quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
Calvin Harris - Acceptable In The 80s komt het volgende uur nog langs.YES !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Dat is wel het laatste waar ik op letquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat een dramatische topic-openers heb je soms hè?
That is a verry long time a go... Wat dan weer Engels is voor: Dat is verrekte lang geleden!quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:23 schreef Timo20 het volgende:
HEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt ook een halve groente lade leeg?![]()
Wordt ook moeilijker na 537 topics.....quote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:27 schreef Sersjee het volgende:
Blijk ik gewoon nog Hertog Jan in de koelkast te hebben staan![]()
*plop* [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij hebt ook een halve groente lade leeg?
Goed bezigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:27 schreef Sersjee het volgende:
Blijk ik gewoon nog Hertog Jan in de koelkast te hebben staan![]()
*plop* [ afbeelding ]
Inderdaad...quote:
Ik vind het ook niet zo heel goed hoor !quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Sorry Hans, maar dit is toch niet goed....
Of ben ik abuis?
Gelukkig...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo heel goed hoor !
Andersom.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die naast hem komt wonen of andersom...?
Die idd ! hoor je niks meer over maar er zouden ook andere blind dates in de studio komen en die zijn er nog niet geweest. Zou er dan toch wat spelen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Die naast hem komt wonen of andersom...?
Is dat al twee weken terug...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Andersom.
Maar hoor er idd weinig meer van, vorige week ook al niks...
Bij het noemen van meer dan 2 merken, beperkt de concurrentie...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie heeft toch in godsnaam verzonnen dat 't minder erg zou zijn als je 3 merken noemt in plaats van één?![]()
Dat slaat namelijk nergens op en is ook helemaal niet waar
.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:49 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vannacht een jaar op FOK! zit.
En dat betekent dat Annemieke morgen jarig is!
Holy crap! Dat was een flinke...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:49 schreef -Hans- het volgende:
Vreselijke crash zeg van Lorenzo ! net de beelden gezien op ned3. Damn
Dat denkt iedereen ja. Maar het noemen van merken is wettelijk niet toegestaan. Als je er dan nog 2 andere noemt, is het drie keer ergerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij het noemen van meer dan 2 merken, beperkt de concurrentie...
Idd. Tenzij je er heel erg de nadruk op legt en dat merk tig keer gaat noemen.quote:Dat is de gedachte. Maar het is wel een beetje ver gezocht, niemand die het toch merkt als je er maar eentje noemt.
Gefeli!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:49 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vannacht een jaar op FOK! zit.
En dat betekent dat Annemieke morgen jarig is!
Is Rianne als vriendin al weer zo lang geleden...quote:geregistreerd op: zondag 26 november 2006 @ 00:25
Idd.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:49 schreef -Hans- het volgende:
Vreselijke crash zeg van Lorenzo ! net de beelden gezien op ned3. Damn
Tja als je gewoon een merknaam noemt en er geen poespas van maakt onair dan merkt niemand het. Maar ik ben het er ook niet mee eens. Noem er gewoon eentje, Die andere worden ook wel genoemd. En anders doe je gewoon iets verkeerds...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen ja. Maar het noemen van merken is wettelijk niet toegestaan. Als je er dan nog 2 andere noemt, is het drie keer erger.
[..]
Idd. Tenzij je er heel erg de nadruk op legt en dat merk tig keer gaat noemen.
Volgens mij mag je gerust een keer een merknaam noemen, maar je mag er geen waardeoordeel aan verbinden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen ja. Maar het noemen van merken is wettelijk niet toegestaan. Als je er dan nog 2 andere noemt, is het drie keer erger.
[..]
Idd. Tenzij je er heel erg de nadruk op legt en dat merk tig keer gaat noemen.
Breuk in zijn linkerenkel en daar komt hij volgens mij nog redelijk "goed" mee weg. Kans is aanwezig dat hij zondag gewoon op de motor stapt... Pijnlijk !quote:
Plaat van The Script vind ik zelf best wel aardig en de plaat van CH is geweldig !quote:23-00
Editors – Blood
The Script - We Cry
Duffy – Mercy
Alphabeat – Fascination
Tiga - You Gonna Want Me
Jamie Lidell - Another Day
Kanye West ft Chris Martin – Homecoming
Calvin Harris - Acceptable In The 80s
The Kooks - Always Where I Need To Be
Room 11 - Hey! Hey! Hey!
Forum Opties | |
---|---|