Of je geeft als je in een studentenhuis woont het nummer van 2 van je huisgenoten en loopt er even snel langs.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:25 schreef Piles het volgende:
Slim spel, tijdens het nummer bel je het woord dus ff door naar beide vrienden
Hansie!quote:
ik moet eens een nieuwe pc aanschaffen wil ik weer serieus kunnen gamenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf bereid zich voor op een druk weekend in het spel wat 'ie op dit moment best vaak speelt (Team Fortress 2)... GRATIS spelen voor iedereen die het wil dit weekend via http://www.steampowered.com/goldrush/
Ah, de semi-single van Calvin Harris.
Alsof het flipperen verkeerd kon gaan...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:25 schreef Piles het volgende:
Slim spel, tijdens het nummer bel je het woord dus ff door naar beide vrienden
Mooi man! Oja, je zat in een vergadering.. Net op tijd om het slot van het Ekstra weekend mee te pikken en uiteraard MYA !quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hansie!
Beat it![]()
vergadering ging top, precies gekregen wat ik wilde![]()
't Is een voor ons onbekende producer, zullen ze wel ergens anders vandaan getrokken hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooi man! Oja, je zat in een vergadering.. Net op tijd om het slot van het Ekstra weekend mee te pikken en uiteraard MYA !
Welke producer zit er naast Gerard? Het lijkt wel Maricha.... Of zou het Annemieke zijn.
Volgens mij heeft ie wel vaker ingevallen. Maar ik heb nooit een naam gehoord.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is een voor ons onbekende producer, zullen ze wel ergens anders vandaan getrokken hebben.
Michiel zit nu onder het account van Gerard en Gerard zit onder het account van Michiel. Overigens is Gerard niet ingelogd op Fok!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:31 schreef Feivel1 het volgende:
En Gerard is een lurker! Kijkt wel in ons topic, maar zegt niks.
Kutaccountant.
Klopt, maar ik heb hem toch als dubbel dvd in de kast staan....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, zie dat een van de allerbeste en aangrijpendste films aller tijden (in mijn ogen althans) op tv is... Schindler's List.
Heb echt geen idee wie het is.. blijft ook goed buiten het beeld van de cam en dat maakt het gokken niet makkelijkerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
't Is een voor ons onbekende producer, zullen ze wel ergens anders vandaan getrokken hebben.
Ga niet kijken naar een film die ik al 2000 x heb gezien. Blijft natuurlijk wel een prachtige en indrukwekkende filmquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb hem toch als dubbel dvd in de kast staan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |