Ik ook!quote:Op maandag 28 april 2008 13:37 schreef on_air het volgende:. Ooit, vroegah, toen Ruud en Jeroen nog zo leuk waren samen, hadden ze de "Thea" uitvoering van Heya. Die zing ik onbewust nog steeds mee als ik Heya hoor.
.
Zo moeilijk is het niet hoor, kwestie van de bordjes 'Mediapark' volgen, parkeren op het parkeerterrein en vervolgens de bordjes 'Peperbus' volgen en je loopt er zo tegenaan.quote:Op maandag 28 april 2008 13:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben totááááál niet bekend in Hilversum.
Ik zei nog zo tegen mn pa: "We moeten denk ik bij NPO zijn", gaan we rondjes rijden totdat we er achter kwamen dat we daar inderdaad moesten zijn.
Gisteren ook nog gegeten bij "De chinees die tevens patat verkoopt", en dat was helemaal niet slecht.
die bordjes volgen schijnt nu ook niet zo makkelijk te zijn ivm. de vele afsluitingen in Hilversumquote:Op maandag 28 april 2008 13:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor, kwestie van de bordjes 'Mediapark' volgen, parkeren op het parkeerterrein en vervolgens de bordjes 'Peperbus' volgen en je loopt er zo tegenaan.
quote:Op maandag 28 april 2008 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Ik dacht dat ik nog de enige was die 'Thea' kende.
quote:
Mja, ik ben er bijna altijd met de trein naartoe gegaan, dus dan heb je daar weinig last van.quote:Op maandag 28 april 2008 13:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
die bordjes volgen schijnt nu ook niet zo makkelijk te zijn ivm. de vele afsluitingen in Hilversum
Niet bepaald, omdat er een paar omleidingen zijn ingesteld daar.quote:Op maandag 28 april 2008 13:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
die bordjes volgen schijnt nu ook niet zo makkelijk te zijn ivm. de vele afsluitingen in Hilversum
Dat heb ik ook nog steedsquote:Op maandag 28 april 2008 13:37 schreef on_air het volgende:. Ooit, vroegah, toen Ruud en Jeroen nog zo leuk waren samen, hadden ze de "Thea" uitvoering van Heya. Die zing ik onbewust nog steeds mee als ik Heya hoor.
.
quote:
Voor andere dingen te doen hoeft FOK! niet perse traag te zijn, heb ik recent gemerktquote:Op maandag 28 april 2008 17:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is inderdaad wel eens sneller geweest... Als het zo traag blijft dan heb ik mooi andere dingen te doen dan Fokken.
* Glacier vraagt zich af op welke manier hij deze opmerking moet intepreterenquote:Op maandag 28 april 2008 17:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor andere dingen te doen hoeft FOK! niet perse traag te zijn, heb ik recent gemerkt.
LOLquote:Op maandag 28 april 2008 17:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor andere dingen te doen hoeft FOK! niet perse traag te zijn, heb ik recent gemerkt.
Hey FB-hoerquote:Op maandag 28 april 2008 17:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou ben ik toch benieuwd wat je gedaan hebt Roelquote:
De 3FM-studio klein? Dat valt best mee hoor! Althans, er zijn zat studio's die veel kleiner zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 19:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hi Michiel!
Heb gisteren gezien hoe klein het pas echt bij jullie is, haha!.
Had het stúkken grote verwachtquote:Op maandag 28 april 2008 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 3FM-studio klein? Dat valt best mee hoor! Althans, er zijn zat studio's die veel kleiner zijn.
Waar zouden ze die ruimte dan voor nodig hebben? Enkel een computer, microfoon, mengpaneel en stoel is genoeg.quote:
Van harte !quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
M'n jongens zijn gister kampioen geworden, kan wel janken van geluk!
Thanx!quote:Op maandag 28 april 2008 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van harte !![]()
Vette 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegahit maar wel een beetje laat.
Geen flauw idee.quote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waar zouden ze die ruimte dan voor nodig hebben? Enkel een computer, microfoon, mengpaneel en stoel is genoeg.
^^ dit dus...quote:Op maandag 28 april 2008 19:45 schreef Sersjee het volgende:
Jeuj, Rammstein!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zou dat iig niet erg vinden.quote:Op maandag 28 april 2008 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Hit me TV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maybe the dancefloor![]()
Jajaja !!!!!![]()
Zou het dan toch een hit gaan worden ????
quote:Op maandag 28 april 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat Hans nu mee moet doen met het EW-spelletje Belgen bellen.
Kan ie een nieuw dak winnen
Ik ook niet want wat een heerlijk energierijke plaat.quote:
Gelukkig is het in De Helling, want Tivoli Oudegracht is echt een gigantische galmbak...quote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
He Hans.
Had je dit al gelezen... [ afbeelding ]
Ej L-L ! Nope, had ik nog niet gelezen maar relaxed ja dat ze naar Nederland komen ! 16 euro is trouwens weinig geld zeg. Top !quote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
He Hans.
Had je dit al gelezen... [ afbeelding ]
Hij doet ut niet bij mij....quote:Op maandag 28 april 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej L-L ! Nope, had ik nog niet gelezen maar relaxed ja dat ze naar Nederland komen ! 16 euro is trouwens weinig geld zeg. Top !![]()
Overigens is dit ook niet verkeerd.
Even URL kopiëren en in de adresbalk plakken.quote:
Beide niet....quote:Op maandag 28 april 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even URL kopiëren en in de adresbalk plakken.
En als het dan nog niet werkt een ram op F5 geven.
niet? uuhhm hier eigenlijk geen problemen. ff journaal kijken. Tot straksquote:Op maandag 28 april 2008 19:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Beide niet....
Opent andere browser....
Hey... die foto is in Nijmegen gemaakt. Die sporthal ken ikquote:
Ben echt benieuwd naar het nieuwe album. Als dit ongeveer de maatstaf is danquote:
Dat nieuwe album ben ik al tegen gekomen: Plastic People.quote:Op maandag 28 april 2008 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd naar het nieuwe album. Als dit ongeveer de maatstaf is dan![]()
Heb voor het wachten het oude album weer uit de kast gehaald.
Jah! Totaal onverwachts allemaal!quote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een fijn plaatje blijft het toch![]()
. Net als het terugblikken op die fan-tas-tische 3FM-awards met die verrassende awards-uitreikingen
.
Ik proef een licht cynische ondertoon...quote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een fijn plaatje blijft het toch![]()
. Net als het terugblikken op die fan-tas-tische 3FM-awards met die verrassende awards-uitreikingen
.
Me tooquote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat nieuwe album ben ik al tegen gekomen: Plastic People.
[ afbeelding ]01. Bobby & Whitney
02. Squeeze Me
03. Plastic People
04. Enzo
05. Man of Constant Sorrow
06. Thats My Word
07. Cornered
08. California Roll
09. Thinking Back
10. II Serpente
11. Ready For Life
12. Aint Gonna Take It No More
13. To Everyone Who Has
Ik vond het heel fijn om te merken dat dit liedje me na 6 maanden horen live nog steeds zo kan raken!quote:Op maandag 28 april 2008 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog steeds kippenvel, Veenstra? Ook na 105 keer?
quote:Op maandag 28 april 2008 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik proef een licht cynische ondertoon...
Gaafquote:Op maandag 28 april 2008 20:28 schreef Litton-Lane het volgende:
http://ziza.ru/2008/04/28(...)_16_foto__video.html
Mooi zijn deze straat tekeningen altijd. Super Cool:
[ afbeelding ]
Nieuwe Good Things End: [ afbeelding ]
Dat is jouw mening en daar heb je recht op, maar onthoud nog wel even voor het gemak dat ook de genomineerden zijn ontstaan uit stemmen van de luisteraars. We zijn met een blanco blaadje begonnen en hebben aan de hand van de suggesties die daarop binnen kwamen de genomineerden kunnen bepalen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Jullie hebben geluk dat ik afgelopen weekend om bepaalde redenen niet op 't forum was te vinden ...... Die hele 3FM Awards... wat een inteeltshow was dat. En dan nu de hele week elke paar uur roepen hoe gewellllldig die show wel niet was. En dat Alain C. de GROTE winnaar was en dat Anouk ook veel had gewonnen. Ja, logisch, als je 4 artiesten in 6 categorieën nomineert, is het niet heel logisch dat er een paar artiesten wat meer 'awards' winnen
. Ik vraag me af voor wie het - naast de 3FM-jocks - nog meer zo geweldig was. Volgens mij zijn de 3FM Awards niet meer dan een wat groter personeelsfeest. Zend dat dan ook niet uit, want met dit soort awards, die 'hit'lijst van gisteren en het zogenaamde hypen van dat hele gebeuren maakt 3FM zich een beetje belachelijk. Alles behalve onvoorspelbaar.
Sorry, Veenstra en Maricha
En nu ga ik er verder niet over door. Zegje gedaan.
Dat was niet in de wandelgangen, maar gewoon op de radioquote:Op maandag 28 april 2008 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
@Michiel: Wel mee eens, maar ik had in de wandelgangen gehoord dat Anouk niet zou komen, als ze niks zou winnen?
Ik had het idee dat de categorie Alternative was voor alle die hard-lusiteraars die wel naar MYA en 3v12 luisteren. Ik zie dan zelf liever een paar extra categoriën, want ik vond bijvoorbeeld C-Mon & Kypski en Silkstone niet direct tot dezelfde categorie behoren.quote:Op maandag 28 april 2008 20:42 schreef Sersjee het volgende:
Het scheelt ongetwijfeld ook dat de meeste stemmers vast niet van die die-hard luisteraars zijn die ook 3voor12, MYA e.d. meepakken. Dit soort awards komen altijd uit bij de grootste gemene deler, en dat zijn vaak niet de meest briljante bands. Sad but true.
Dank voor de uitleg, Michielquote:Op maandag 28 april 2008 20:35 schreef MichielV het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en daar heb je recht op, maar onthoud nog wel even voor het gemak dat ook de genomineerden zijn ontstaan uit stemmen van de luisteraars. We zijn met een blanco blaadje begonnen en hebben aan de hand van de suggesties die daarop binnen kwamen de genomineerden kunnen bepalen.
Valt dus best mee met de inteelt. De acts die daar stonden te spelen en hebben gewonnen zijn (kennelijk) favoriet bij de luisteraars van 3FM. Kun je hoog of laag springen, dat is een keihard feit. Zeker weten door zuiver meten.
Touché.quote:Op maandag 28 april 2008 20:42 schreef Sersjee het volgende:
Het scheelt ongetwijfeld ook dat de meeste stemmers vast niet van die die-hard luisteraars zijn die ook 3voor12, MYA e.d. meepakken. Dit soort awards komen altijd uit bij de grootste gemene deler, en dat zijn vaak niet de meest briljante bands. Sad but true.
Laten we het een 'kip-ei probleem' noemen, want wat was er eerder? Was het de radiozender die de muziek teveel draait, waardoor mensen niet beter weten, of zijn het de mensen die de plaat gewoon erg vaak willen horen, waardoor het radiostation weer in een behoefte voorziet?quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg, Michiel.
Maar vind je het dan - als muziekliefhebber - niet de uitdaging om diezelfde luisteraars met nieuwe muziek en vooral nieuwe artiesten te laten kennismaken? Jij hebt daar als dj de 'macht' voor. Bij dit soort awards krijg ik toch het sterke vermoeden dat mensen voor een bepaalde artiest kiezen omdat ze niet beter weten (wat negatief uitgedrukt, I know). Als je maanden lang maar steeds dezelfde nummers blijft draaien (Alain C., Leaf etc.) wordt 't een self fulfilling prophecy: je kunt er zeker van zijn dat die artiesten ook hoog in de voorkeuren van luisteraars zullen staan.... Daardoor is het een feit dat er erg op safe gespeeld wordt bij die awards, zeker als je die paar artiesten ook nog in tig categorieën gaat nomineren (gekozen door luisteraars of niet...). En wie verzint 't om Alain Clark als Beste nieuwkomer te nomineren? Het publiek? Zijn die dan de nummers van een paar jaar geleden vergeten? Of worden die voor het gemak maar ff in de prullenbak geflikkerd?
Ik vind dat 3FM veeeeel uitdagender kan zijn qua muziekkeuze. Die mening wordt in elk geval door enkelen in dit topic gedeeld. Zo'n show als vrijdagavond (Serious Talent) is veel interessanter en voor de muziek van de komende jaren moet je die wellicht nog grootser opzetten dan de 3FM awards zelf...
Hatzee. Jammer dat mijn Russich wat stroef is dezer dagen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb de sollicitatie al de deur uit... Wie volgt.....
KLIK
quote:Op maandag 28 april 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
KLIK
Ik moet het ook nog bijschaven. Maar het gaat in deze om de plaatjes.. Volgens mij is het Google Duitsland, dacht ik ergens te zien. Duits moet wel een beetje lukken....quote:Op maandag 28 april 2008 20:54 schreef on_air het volgende:
[..]
Hatzee. Jammer dat mijn Russich wat stroef is dezer dagen.
Da's wel heel treurig...quote:Op maandag 28 april 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens... wat ik de meest memorabele uitspraak van de avond vond:
Coen vraagt aan een meisje uit het publiek: "Waar kom jij voor?"
Meisje: "Leaf."
C: "En wie gun je nog meer een prijs."
M: "Moke."
C: "Ow... dat is wel heel wat anders."
M (en nu komt ie): "Ja, leuk dat zo'n band ook een kans krijgt in Nederland."
Heb al een keer een briefje gestuurd. Zelf afgeblazen, kreeg hier een (leuke) baan toen. Misschien toch nog eens een briefje naar Dublin sturen....quote:Op maandag 28 april 2008 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik zou zo bij Google Ierland willen werken. Maar toch houd 't verhuizen me dan weer tegen
. Mss dat dat nog een keer verandert
.
Die zelfde nummers draaien, waar je het over hebt, gebeurt omdat de luisteraars die willen horen! Dat zijn de hits. Je hoort ze alleen wat langer bij 3FM, omdat wij ze als eerste draaien en er dus hits van maken (even zwart/wit gezegd want dat gebeurt ook bij andere stations).quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg, Michiel.
Maar vind je het dan - als muziekliefhebber - niet de uitdaging om diezelfde luisteraars met nieuwe muziek en vooral nieuwe artiesten te laten kennismaken? Jij hebt daar als dj de 'macht' voor. Bij dit soort awards krijg ik toch het sterke vermoeden dat mensen voor een bepaalde artiest kiezen omdat ze niet beter weten (wat negatief uitgedrukt, I know). Als je maanden lang maar steeds dezelfde nummers blijft draaien (Alain C., Leaf etc.) wordt 't een self fulfilling prophecy: je kunt er zeker van zijn dat die artiesten ook hoog in de voorkeuren van luisteraars zullen staan.... Daardoor is het een feit dat er erg op safe gespeeld wordt bij die awards, zeker als je die paar artiesten ook nog in tig categorieën gaat nomineren (gekozen door luisteraars of niet...). En wie verzint 't om Alain Clark als Beste nieuwkomer te nomineren? Het publiek? Zijn die dan de nummers van een paar jaar geleden vergeten? Of worden die voor het gemak maar ff in de prullenbak geflikkerd?
Ik vind dat 3FM veeeeel uitdagender kan zijn qua muziekkeuze. Die mening wordt in elk geval door enkelen in dit topic gedeeld. Zo'n show als vrijdagavond (Serious Talent) is veel interessanter en voor de muziek van de komende jaren moet je die wellicht nog grootser opzetten dan de 3FM awards zelf...
Werken ze daar wel 's?quote:Op maandag 28 april 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
KLIK
Klopt, de foto is genomen in de kleine, warme maar wel uitermate gezellige sporthal de Horstacker. Denk dat alle dames op de foto's volgend jaar ergens anders rondlopen. Althans, er van uit gaande dat hun mannen niet nog een seizoen in Grunn spelen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:01 schreef Marc63 het volgende:
Hey... die foto is in Nijmegen gemaakt. Die sporthal ken ik
Alleen jammer dat die dames geen Matrixx-shirt dragen. Die zal ik dus niet tegen komen als ik er volgend seizoen moet spelen.
Zo te zien is dat Zwitserland. Rode vlag met wit kruis en Schaffhausen ligt in Zwitserlandquote:Op maandag 28 april 2008 20:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog bijschaven. Maar het gaat in deze om de plaatjes.. Volgens mij is het Google Duitsland, dacht ik ergens te zien. Duits moet wel een beetje lukken....
quote:Op maandag 28 april 2008 20:58 schreef Sersjee het volgende:
(zegt iemand die gister volledig uit z'n plaat is gegaan op Jan Wayne's Because the night)
Op FOK! heb je nog nooit een poll kunnen makenquote:Op maandag 28 april 2008 21:05 schreef on_air het volgende:
Ben ik kippig of kunnen we geen poll meer maken?
Ben ik dan al zo lang dellusional?quote:Op maandag 28 april 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Op FOK! heb je nog nooit een poll kunnen maken
Ik mis Fok!kenquote:Op maandag 28 april 2008 21:10 schreef on_air het volgende:
Nou zo dan. Vraag me niet waarom, gewoon invullen!
quote:Op maandag 28 april 2008 21:10 schreef on_air het volgende:
Nou zo dan. Vraag me niet waarom, gewoon invullen!
Poll: MetMichiel Kun je Lekker...Batsen Dansen Koken Lachen Rocken Huilen Met badeendjes spelen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Poll: MetMichiel Kun je Lekker...
Je hebt gestemd op: Met badeendjes spelen
Ja, bijna hetzelfde. Je batst net zoveel als dat je Fok!t?quote:Op maandag 28 april 2008 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik mis Fok!ken
Batsen dan maar, dat ligt er nog een beetje bij in de buurt
Omgekeerd evenredig eigenlijkquote:Op maandag 28 april 2008 21:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, bijna hetzelfde. Je batst net zoveel als dat je Fok!t?
Verhuizing is druk....daarom achterstand (en ben komende week vrij) dus je moet nog even wachten.....Maar onze nieuwe plek is top!quote:Op maandag 28 april 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
Over Badeendjes gesproken... Ik krijg er nog 1!
Die is toch niet zoek geraakt in de verhuizing?
Hoe is jullie nieuwe plekje trouwens?
En in het extra trappen lopen naar de studio gaat natuurlijk ook meer tijd zittenquote:Op maandag 28 april 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Verhuizing is druk....daarom achterstand (en ben komende week vrij) dus je moet nog even wachten.....Maar onze nieuwe plek is top!
Hij mag weder....quote:Op maandag 28 april 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit nou weer voor een Duitse herrie? ff een tijdelijk mute momentje
Ja, echt! Halt mich is een van de weinige DEUTSCHtalige platen die ik niet genoeg kan horen.quote:
Rudy modus: Wat 'n track !quote:
Had eerlijk gezegd de plaat nog niet eerder gehoord maar het is ook niet echt mijn muzieksmaak.quote:Op maandag 28 april 2008 21:23 schreef Sersjee het volgende:
Ja, echt! Halt mich is een van de weinige DEUTSCHtalige platen die ik niet genoeg kan horen.
BBE is ook leuk trouwens
Ik heb iets gemist geloof ik....quote:Op maandag 28 april 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
Die is toch niet zoek geraakt in de verhuizing?
Hoe is jullie nieuwe plekje trouwens?
Als er dan een remix gedraaid mag worden, dan die van Marco Vquote:Op maandag 28 april 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Woehoe ! Clocks van Coldplay zometeen...![]()
ajb niet die duffe remix..
Clocks, wat een juweel van een plaat![]()
Ik hield het amper een paar keer uit. Snap niet wat er zo bijzonder aan is.quote:Op maandag 28 april 2008 21:30 schreef cosmick het volgende:
Ik had het na een paar keer al wel gehad eerlijk gezegd. Niet zo veel bijzonders.
uuhhm weet niet of ik die uitvoering ken maar ik ken wel een andere vette remix van Clocks.. Giel had lang geleden een oproep gedaan om remixen te maken van Clocks en daar is o.a. deze remix uitgerold. Vraag mij niet door wie want ik weet het echt niet. DJ Sandstorm ??quote:Op maandag 28 april 2008 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Als er dan een remix gedraaid mag worden, dan die van Marco V [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij ziet alleen maar de badeendjes?quote:Op maandag 28 april 2008 21:31 schreef Feivel1 het volgende:
Wauw! Badeendjes op on_air d'r fotoboek.
We all love badduckies.
quote:Op maandag 28 april 2008 21:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gelukkig, ik kon mijn dweil niet zo snel vinden....
De intro heeft MCR gewoon gejat van Moke. Zo goed zijn zequote:Op maandag 28 april 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Damn, ik verwacht bij het intro van MCR altijd Moke - This Plan..
quote:Op maandag 28 april 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
Erg vet dat ze op Pinkpop op de Main Stage komen te staan
Nog maar iets meer dan een maandquote:Op maandag 28 april 2008 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Erg jammer dat ik dat live moet missen, Kleine kans though dat ik in Belfast zit.
quote:
quote:
En wat voor eentje: "wat een track"quote:Op maandag 28 april 2008 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Praat FM ?
Muziek graag.. !
hehe... na 20 minuten lullen eindelijk weer eens een plaatje. GEM
Absoluut ! blijf het wel een toffe plaat vinden maar als ik heel eerlijk ben vind ik de rest van de playlist tot op heden een beetje tegenvallen.. Eric heeft wel eens een toffere playlist gehad. Misschien komt het nog..quote:
Ja dus!quote:Op maandag 28 april 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
... vind ik de rest van de playlist tot op heden een beetje tegenvallen.. Eric heeft wel eens een toffere playlist gehad. Misschien komt het nog..
Jaaaaa die mix is echt supervet, die staat al wat jaartjes op mijn mp3spelerquote:Op maandag 28 april 2008 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm weet niet of ik die uitvoering ken maar ik ken wel een andere vette remix van Clocks.. Giel had lang geleden een oproep gedaan om remixen te maken van Clocks en daar is o.a. deze remix uitgerold. Vraag mij niet door wie want ik weet het echt niet. DJ Sandstorm ??
Solo piano gedeelte blijft zo onwijs mooi...
edit:
of zou het El Nino zijn
33 RAMMSTEIN MUTTER hoor je alleen nooit op de radio.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/262631
Hemelse 100 van donderdag aanstaande staat online.
Purplerose vindt de nr 1 vast leukquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Das een teken voor 3FM om meer van dit soort muziek te gaan draaienquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:12 schreef borisz het volgende:
33 RAMMSTEIN MUTTER hoor je alleen nooit op de radio.
* Glacier kan niet wachten tot de PC versie uitkomt..quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:12 schreef DaMook het volgende:
Mogguh. Net een uurtje GTA IV gespeeld, vet spel
.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=rammsteinquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:14 schreef Glacier het volgende:
[..]
Das een teken voor 3FM om meer van dit soort muziek te gaan draaien
En da's nie echt best. Zo niet superkut!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:23 schreef on_air het volgende:
Mijn enige rapalbum Warren G - Regulate G Funk Era
quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
En da's nie echt best. Zo niet superkut!
Nope, het is redelijk disturbing. Maar hellegaar niet al dat kut als dat het had kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
En da's nie echt best. Zo niet superkut!
Ik vind het een rare zin, maar goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar hellegaar niet al dat kut als dat het had kunnen zijn.
Jouw poëtisch taalgebruik inspireerde me. Begreep daar namelijk ook geen kut van.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het een rare zin, maar goed.
Ik zou er niet te hard op hopen, heb zelfs al iets van rockstar gelezen dat er geen pc versie komtquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:12 schreef DaMook het volgende:
Mogguh. Net een uurtje GTA IV gespeeld, vet spel
.
Valt me mee dat Alain clark en Leaf en Krezip niet de top3 zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er gaan vast nog een top -1, -2 en -3 aan de lijst toegevoegd wordenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Valt me mee dat Alain clark en Leaf en Krezip niet de top3 zijn.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Draai je worstje nog maar een keer om.
Flut cover en dan druk ik mij nog zacht uit..quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:55 schreef Againzender het volgende:
zo jammer dit
ik dacht: laat ik er eens geen kotssmileys bij zetten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Flut cover en dan druk ik mij nog zacht uit..
Ik hoop het wel. Dan ga ik solliciteren als koffiejuffrouw op de set.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:00 schreef Marc63 het volgende:
Waarom wordt er steeds op teletekst gemeld wie Rob nu weer gestrikt heeft voor zijn film?
Moeten we dat serieus gaan nemen?
Ik denk dat ze daar Mireille Bekooij voor strikken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Dan ga ik solliciteren als koffiejuffrouw op de set.
Die zullen ze toch wel in de film stoppen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar Mireille Bekooij voor strikken.
Tja... als ze Humberto Tan voor Erik de Zwart weten te strikken, dan valt er voor iedereen wel een creatieve oplossing te vinden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Die zullen ze toch wel in de film stoppen.
Briljant tochquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja... als ze Humberto Tan voor Erik de Zwart weten te strikken, dan valt er voor iedereen wel een creatieve oplossing te vinden.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:02 schreef Againzender het volgende:
ik dacht: laat ik er eens geen kotssmileys bij zetten.
Zolang het maar goed bedoeld isquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:26 schreef on_air het volgende:
Heb Leesvermaak trouwens in een middagje uitgelezen. Haske leuk.
En daar zit je dan met al je goedbedoelde radio en muziekkennis die bij het lezen van zo'n boekje compleet in het niets verdwijnen.
Schijnt vanavond bij C & S in premiere te gaanquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:35 schreef Marc63 het volgende:
Nieuwe Coldplay? W000T!!!!
Zometeen om 13.15 dus alquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnt vanavond bij C & S in premiere te gaan
Ik heb Speed of Sound toendertijd voor release al ergens van internet weten te halen en die had ik nog voordat het album uitkwam helemaal grijs gedraaid. Hoop dat deze plaat net zo goed isquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Zit hier al klaar met koptelefoon op, deuren dicht en telefoon eruit.
Bring it on.
Ik merk 't iddquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:16 schreef Marc63 het volgende:
www.coldplay.com heeft het onmogelijke gepresteerd... Trager dan FOK!
quote:
Ik denk dat je 'm vanaf nu nog wel zeker vierendertig miljoen keer voorbij hoort komenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben benieuwd naar de rest van de plaat.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'm vanaf nu nog wel zeker vierendertig miljoen keer voorbij hoort komen.
3FM Meeeeeeeeeegahitquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'm vanaf nu nog wel zeker vierendertig miljoen keer voorbij hoort komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |