Ik ben 1.95m. Wie biedt er meer?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:13 schreef Feivel1 het volgende:
De grootste fans van Michiel en Gerard? *MELDT ZICH!*
Handige link.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen last van.
Aanmelden op www.infofilter.nl en je bent er snel vanaf.
Beste DJ: Annemieke Schollaardtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Allemaal al gestemd op de Radiobitches Awards 2008?
http://awards.radiobitches.nl:16080/awards/
Kwestie van nu snel instarten, als ze nog in de lift staat.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:18 schreef Feivel1 het volgende:
Dan hoort ze dus ook de nazorg..
Tja, zo kan je 't ook opvatten.quote:
Precies mijn lijstje muv de Beste nieuwslezer en de RegioBitch.. heb daar gekozen voor de eerste optie.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Beste DJ: Annemieke Schollaardt
Beste Producer: Maricha Kroeske
Aanstormend talent: Roosmarijn Reijmer
Beste nieuwslezer: Hannelore Zwitserlood
RegioBitch: Kirsten Paulus
Beste radiostation: 3FM
Michiel is maar iets kleiner dan ik ben. Denk dat ie net de 1.90 niet haalt. Dus zo erg zal Gerard het niet vinden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tja, zo kan je 't ook opvatten.
Ik heb het gevoel dat Gerard zich zo eenzaam voelt met jouw lengte.
Deze man komt de studio niet binnen:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel is maar iets kleiner dan ik ben. Denk dat ie net de 1.90 niet haalt. Dus zo erg zal Gerard het niet vinden.
quote:Tallest Man - Living
WHO:
Leonid Stadnyk
WHAT:
2.57 m (8 ft 5.5 in)
WHERE:
Ukraine
WHEN:
2006
The tallest living man is Leonid Stadnyk (Ukraine, b.1971), who measured 2.57 m (8 ft 5.5 in) in 2006.
Maar elke keer als we het over mooie dames hebben dan begint ie te zeuren dat we sexisten zijn...quote:
Wie, ik?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar elke keer als we het over mooie dames hebben dan begint ie te zeuren dat we sexisten zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |