De 3FM-studio klein? Dat valt best mee hoor! Althans, er zijn zat studio's die veel kleiner zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 19:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hi Michiel!
Heb gisteren gezien hoe klein het pas echt bij jullie is, haha!.
Had het stúkken grote verwachtquote:Op maandag 28 april 2008 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 3FM-studio klein? Dat valt best mee hoor! Althans, er zijn zat studio's die veel kleiner zijn.
Waar zouden ze die ruimte dan voor nodig hebben? Enkel een computer, microfoon, mengpaneel en stoel is genoeg.quote:
Van harte !quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
M'n jongens zijn gister kampioen geworden, kan wel janken van geluk!
Thanx!quote:Op maandag 28 april 2008 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van harte !![]()
Vette 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegahit maar wel een beetje laat.
Geen flauw idee.quote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waar zouden ze die ruimte dan voor nodig hebben? Enkel een computer, microfoon, mengpaneel en stoel is genoeg.
^^ dit dus...quote:Op maandag 28 april 2008 19:45 schreef Sersjee het volgende:
Jeuj, Rammstein!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zou dat iig niet erg vinden.quote:Op maandag 28 april 2008 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Hit me TV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maybe the dancefloor![]()
Jajaja !!!!!![]()
Zou het dan toch een hit gaan worden ????
quote:Op maandag 28 april 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat Hans nu mee moet doen met het EW-spelletje Belgen bellen.
Kan ie een nieuw dak winnen
Ik ook niet want wat een heerlijk energierijke plaat.quote:
Gelukkig is het in De Helling, want Tivoli Oudegracht is echt een gigantische galmbak...quote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
He Hans.
Had je dit al gelezen... [ afbeelding ]
Ej L-L ! Nope, had ik nog niet gelezen maar relaxed ja dat ze naar Nederland komen ! 16 euro is trouwens weinig geld zeg. Top !quote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
He Hans.
Had je dit al gelezen... [ afbeelding ]
Hij doet ut niet bij mij....quote:Op maandag 28 april 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej L-L ! Nope, had ik nog niet gelezen maar relaxed ja dat ze naar Nederland komen ! 16 euro is trouwens weinig geld zeg. Top !![]()
Overigens is dit ook niet verkeerd.
Even URL kopiëren en in de adresbalk plakken.quote:
Beide niet....quote:Op maandag 28 april 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even URL kopiëren en in de adresbalk plakken.
En als het dan nog niet werkt een ram op F5 geven.
niet? uuhhm hier eigenlijk geen problemen. ff journaal kijken. Tot straksquote:Op maandag 28 april 2008 19:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Beide niet....
Opent andere browser....
Hey... die foto is in Nijmegen gemaakt. Die sporthal ken ikquote:
Ben echt benieuwd naar het nieuwe album. Als dit ongeveer de maatstaf is danquote:
Dat nieuwe album ben ik al tegen gekomen: Plastic People.quote:Op maandag 28 april 2008 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd naar het nieuwe album. Als dit ongeveer de maatstaf is dan![]()
Heb voor het wachten het oude album weer uit de kast gehaald.
Jah! Totaal onverwachts allemaal!quote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een fijn plaatje blijft het toch![]()
. Net als het terugblikken op die fan-tas-tische 3FM-awards met die verrassende awards-uitreikingen
.
Ik proef een licht cynische ondertoon...quote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een fijn plaatje blijft het toch![]()
. Net als het terugblikken op die fan-tas-tische 3FM-awards met die verrassende awards-uitreikingen
.
Me tooquote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat nieuwe album ben ik al tegen gekomen: Plastic People.
[ afbeelding ]01. Bobby & Whitney
02. Squeeze Me
03. Plastic People
04. Enzo
05. Man of Constant Sorrow
06. Thats My Word
07. Cornered
08. California Roll
09. Thinking Back
10. II Serpente
11. Ready For Life
12. Aint Gonna Take It No More
13. To Everyone Who Has
Ik vond het heel fijn om te merken dat dit liedje me na 6 maanden horen live nog steeds zo kan raken!quote:Op maandag 28 april 2008 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog steeds kippenvel, Veenstra? Ook na 105 keer?
quote:Op maandag 28 april 2008 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik proef een licht cynische ondertoon...
Gaafquote:Op maandag 28 april 2008 20:28 schreef Litton-Lane het volgende:
http://ziza.ru/2008/04/28(...)_16_foto__video.html
Mooi zijn deze straat tekeningen altijd. Super Cool:
[ afbeelding ]
Nieuwe Good Things End: [ afbeelding ]
Dat is jouw mening en daar heb je recht op, maar onthoud nog wel even voor het gemak dat ook de genomineerden zijn ontstaan uit stemmen van de luisteraars. We zijn met een blanco blaadje begonnen en hebben aan de hand van de suggesties die daarop binnen kwamen de genomineerden kunnen bepalen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Jullie hebben geluk dat ik afgelopen weekend om bepaalde redenen niet op 't forum was te vinden ...... Die hele 3FM Awards... wat een inteeltshow was dat. En dan nu de hele week elke paar uur roepen hoe gewellllldig die show wel niet was. En dat Alain C. de GROTE winnaar was en dat Anouk ook veel had gewonnen. Ja, logisch, als je 4 artiesten in 6 categorieën nomineert, is het niet heel logisch dat er een paar artiesten wat meer 'awards' winnen
. Ik vraag me af voor wie het - naast de 3FM-jocks - nog meer zo geweldig was. Volgens mij zijn de 3FM Awards niet meer dan een wat groter personeelsfeest. Zend dat dan ook niet uit, want met dit soort awards, die 'hit'lijst van gisteren en het zogenaamde hypen van dat hele gebeuren maakt 3FM zich een beetje belachelijk. Alles behalve onvoorspelbaar.
Sorry, Veenstra en Maricha
En nu ga ik er verder niet over door. Zegje gedaan.
Dat was niet in de wandelgangen, maar gewoon op de radioquote:Op maandag 28 april 2008 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
@Michiel: Wel mee eens, maar ik had in de wandelgangen gehoord dat Anouk niet zou komen, als ze niks zou winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |