Ja idd. Het duurt ffquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
Ik was ook al bezig, maar was weer eens traag
Die snapte ik alleen niet, dus ik zal wel stom zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ooooh, kooltjes!"
"Ja, wat denk jij dan? Helmut?"
Tering![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:38 schreef Timo20 het volgende:
Of zou ik de TT veranderen in : "Goede Wijn Is Nog Geen Bier"![]()
Helmut Kohlquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:39 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Die snapte ik alleen niet, dus ik zal wel stom zijn
Helmut Kohl, die dikke Duitserquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:39 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Die snapte ik alleen niet, dus ik zal wel stom zijn
Al iets bekend over de inhoud van de Freaknacht?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:41 schreef jmac het volgende:
tvp'tje
Ja, dat had Ekdom nog ff moeten vermelden. Eine DEUTSCHE Bundeskanzler!!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wikipedia: Da's een DUITSE bondskanselier geweest.
oh ja k*t dat kan niet meer he. Dan hebben we iig. al een titel voor het volgende topicquote:
Na Veenstra denk ik dat ze denken: "Het is tijd om tuh genietuhh.. van grote piemols en dikke tietuh". (Oh My Gosh, dat was vroeger een jingle op een internetstation..)quote:
En hij zegt het ook nogquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Na Veenstra denk ik dat ze denken: "Het is tijd om tuh genietuhh.. van grote piemols en dikke tietuh". (Oh My Gosh, dat was vroeger een jingle op een internetstation..)
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zie het al voor me, zat ie net mn post te lezen.
* Roel_Jewel Litton-Lane ff opveegtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moest even onder de tafel uitkomen
Oh, die kan ik je zo ook wel vertellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
En nu ben ik benieuwd naar deel drie van de uuropener...
Thanks matequote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel Litton-Lane ff opveegt.
Dacht ik al....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, die kan ik je zo ook wel vertellen.
Staat al op m'n site zelfs.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, die kan ik je zo ook wel vertellen.
Staat al op m'n site zelfs.
http://www.3fmfan.nl/page/audiovideo/list/6/10 onderaan
Dat is altijd weer een suprise, ook voor mijquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al iets bekend over de inhoud van de Freaknacht?
Volgens mij welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
(is dit Paultje Pils)
Ik heb alweer heel wat keren dubbelgelegenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:17 schreef DaMook het volgende:
Hoe is EW ? Ik mis het, maar ik kan straks gelukkig terugspoelen dankzij quicktime.
Ik kan nauwelijk posten omdat ik steeds moet wachten tot ik opgeraapt wordt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:17 schreef DaMook het volgende:
Hoe is EW ? Ik mis het, maar ik kan straks gelukkig terugspoelen dankzij quicktime.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:17 schreef DaMook het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb alweer heel wat keren dubbelgelegen.
Dat dus....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:
Ik kan nauwelijk posten omdat ik steeds moet wachten tot ik opgeraapt wordt.
Yeahhquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Durven jullie wel hè, dansmuziek draaien met Lucille in de studio!
Ik dacht aan het begin van het programma dat ze misschien wel eindelijk een plaatsje op de rode bank had bemachtigd.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen on_air vanavond?
Als Gerard erg vervelend wordt, roept ze vast wel weer ff hoe goed hij in lingo isquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Durven jullie wel hè, dansmuziek draaien met Lucille in de studio!
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Gerard erg vervelend wordt, roept ze vast wel weer ff hoe goed hij in lingo is
Bekende eigenaardigheid van 3FM, zelfs als de nieuwe single uit is blijven ze de oude singles vaak zelfs nog veel meer draaien dan de nieuwe.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:38 schreef Marc63 het volgende:
Draai dan de nieuwe single. Die is net uit, maar nu al toeter!
Nu ben ik ook nieuwsgierigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
Krijg ik net een PM met de hele CV van jmac.
Ik weet nu wie jmac is, ingodsnaam, doe mij ook zo'n baan!
Nu wordt ik ook nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
Hmja...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bekende eigenaardigheid van 3FM, zelfs als de nieuwe single uit is blijven ze de oude singles vaak zelfs nog veel meer draaien dan de nieuwe.
Ik heb er een nieuwe printer voor aan moeten schaffen!quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:43 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb een mooie perskaart voor Gerard!
[ link | afbeelding ]
Ik was ook wel nieuwsgierig eigenlijk... Wat voor mooie baan heeft hij dan...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
Hij werkt bij 3FMquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was ook wel nieuwsgierig eigenlijk... Wat voor mooie baan heeft hij dan...
Zekerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:46 schreef TheVulture het volgende:
AlphabeatMoeiteloos in mijn top 10 van beste platen van 2008
"Zo lelijk is ie toch niet"quote:
Doet alleen iets voor de Freaknacht als ik mij niet vergis. Volgens mij geen verkeerde baanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
Ik vraag me af, wanneer er die versie gemaakt wordt door dees of geen...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:46 schreef Timo20 het volgende:
DAAR IS IE WEER![]()
![]()
Was vanmiddag in de bloemenwinkel, daar stond ie ook op. En ik maar meebléren: "We live on masturbation"![]()
Lijkt mij niet de meest tijdrovende baan (als in: je bent er een hele week mee bezig)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doet alleen iets voor de Freaknacht als ik mij niet vergis. Volgens mij geen verkeerde baan
Volgens verschillende sites kon Danny PMMetjes doorlezen, kan jij dat stiekem ook Hans?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doet alleen iets voor de Freaknacht als ik mij niet vergis. Volgens mij geen verkeerde baan
Professioneel paardengokkerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was ook wel nieuwsgierig eigenlijk... Wat voor mooie baan heeft hij dan...
Als die versie er is dan wordt het ongetwijfeld een hitquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vraag me af, wanneer er die versie gemaakt wordt door dees of geen...
quote:alfiebeat - masturbation (to the tune of fascination by alphabeat) please sing along 2 origanal tune
Easy, horny , looking at boobs, nuffin but boots
Teenage, at the right age, touch it till it burns, now it's your turn...
[Chorus]
masturbation
masturbation
It's just a place we feeel....
masturbation
masturbation
It's just a place we feeel...
We love this new sensation
Were full of new temptations
It's better than expectations
We live on masturbation...
Passion, is our passion, I’m the village bike, on a joyride
Easy, horny, looking at boobs, nuffin but boots....
[Chorus]
masturbation
masturbation
It's just a place we feeel...
We love new sensation
were full of new temptations
The words is on your lips - say the word (x11)
mas-tur-ba-tion!
[Chorus]
We love new sensation
We full of new temptations
Say the word now (x3)
MAS-TUR-BA-TION!
Geen idee wat jmac er nog naast doet maar inderdaad wat jij zegtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijkt mij niet de meest tijdrovende baan (als in: je bent er een hele week mee bezig).
Mijn advocaat adviseert mij om hier niet op in te gaan. Dus....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:48 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens verschillende sites kon Danny PMMetjes doorlezen, kan jij dat stiekem ook Hans?.
Als 't maar een boterham en water oplevertquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is een mooie baan inderdaad.....
quote:
Moet je goed gokken...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:57 schreef jmac het volgende:
[..]
Als 't maar een boterham en water oplevert
Maar Ontopic![]()
Daar heb ik hier de single nog van liggen...quote:
tegenwoordig valt het gelukkig mee. Dat aanmelden moet ik dan dalijk maar eens ff doenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen last van.
Aanmelden op www.infofilter.nl en je bent er snel vanaf.
Wat voor oneerbiedig mail heb je gestuurd....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zal ie mn mailtje ontvangen hebben?
Een mailtje naar Gerard met mijn idee voor zijn perskaartquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat voor oneerbiedig mail heb je gestuurd....
Ik ben 1.95m. Wie biedt er meer?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:13 schreef Feivel1 het volgende:
De grootste fans van Michiel en Gerard? *MELDT ZICH!*
Handige link.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen last van.
Aanmelden op www.infofilter.nl en je bent er snel vanaf.
Beste DJ: Annemieke Schollaardtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Allemaal al gestemd op de Radiobitches Awards 2008?
http://awards.radiobitches.nl:16080/awards/
Kwestie van nu snel instarten, als ze nog in de lift staat.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:18 schreef Feivel1 het volgende:
Dan hoort ze dus ook de nazorg..
Tja, zo kan je 't ook opvatten.quote:
Precies mijn lijstje muv de Beste nieuwslezer en de RegioBitch.. heb daar gekozen voor de eerste optie.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Beste DJ: Annemieke Schollaardt
Beste Producer: Maricha Kroeske
Aanstormend talent: Roosmarijn Reijmer
Beste nieuwslezer: Hannelore Zwitserlood
RegioBitch: Kirsten Paulus
Beste radiostation: 3FM
Michiel is maar iets kleiner dan ik ben. Denk dat ie net de 1.90 niet haalt. Dus zo erg zal Gerard het niet vinden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tja, zo kan je 't ook opvatten.
Ik heb het gevoel dat Gerard zich zo eenzaam voelt met jouw lengte.
Deze man komt de studio niet binnen:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel is maar iets kleiner dan ik ben. Denk dat ie net de 1.90 niet haalt. Dus zo erg zal Gerard het niet vinden.
quote:Tallest Man - Living
WHO:
Leonid Stadnyk
WHAT:
2.57 m (8 ft 5.5 in)
WHERE:
Ukraine
WHEN:
2006
The tallest living man is Leonid Stadnyk (Ukraine, b.1971), who measured 2.57 m (8 ft 5.5 in) in 2006.
Maar elke keer als we het over mooie dames hebben dan begint ie te zeuren dat we sexisten zijn...quote:
Wie, ik?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar elke keer als we het over mooie dames hebben dan begint ie te zeuren dat we sexisten zijn...
Of je geeft als je in een studentenhuis woont het nummer van 2 van je huisgenoten en loopt er even snel langs.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:25 schreef Piles het volgende:
Slim spel, tijdens het nummer bel je het woord dus ff door naar beide vrienden
Hansie!quote:
ik moet eens een nieuwe pc aanschaffen wil ik weer serieus kunnen gamenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf bereid zich voor op een druk weekend in het spel wat 'ie op dit moment best vaak speelt (Team Fortress 2)... GRATIS spelen voor iedereen die het wil dit weekend via http://www.steampowered.com/goldrush/
Ah, de semi-single van Calvin Harris.
Alsof het flipperen verkeerd kon gaan...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:25 schreef Piles het volgende:
Slim spel, tijdens het nummer bel je het woord dus ff door naar beide vrienden
Mooi man! Oja, je zat in een vergadering.. Net op tijd om het slot van het Ekstra weekend mee te pikken en uiteraard MYA !quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hansie!
Beat it![]()
vergadering ging top, precies gekregen wat ik wilde![]()
't Is een voor ons onbekende producer, zullen ze wel ergens anders vandaan getrokken hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooi man! Oja, je zat in een vergadering.. Net op tijd om het slot van het Ekstra weekend mee te pikken en uiteraard MYA !
Welke producer zit er naast Gerard? Het lijkt wel Maricha.... Of zou het Annemieke zijn.
Volgens mij heeft ie wel vaker ingevallen. Maar ik heb nooit een naam gehoord.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is een voor ons onbekende producer, zullen ze wel ergens anders vandaan getrokken hebben.
Michiel zit nu onder het account van Gerard en Gerard zit onder het account van Michiel. Overigens is Gerard niet ingelogd op Fok!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:31 schreef Feivel1 het volgende:
En Gerard is een lurker! Kijkt wel in ons topic, maar zegt niks.
Kutaccountant.
Klopt, maar ik heb hem toch als dubbel dvd in de kast staan....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, zie dat een van de allerbeste en aangrijpendste films aller tijden (in mijn ogen althans) op tv is... Schindler's List.
Heb echt geen idee wie het is.. blijft ook goed buiten het beeld van de cam en dat maakt het gokken niet makkelijkerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
't Is een voor ons onbekende producer, zullen ze wel ergens anders vandaan getrokken hebben.
Ga niet kijken naar een film die ik al 2000 x heb gezien. Blijft natuurlijk wel een prachtige en indrukwekkende filmquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb hem toch als dubbel dvd in de kast staan....
Dat dus.quote:
Ik heb 'm zelfs dubbel dubbel in de kast staanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb hem toch als dubbel dvd in de kast staan....
Opzich is het een goede plaat maar hij is inmiddels echt helemaal tussen 6 plankjes gedraaid...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik snap ook niet dat iedereen er mee weg loopt. Vind er niks aan en hij wordt te vaak gedraaid.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doe mij dan Set The Fire To The Third Bar maar![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:43 schreef on_air het volgende:
Teringgristus. Dit is toch niet bij te houden zo.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doe mij dan Set The Fire To The Third Bar maar![]()
quote:1. Black And Gold - Sam Sparro
2. Two Doors Down - Mystery Jets
3. Poverty - Hucknall
4. The Building - Loop Troop Rockers
5. Beggin - Madcom
6. Acceptable In The 80's - Calvin Harris
7. Make Mistakes - Infadels
8. Propane Nightmares - Pendullum
9. Shadows - Midnight Juggernauts
10. The Architect - Deus
11. This Day - Young Sinatras
Lekker nummer, heel fijn intro..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:54 schreef on_air het volgende:
Dát is pas een doorstart. Hatzee.
Heerlijk. In The Morning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |