omgquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Heb je wel es sex gehad op je eigen nummers?"
Wat is dat nou weer vraag zo ineens?
Het is toch ook wel een verdomd lekker en vrolijk liedje! Begin had ik zo iets van "mwa, weet niet of ik dit heel tof vind" maar het kwartje is nu wel gevallen. Vraag mij af of we in de toekomst nog veel van Alphabeat gaan horen. Lijkt mij echt zo'n bandje waar je 1x wat van hoort en daarna nooit meer.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:23 schreef Sersjee het volgende:
Vanochtend kwam ik al dansend op m'n werk aan, één keer raden welke plaat op m'n mp3spelert speelde...
Ze keken me wel raar aan trouwens.
Ik had het niet verwacht, maar wel fijn gevonden. Volgende week is eigenlijk te laat, terwijl dat met Coldplay mijns inziens niet het geval zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Jamie Lidell - Another Day![]()
Had ik eigenlijk als Meeeeeeeegahit verwacht.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik doe even vrolijk mee want de Cavello is reeds aangetrokken.
Waarom denk je da'k ze maandag en op 17 juni ga bekijken? Voor je het weet blijkt het een eendagsvlieg van jewelste te zijn...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is toch ook wel een verdomd lekker en vrolijk liedje! Begin had ik zo iets van "mwa, weet niet of ik dit heel tof vind" maar het kwartje is nu wel gevallen. Vraag mij af of we in de toekomst nog veel van Alphabeat gaan horen. Lijkt mij echt zo'n bandje waar je 1x wat van hoort en daarna nooit meer.
schatjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Duffy !
[ afbeelding ]
Laatst bij Raymann gezien... was geloof ik wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |