwen Stefani - What You Waiting For
Spinvis - Ik Wil Alleen Maar Zwemmen
Je moet bij Nieuwe topics kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:03 schreef on_air het volgende:
Hoerigekudtsite. Zo traag dat het topic nu pas in mijn lijst staat.
Michiel tussen 01-04.00?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Michiel ligt helemaal dubbel. Dat wordt wat vannacht. Ik ben bang dat ik ook blijf hangen...
Ze zijn lekker op dreefquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen Veenstra en Ekdom niet gewoon blijven
Doet Michiel vanavond de Freaknacht?! Welke tijden?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Michiel ligt helemaal dubbel. Dat wordt wat vannacht. Ik ben bang dat ik ook blijf hangen...
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:08 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Dat is wat ik begreep.quote:
Proost!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]Dat dus. Komen Ekdom en Veenstra vannacht weer?
![]()
![]()
Oh ja: PROOST!
Jammer...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/238245/
Giel en Gerard, schrijven ze daar.
Ook zo. Heb nog 2 flesjes Aldi bier liggen (waarvan er 1 op is) en daarna nog 2 6packs (blikjes)quote:
Ah, owkee. Dacht dat dat wel zou kloppen omdat er ook de datum van vandaag boven staanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:13 schreef Feivel1 het volgende:
@RJ: Dat is een standaard bericht.
Vorige week stond er ook Giel en Gerard, terwijl Gerard op vakantie was.
Ik heb ook al 1 groente lade leegquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook zo. Heb nog 2 flesjes Aldi bier liggen (waarvan er 1 op is) en daarna nog 2 6packs (blikjes) [ afbeelding ]![]()
Warsteinerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook zo. Heb nog 2 flesjes Aldi bier liggen (waarvan er 1 op is) en daarna nog 2 6packs (blikjes) [ afbeelding ]![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb ook al 1 groente lade leegmet flesjes uit een blauwe krat...
Deze lade was natuurlijk half leeg anders zou ik 12 flesjes op hebben......
Idd. smaakt ie uit fles beter maar die heb ik nu niet tot m`n beschikking. Dus uit blik smaakt ook goedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Warsteiner![]()
. Maar dan wel uit de fles
.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
Calvin Harris - Acceptable In The 80s komt het volgende uur nog langs.YES !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Dat is wel het laatste waar ik op letquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat een dramatische topic-openers heb je soms hè?
That is a verry long time a go... Wat dan weer Engels is voor: Dat is verrekte lang geleden!quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:23 schreef Timo20 het volgende:
HEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt ook een halve groente lade leeg?![]()
Wordt ook moeilijker na 537 topics.....quote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:27 schreef Sersjee het volgende:
Blijk ik gewoon nog Hertog Jan in de koelkast te hebben staan![]()
*plop* [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij hebt ook een halve groente lade leeg?
Goed bezigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:27 schreef Sersjee het volgende:
Blijk ik gewoon nog Hertog Jan in de koelkast te hebben staan![]()
*plop* [ afbeelding ]
Inderdaad...quote:
Ik vind het ook niet zo heel goed hoor !quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Sorry Hans, maar dit is toch niet goed....
Of ben ik abuis?
Gelukkig...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo heel goed hoor !
Andersom.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die naast hem komt wonen of andersom...?
Die idd ! hoor je niks meer over maar er zouden ook andere blind dates in de studio komen en die zijn er nog niet geweest. Zou er dan toch wat spelen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Die naast hem komt wonen of andersom...?
Is dat al twee weken terug...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Andersom.
Maar hoor er idd weinig meer van, vorige week ook al niks...
Bij het noemen van meer dan 2 merken, beperkt de concurrentie...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie heeft toch in godsnaam verzonnen dat 't minder erg zou zijn als je 3 merken noemt in plaats van één?![]()
Dat slaat namelijk nergens op en is ook helemaal niet waar
.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:49 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vannacht een jaar op FOK! zit.
En dat betekent dat Annemieke morgen jarig is!
Holy crap! Dat was een flinke...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:49 schreef -Hans- het volgende:
Vreselijke crash zeg van Lorenzo ! net de beelden gezien op ned3. Damn
Dat denkt iedereen ja. Maar het noemen van merken is wettelijk niet toegestaan. Als je er dan nog 2 andere noemt, is het drie keer ergerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij het noemen van meer dan 2 merken, beperkt de concurrentie...
Idd. Tenzij je er heel erg de nadruk op legt en dat merk tig keer gaat noemen.quote:Dat is de gedachte. Maar het is wel een beetje ver gezocht, niemand die het toch merkt als je er maar eentje noemt.
Gefeli!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:49 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vannacht een jaar op FOK! zit.
En dat betekent dat Annemieke morgen jarig is!
Is Rianne als vriendin al weer zo lang geleden...quote:geregistreerd op: zondag 26 november 2006 @ 00:25
Idd.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:49 schreef -Hans- het volgende:
Vreselijke crash zeg van Lorenzo ! net de beelden gezien op ned3. Damn
Tja als je gewoon een merknaam noemt en er geen poespas van maakt onair dan merkt niemand het. Maar ik ben het er ook niet mee eens. Noem er gewoon eentje, Die andere worden ook wel genoemd. En anders doe je gewoon iets verkeerds...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen ja. Maar het noemen van merken is wettelijk niet toegestaan. Als je er dan nog 2 andere noemt, is het drie keer erger.
[..]
Idd. Tenzij je er heel erg de nadruk op legt en dat merk tig keer gaat noemen.
Volgens mij mag je gerust een keer een merknaam noemen, maar je mag er geen waardeoordeel aan verbinden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen ja. Maar het noemen van merken is wettelijk niet toegestaan. Als je er dan nog 2 andere noemt, is het drie keer erger.
[..]
Idd. Tenzij je er heel erg de nadruk op legt en dat merk tig keer gaat noemen.
Breuk in zijn linkerenkel en daar komt hij volgens mij nog redelijk "goed" mee weg. Kans is aanwezig dat hij zondag gewoon op de motor stapt... Pijnlijk !quote:
Plaat van The Script vind ik zelf best wel aardig en de plaat van CH is geweldig !quote:23-00
Editors – Blood
The Script - We Cry
Duffy – Mercy
Alphabeat – Fascination
Tiga - You Gonna Want Me
Jamie Lidell - Another Day
Kanye West ft Chris Martin – Homecoming
Calvin Harris - Acceptable In The 80s
The Kooks - Always Where I Need To Be
Room 11 - Hey! Hey! Hey!
omgquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Heb je wel es sex gehad op je eigen nummers?"
Wat is dat nou weer vraag zo ineens?
Het is toch ook wel een verdomd lekker en vrolijk liedje! Begin had ik zo iets van "mwa, weet niet of ik dit heel tof vind" maar het kwartje is nu wel gevallen. Vraag mij af of we in de toekomst nog veel van Alphabeat gaan horen. Lijkt mij echt zo'n bandje waar je 1x wat van hoort en daarna nooit meer.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:23 schreef Sersjee het volgende:
Vanochtend kwam ik al dansend op m'n werk aan, één keer raden welke plaat op m'n mp3spelert speelde...
Ze keken me wel raar aan trouwens.
Ik had het niet verwacht, maar wel fijn gevonden. Volgende week is eigenlijk te laat, terwijl dat met Coldplay mijns inziens niet het geval zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Jamie Lidell - Another Day![]()
Had ik eigenlijk als Meeeeeeeegahit verwacht.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik doe even vrolijk mee want de Cavello is reeds aangetrokken.
Waarom denk je da'k ze maandag en op 17 juni ga bekijken? Voor je het weet blijkt het een eendagsvlieg van jewelste te zijn...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is toch ook wel een verdomd lekker en vrolijk liedje! Begin had ik zo iets van "mwa, weet niet of ik dit heel tof vind" maar het kwartje is nu wel gevallen. Vraag mij af of we in de toekomst nog veel van Alphabeat gaan horen. Lijkt mij echt zo'n bandje waar je 1x wat van hoort en daarna nooit meer.
schatjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Duffy !
[ afbeelding ]
Laatst bij Raymann gezien... was geloof ik wel aardig.
Dan ben ik blij dat ik ze 22 juni nog ff mee kan pikkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waarom denk je da'k ze maandag en op 17 juni ga bekijken? Voor je het weet blijkt het een eendagsvlieg van jewelste te zijn...
Het chat gesprek is afgelopen en kan zich ook naar de koelkast begeven.. Kortom, trekt ook een nieuwe open....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:33 schreef Timo20 het volgende:
Nog maar een goudgele rakker open getrokken
[..]
schatje![]()
![]()
Die was op vakantie naar de USA, hij is vandaag weer terugggekomen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:33 schreef Marc63 het volgende:
Wat is er eigenlijk met Kevin? Hij was er vorige week ook al niet...
De Mattheus Passion?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:23 schreef Sersjee het volgende:
Vanochtend kwam ik al dansend op m'n werk aan, één keer raden welke plaat op m'n mp3spelert speelde...
Ok, leukquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die was op vakantie naar de USA, hij is vandaag weer terugggekomen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die was op vakantie naar de USA, hij is vandaag weer terugggekomen.
Nou, Alphabeat hebben ze ook onwijs laat nog Meeeeegahit gemaakt dus het zou zomaar kunnen. Ik vind het ook wel een tof liedje maar betwijfel of het een echte hit zal worden...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:31 schreef Marc63 het volgende:
Ik had het niet verwacht, maar wel fijn gevonden. Volgende week is eigenlijk te laat, terwijl dat met Coldplay mijns inziens niet het geval zou zijn geweest.
Bijna! U gaat niet door voor de wasmasjien...quote:
Heeft afstand bediening in zijn hand en vinger op de volume knop....quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het chat gesprek is afgelopen en kan zich ook naar de koelkast begeven.. Kortom, trekt ook een nieuwe open....
quote:
Er is nog een verschil tussen wat ik vind en wat ze bij 3FM vindenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, Alphabeat hebben ze ook onwijs laat nog Meeeeegahit gemaakt dus het zou zomaar kunnen. Ik vind het ook wel een tof liedje maar betwijfel of het een echte hit zal worden...
Zometeen die super plaat van Calvin Harris.
Echt heel slecht maar ik heb hier ook nog een groene Aussi liggen. Te fout gewoonquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Heb de Cappa en de Aussi ook al uit de kast getrokken...
Tof! veel plezierquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:33 schreef Sersjee het volgende:
Waarom denk je da'k ze maandag en op 17 juni ga bekijken? Voor je het weet blijkt het een eendagsvlieg van jewelste te zijn...
Ik ook, een aussi en een cappa...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt heel slecht maar ik heb hier ook nog een groene Aussi liggen. Te fout gewoon
Here we go !!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heeft afstand bediening in zijn hand en vinger op de volume knop....
(meesterlijke opmerking over Coldplay van Rudy!)
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:41 schreef Marc63 het volgende:
Er is nog een verschil tussen wat ik vind en wat ze bij 3FM vinden
Understatement...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:43 schreef -Hans- het volgende:
Een van de meest ondergewaardeerde platen van 2007.
Zou een goede Meeeeeeegahit zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Understatement...
(zeker als ik de reacties lees)
Qua vrolijkheid vind ik em vergelijkbaar met She Moves in Her Own Way. Hoewel ik die nog steeds wel de leukst plaat van the kooks vind.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:46 schreef Litton-Lane het volgende:
De kookerts mogen er ook zijn trouwens.
Ik vind dit nummer erg veel lijken op een ander. Weet even niet welke. Maar ik vind hem wel
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:47 schreef -Hans- het volgende:
(al vind ik de reclame met Dennis W wel erg irritant.)
Jup, erg veel hongerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:48 schreef Litton-Lane het volgende:
Krijg honger van die zak sensations in beeld...
Ik dacht het wel. Anders ga ik zo weer iets anders doen. Ben toch uiteindelijk geen Giel fan....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Komt over een uurtje die Michiel Veenstra weer?!! die man maakt ook overuren op 3FM
Veenstra FM
[..]
Jup, erg veel honger
Ik heb hier een zak Red Sweet Paprika liggenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Krijg honger van die zak sensations in beeld...
Ik denk dat de lays baked open gaat, bij gebrek aan een saucijzenbroodje....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb hier een zak Red Sweet Paprika liggen
Pfffffffff dan wordt het wel weer een lange avond zeg.. Vind Giel ook niet zo heel boeiend maar ik denk dat het met Veenstra Veenstra straks wel lachen wordt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik dacht het wel. Anders ga ik zo weer iets anders doen. Ben toch uiteindelijk geen Giel fan....
Niet goed, maar als je dit zo live zou horen, zou je wel springen denk ik....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:52 schreef -Hans- het volgende:
Tsja, is dit nou goed of niet? Voordeel van de twijfel.....
Ik ga het zelf niet opzetten, maar ik vind het niet erg dat het zo af en toe eens langs zal komen op 3FM. Wordt dan waarschijnlijk wel beperkt tot MYA en 3v12.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfffffffff dan wordt het wel weer een lange avond zeg.. Vind Giel ook niet zo heel boeiend maar ik denk dat het met Veenstra Veenstra straks wel lachen wordt.![]()
Tsja, is dit nou goed of niet? Voordeel van de twijfel.....
Die is net op hierquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik denk dat de lays baked open gaat, bij gebrek aan een saucijzenbroodje....
Wel lekker up-tempo dus als je een paar bier op hebt is het wel vet, denk ikquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Niet goed, maar als je dit zo live zou horen, zou je wel springen denk ik....
Puike lijst hoor ! afsluiter van de show mag er ook wezen.... die plaat van CSS draai ik hier nog regelmatig.quote:23-00
Rudy's Guilty Pleasure: Divine - Shoot Your Shot
Kate Nash – Mouthwash
Snow Patrol - You're All I Have
GEM – Look
Kraak & Smaak - Squeeze Me
CSS - Let's Make Love And Listen To Death From Above
The Wombats - Let's Dance To Joy Division
INXS - New Sensation
De Jeugd van Tegenwoordig – Hollereer
Live Request:
1. Joss Stone - Fell In Love With A Boy (live in NYC)
2. Voicst - Everyday I Work On The Road (live op Noorderslag 2008)
3. Radiohead - Karma Police (live)
Maximo Park - Girls Who Play Guitar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Welke smaak, de normal is van de week op gegaan. Ik heb nu nog die ander liggen... (te lui om te kijken welke dat is, als het bier op is moeten we weer opstaaanquote:
Mediterranean Herbsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Welke smaak, de normal is van de week op gegaan. Ik heb nu nog die ander liggen... (te lui om te kijken welke dat is, als het bier op is moeten we weer opstaaan)
Leuke plaat van Snow Patrol. Zo'n typisch geval van een vergeten single.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel lekker up-tempo dus als je een paar bier op hebt is het wel vet, denk ik![]()
Roel_Jewel komt straks echt wel terug !
[..]
Puike lijst hoor ! afsluiter van de show mag er ook wezen.... die plaat van CSS draai ik hier nog regelmatig.
Kate Nash en CSS in het volgende uur? Dan blijft ik zeker nog even hangen!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel lekker up-tempo dus als je een paar bier op hebt is het wel vet, denk ik![]()
Roel_Jewel komt straks echt wel terug !
[..]
Puike lijst hoor ! afsluiter van de show mag er ook wezen.... die plaat van CSS draai ik hier nog regelmatig.
Minste plaat van volgende uur vind ik Hollereer. Verder allemaal heel fijne platenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kate Nash en CSS in het volgende uur? Dan blijft ik zeker nog even hangen!
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef Timo20 het volgende:
HEY!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer een goede... En toch op spoiler drukken
Idd, goede laatste uur.... Joss Live NYC. Ik was er bij: Joss Live Amsterdam 3FM Presents.. Met Eric Corton. En dat was echt heel mooi op 2 meter afstand...
http://www.partyscene.nl/(...)cabdff85385e950f9856
Hey, er staat niet meer dat ik die geschreven heb....![]()
Volgens mij ken ik die hele plaat niet.. Gelukkig niet een van hun singles die je de afgelopen periode toch al te vaak hebt gehoord.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:57 schreef Marc63 het volgende:
Leuke plaat van Snow Patrol. Zo'n typisch geval van een vergeten single.
Trouwens vage actie om Voicst bij de Live-Request erbij te zetten terwijl ze in de studio zijn.
hehequote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Weer een goede... En toch op spoiler drukken
Zelf de Rudy's Guilty Pleasure klinkt wel vet! Maar wat een clip.....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:58 schreef Sirolf het volgende:
Kate Nash en CSS in het volgende uur? Dan blijft ik zeker nog even hangen!
Super leuk om weer eens terug te lezen....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:59 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.partyscene.nl/(...)cabdff85385e950f9856
Ik maak me er al helemaal niet meer druk om wanneer iets dat ik leuk vind geen hit wordt. De top40 vind ik een behoorlijke aanfluiting als je het niveau van de platen zo ziet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:06 schreef Sirolf het volgende:
Kate Nash!
Ik hoop echt dat dit nummer aan gaat slaan in NL, het vorige nummer is ook niet geworden wat het had kunnen zijn...
* Sirolf kan nog net de klik richting Fabchannel.com onderdrukken, geweldig concert van Kate staat daar.
Het grappige is juist dat ik juist een heleboel platen die in de top 40 staan niet ken (Gerard Joling, Jump-zooi, enz.)...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik maak me er al helemaal niet meer druk om wanneer iets dat ik leuk vind geen hit wordt. De top40 vind ik een behoorlijke aanfluiting als je het niveau van de platen zo ziet.
Ik zeg: Jeroen v/d Boomquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik maak me er al helemaal niet meer druk om wanneer iets dat ik leuk vind geen hit wordt. De top40 vind ik een behoorlijke aanfluiting als je het niveau van de platen zo ziet.
Top 40quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had haar wel een paar jaar jonger dan mijzelf geschat. En ik ben 24.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:11 schreef Sirolf het volgende:
Kate Nash is maar 20 jaar?! Die had ik inderdaad net als Rudy een jaar of 4 ouder geschat...
Denk dat Rudy niet helemaal weet dat Giel er niet is. Althans, ik ga er van uit dat Michiel wel weet wanneer hij on-air moet (behalve dan de keer dat hij zich had verslapen)quote:
Ik dus een paar jaar ouder dan mezelf. Ik ben 20.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had haar wel een paar jaar jonger dan mijzelf geschat. En ik ben 24.
Snow Patrol
Of wanneer ie teveel Rosé heeft gezopenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat Rudy niet helemaal weet dat Giel er niet is. Althans, ik ga er van uit dat Michiel wel weet wanneer hij on-air moet (behalve dan de keer dat hij zich had verslapen)
uuhhm okay.. dacht dat hij het had gezegd tijdens het Ekstra weekend maar ook ik begin nu wel een beetje te twijfelen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:21 schreef Sirolf het volgende:
Overigens geen idee hoe jullie erbij komen dat Michiel er vannacht zou zijn, maar ik hoor net aan het einde van GIEL van vanochtend (stream er even bij gepakt) dat Giel er gewoon is hoor...
Schrale hoop misschien.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:21 schreef Sirolf het volgende:
Overigens geen idee hoe jullie erbij komen dat Michiel er vannacht zou zijn, maar ik hoor net aan het einde van GIEL van vanochtend (stream er even bij gepakt) dat Giel er gewoon is hoor...
Fieuwquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay.. dacht dat hij het had gezegd tijdens het Ekstra weekend maar ook ik begin nu wel een beetje te twijfelen.
Meende het inderdaad ook gehoord te hebben maar ben de tel qua bier een beetje kwijt geraakt dus helemaal zeker weet ik het niet meer.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Pjoei
Ik dacht dat ik gek werd.... Jij hebt het ook gehoord..![]()
Squeeze Me
Vergeet Annemic niet te feliciteren.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:25 schreef -Hans- het volgende:
Kraak & Smaak![]()
Hoe vet
Morgen eindelijk weer eens Weekend DNA luisteren.. tijdje niet gehoord.
Niks gemist hoor, als je het mij vraagt. Geen sterk programma..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:25 schreef -Hans- het volgende:
Morgen eindelijk weer eens Weekend DNA luisteren.. tijdje niet gehoord.
hoezo? dan komt ie een tijdje niet in de freaknacht en kunnen Michiel en Ancilla weer taart gevechten houden?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoop wel dat er deze zomer weer een seizoen komt van Giel's tv-programma.
Preciesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoezo? dan komt ie een tijdje niet in de freaknacht en kunnen Michiel en Ancilla weer taart gevechten houden?
Ik kijk geen tv, dus dan is hij mooi van de radio af....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoezo? dan komt ie een tijdje niet in de freaknacht en kunnen Michiel en Ancilla weer taart gevechten houden?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:30 schreef -Hans- het volgende:CSS - Let's Make Love And Listen To Death From Above
![]()
Paar keer gehoord maar qua muziek vind ik het af en toe wel matig. Morgen toch maar even luisterenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Niks gemist hoor, als je het mij vraagt. Geen sterk programma..
Heerlijk liedjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:30 schreef -Hans- het volgende:CSS - Let's Make Love And Listen To Death From Above
![]()
* Timo20 raised z`n glass to the seilingquote:
quote:
Ik voorspelde dat al heel vroeg... Ik vond het heerlijk..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:35 schreef Marc63 het volgende:
De manier waarop het de SR2007-anthem werd vind ik nog steeds erg jammer, maar dat het de SR2007-anthem was vond ik wel erg prettig
quote:
quote:INXS - New Sensation
De Jeugd van Tegenwoordig – Hollereer
Live Request:
1. Joss Stone - Fell In Love With A Boy (live in NYC)
2. Voicst - Everyday I Work On The Road (live op Noorderslag 2008)
3. Radiohead - Karma Police (live)
Maximo Park - Girls Who Play Guitar
Mijn glas is ook leeg...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:42 schreef Timo20 het volgende:
Ik krijg net een fax: "Timo, je bier is weer op"
Moet ik dalijk ook nog opstaan![]()
Maximo Park rulesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Girls who play guitars
En die plaat is ook leuk
Loop jij maar, neem je mij ook één meequote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn glas is ook leeg...
Loop jij of moet ik zelf...
Books from Boxes is toch wel mn favoriet. Qua onderwerp is dat natuurlijk Girls who play guitarsquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als het goed is moet je nu een nieuwe hebben... Ik ben net terug...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]nog niet
Ik gewoon de koelkast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ik normaal ook. Maar alles wat hier in de koelkast lag is al op. Nou moet ik naar de koelkast in de garagequote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja ik normaal ook. Maar alles wat hier in de koelkast lag is al op. Nou moet ik naar de koelkast in de garage
quote:
Oja, punt com.quote:
Books from Boxes... kicken plaat is dat ! Ook mijn favo maar Girls Who Play Guitar isquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Books from Boxes is toch wel mn favoriet. Qua onderwerp is dat natuurlijk Girls who play guitars
Ik weet even niet welke mijn favo is. Maar ik hoor jammer genoeg te weinig van deze band...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Books from Boxes... kicken plaat is dat ! Ook mijn favo maar Girls Who Play Guitar is
natuurlijk ook niet verkeerd.
Tijd voor creatieve topictitels!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:57 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens... nog maar iets meer dan 30 posts tot het gevreesde topic
Eens is... er is een periode geweest dat ze nog met enig regelmaat waren te horen maar het is tegenwoordig op 3FM wat stil geworden rond Maximo Park...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik weet even niet welke mijn favo is. Maar ik hoor jammer genoeg te weinig van deze band...
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:59 schreef Sirolf het volgende:
Ligt het aan mij of is deze opname brak? Ik hoor alleen maar geluid op links...
quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]Naast de pc
![]()
Gasten: het was me weer een genoegen vanavond![]()
Ga m`n nest in duiken met daarbij nog een pilsje en de Freaknacht. Tot morgen ofzo![]()
53.....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:57 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens... nog maar iets meer dan 30 posts tot het gevreesde topic
Wie is het nou ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:57 schreef -Hans- het volgende:
DaMook !!!![]()
Net op tijd voor Giel of Veenstra Veenstra....
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]Naast de pc
![]()
Gasten: het was me weer een genoegen vanavond![]()
Ga m`n nest in duiken met daarbij nog een pilsje en de Freaknacht. Tot morgen ofzo![]()
Zendt 3FM die opname doodleuk nog een keer uit?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:59 schreef Sirolf het volgende:
Ligt het aan mij of is deze opname brak? Ik hoor alleen maar geluid op links...
Morgen heb je alle tijd om het te luisterenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie is het nou ?.
Ik wilde trouwens eigenlijk EW terug gaan luisteren nu, maar het is natuurlijk gezelliger om te weten waar jullie het over hebben en dus freaknacht luisteren.
Dan wordt het tijd om te pittenquote:
quote:
quote:
quote:
Ik hoor het, luister gewoon gezellig met jullie meequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen heb je alle tijd om het te luisteren![]()
maar het is dus Giel
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om te pitten
[..]
[..]
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |