Ik hield het amper een paar keer uit. Snap niet wat er zo bijzonder aan is.quote:Op maandag 28 april 2008 21:30 schreef cosmick het volgende:
Ik had het na een paar keer al wel gehad eerlijk gezegd. Niet zo veel bijzonders.
uuhhm weet niet of ik die uitvoering ken maar ik ken wel een andere vette remix van Clocks.. Giel had lang geleden een oproep gedaan om remixen te maken van Clocks en daar is o.a. deze remix uitgerold. Vraag mij niet door wie want ik weet het echt niet. DJ Sandstorm ??quote:Op maandag 28 april 2008 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Als er dan een remix gedraaid mag worden, dan die van Marco V [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij ziet alleen maar de badeendjes?quote:Op maandag 28 april 2008 21:31 schreef Feivel1 het volgende:
Wauw! Badeendjes op on_air d'r fotoboek.
We all love badduckies.
quote:Op maandag 28 april 2008 21:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gelukkig, ik kon mijn dweil niet zo snel vinden....
De intro heeft MCR gewoon gejat van Moke. Zo goed zijn zequote:Op maandag 28 april 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Damn, ik verwacht bij het intro van MCR altijd Moke - This Plan..
quote:Op maandag 28 april 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
Erg vet dat ze op Pinkpop op de Main Stage komen te staan
Nog maar iets meer dan een maandquote:Op maandag 28 april 2008 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Erg jammer dat ik dat live moet missen, Kleine kans though dat ik in Belfast zit.
quote:
quote:
En wat voor eentje: "wat een track"quote:Op maandag 28 april 2008 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Praat FM ?
Muziek graag.. !
hehe... na 20 minuten lullen eindelijk weer eens een plaatje. GEM
Absoluut ! blijf het wel een toffe plaat vinden maar als ik heel eerlijk ben vind ik de rest van de playlist tot op heden een beetje tegenvallen.. Eric heeft wel eens een toffere playlist gehad. Misschien komt het nog..quote:
Ja dus!quote:Op maandag 28 april 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
... vind ik de rest van de playlist tot op heden een beetje tegenvallen.. Eric heeft wel eens een toffere playlist gehad. Misschien komt het nog..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |