quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Draai je worstje nog maar een keer om.
Flut cover en dan druk ik mij nog zacht uit..quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:55 schreef Againzender het volgende:
zo jammer dit
ik dacht: laat ik er eens geen kotssmileys bij zetten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Flut cover en dan druk ik mij nog zacht uit..
Ik hoop het wel. Dan ga ik solliciteren als koffiejuffrouw op de set.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:00 schreef Marc63 het volgende:
Waarom wordt er steeds op teletekst gemeld wie Rob nu weer gestrikt heeft voor zijn film?
Moeten we dat serieus gaan nemen?
Ik denk dat ze daar Mireille Bekooij voor strikken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Dan ga ik solliciteren als koffiejuffrouw op de set.
Die zullen ze toch wel in de film stoppen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar Mireille Bekooij voor strikken.
Tja... als ze Humberto Tan voor Erik de Zwart weten te strikken, dan valt er voor iedereen wel een creatieve oplossing te vinden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Die zullen ze toch wel in de film stoppen.
Briljant tochquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja... als ze Humberto Tan voor Erik de Zwart weten te strikken, dan valt er voor iedereen wel een creatieve oplossing te vinden.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:02 schreef Againzender het volgende:
ik dacht: laat ik er eens geen kotssmileys bij zetten.
Zolang het maar goed bedoeld isquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:26 schreef on_air het volgende:
Heb Leesvermaak trouwens in een middagje uitgelezen. Haske leuk.
En daar zit je dan met al je goedbedoelde radio en muziekkennis die bij het lezen van zo'n boekje compleet in het niets verdwijnen.
Schijnt vanavond bij C & S in premiere te gaanquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:35 schreef Marc63 het volgende:
Nieuwe Coldplay? W000T!!!!
Zometeen om 13.15 dus alquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnt vanavond bij C & S in premiere te gaan
Ik heb Speed of Sound toendertijd voor release al ergens van internet weten te halen en die had ik nog voordat het album uitkwam helemaal grijs gedraaid. Hoop dat deze plaat net zo goed isquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Zit hier al klaar met koptelefoon op, deuren dicht en telefoon eruit.
Bring it on.
Ik merk 't iddquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:16 schreef Marc63 het volgende:
www.coldplay.com heeft het onmogelijke gepresteerd... Trager dan FOK!
quote:
Ik denk dat je 'm vanaf nu nog wel zeker vierendertig miljoen keer voorbij hoort komenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben benieuwd naar de rest van de plaat.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'm vanaf nu nog wel zeker vierendertig miljoen keer voorbij hoort komen.
3FM Meeeeeeeeeegahitquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'm vanaf nu nog wel zeker vierendertig miljoen keer voorbij hoort komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |