Hm, is 't weer zo'n dag?quote:Op maandag 21 april 2008 10:23 schreef buckfast83 het volgende:
een echte onvervalste maandag ochtend
Is wel even wennen inderdaad. Moet zeggen dat ik de nieuwe plaat van marco b ook niet zoquote:Op maandag 21 april 2008 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Marco B. in een 3FM-promo... het moet niet gekker worden.
Mooi literair hoogstandjequote:Op maandag 21 april 2008 10:56 schreef on_air het volgende:
Now I know I' m being used, that' s okay man cause I like the abuse, I know shes playing with me, that' s okay cause I got no self esteem
Volgens mij zit Michiel deze hele week op het tijdstip van de Arbeidsvitaminen.quote:Op maandag 21 april 2008 11:06 schreef Piles het volgende:
Oh, is VeenstraVeenstra er vandaag
Jammer dat ik nu pas luister
Heeeeeyyyyheyyyyyy, I wanna be a rockstar.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 11:29 schreef on_air het volgende:
I'm hungry, do you want a taco? I want a taco.
Ach, de UK heeft er ook een tijdje over gedaan. Ben allang blij dat die plaat hier gedraaid wordt. Lente!!!quote:Op maandag 21 april 2008 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alphabeat.
Typisch trouwens dat dit vorige zomer al een hit was in thuisland Denemarken... Heeft er lang over gedaan om hier te komen.
quote:Op maandag 21 april 2008 12:16 schreef on_air het volgende:
Een goed boek lezen terwijl je muziek draait op de LastFM mee te pimpen.
Zekersquote:Op maandag 21 april 2008 12:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, de UK heeft er ook een tijdje over gedaan. Ben allang blij dat die plaat hier gedraaid wordt. Lente!!!
quote:Op maandag 21 april 2008 12:59 schreef on_air het volgende:
Wat heb ik gemist?
Ik zat buiten in de zon.
Thnx to sirolfs sitequote:21-4-2008 13:10 Michael Jackson Don't Stop Till You Get Enough Artiest Titel
21-4-2008 12:54 Gotye Learnalillgivinanlovin Artiest Titel
21-4-2008 12:50 Moloko Sing It Back Artiest Titel
21-4-2008 12:46 Leaf New Song Artiest Titel
21-4-2008 12:40 David Jordan Sun Goes Down Artiest Titel
21-4-2008 12:36 Fall Out Boy Thanks For The Memories Artiest Titel
21-4-2008 12:32 Sia Girl You Lost To Cocaine (pop) Artiest Titel
21-4-2008 12:28 Kanye West Ft. Jamie Foxx Gold Digger Artiest Titel
21-4-2008 12:20 John Miles Music Artiest Titel
21-4-2008 12:16 Alphabeat Fascination Artiest Titel
quote:Op maandag 21 april 2008 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die wijndoos niet gedraaid worden TIJDENS mijn pauze in plaats van direct erna?
trouwens vandaag wel lekker weer hier maar gisteren.... drama!quote:Op maandag 21 april 2008 12:59 schreef on_air het volgende:
Wat heb ik gemist?
Ik zat buiten in de zon.
Gisteren was ook tof. In A'dam.quote:Op maandag 21 april 2008 13:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
trouwens vandaag wel lekker weer hier maar gisteren.... drama!
Ik vreesde er al voorquote:Op maandag 21 april 2008 13:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook meer Rob Stenders-technisch, qua programma.
uuhhm, het Noorden had dus gewoon pechquote:Op maandag 21 april 2008 13:34 schreef on_air het volgende:
Gisteren was ook tof. In A'dam.
Nu in A'dam & in H'sum.
Mais bien sur.quote:Op maandag 21 april 2008 13:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Frans![]()
Ging even over de foto's van dag 3
Ik ookquote:Op maandag 21 april 2008 13:55 schreef Krambo het volgende:
Ik zou gewoon gezellig meespelen als ''Robert'' hier zou bellen
Als Hans betreffende dame onheus bejegent, mag je de politie bellenquote:Op maandag 21 april 2008 13:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Mais bien sur.
Maar euh, leuk! Alleen ik mis de connectie naar The Police?!
quote:Op maandag 21 april 2008 14:45 schreef on_air het volgende:
Oeh! Lou! Dit nummer ontroerd me ...
Ow, zekerquote:Solo is het net iets tragischer, hoewel ik ze zo samen ook wel erg mooi harmonieus vind.
Zie mijn edit. Schop me, sla me, noem me deurmatje.quote:Op maandag 21 april 2008 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
.
[..]
Ow, zeker. Muzikaal pareltje
.
Ik ontken echt alles !quote:Op maandag 21 april 2008 14:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als Hans betreffende dame onheus bejegent, mag je de politie bellen.
Zal vanavond wel even kijkenquote:Op maandag 21 april 2008 14:26 schreef Sirolf het volgende:
Heb jij trouwens nog toevoegingen qua screenshots?
Vooralsnog zijn het alleen screenshots uit mijn eigen archief. Vanavond komen er mogelijk nog een paar bij van Hans.quote:Op maandag 21 april 2008 15:58 schreef Maricha het volgende:
Aan iedereen die mee geholpen heeft aan de screenshots verzamelen en uploaden:
BEDANKT!
Er komt zsm een linkje op www.noordpool.fm
Spreek jullie vanavond
Ik probeer het niet eens meer.quote:Op maandag 21 april 2008 16:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Who gives a fuck, C&S?![]()
Al hadden jullie er 340 minuten over gedaan.
Hm, door te luisteren?quote:Op maandag 21 april 2008 17:12 schreef on_air het volgende:
Hoe gaan wij Veenstra en Co. deze week trouwens helpen? Met zijn drukse schema.
Zekers. Prima vervanger voor Ekdom tijdens de AVquote:Wel leuk, maar druks.
quote:Op maandag 21 april 2008 17:18 schreef borisz het volgende:
Hoi
Zomer komt er weer aan, dus dan is het VeenstraFM tijd. Waar is die banner trouwens
De verrassing is er dan natuurlijk af. Ik hoop op een andere AV stunt op 1 meiquote:Op maandag 21 april 2008 17:51 schreef borisz het volgende:
Ik hoop dat Ekdom weer 1 mei de hele dag gaat presenterengeweldige uitzending was dat
Elk uur een taart in het gezicht van een mede-3FM-jock gooien?quote:Op maandag 21 april 2008 18:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
De verrassing is er dan natuurlijk af. Ik hoop op een andere AV stunt op 1 mei
hemelvaartsdag is het ook op 1 mei, hemelse 100 ?quote:Op maandag 21 april 2008 18:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
De verrassing is er dan natuurlijk af. Ik hoop op een andere AV stunt op 1 mei
Heb een aantal screenshots gevonden... plaats hier wel even de link dan kunnen jullie zelf even checken of het de moeite waard is.quote:Op maandag 21 april 2008 16:25 schreef Sirolf het volgende:
Vooralsnog zijn het alleen screenshots uit mijn eigen archief. Vanavond komen er mogelijk nog een paar bij van Hans.
Mochten er trouwens nog mensen zijn die screenshots hebben die nog niet in het overzicht staan en die er eigenlijk wel in horen, neem dan even contact met me op.
Das een lekker nummer inderdaad. Alleen die klote kinder op mijn werk hebben weer 538 opgezet. Nu ging het vandaag welquote:Op maandag 21 april 2008 10:31 schreef on_air het volgende:
Here I am, stuck in the middle with you.
[ afbeelding ]
Goedemorgen dan. Veenstra deze ochtend en nu weer, zo mis je dus nietsquote:Op maandag 21 april 2008 18:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Das een lekker nummer inderdaad. Alleen die klote kinder op mijn werk hebben weer 538 opgezet. Nu ging het vandaag welmaar doorgaans is het niks...
Hij staat nu al aan, alleen een half uur te vroeg....quote:Op maandag 21 april 2008 18:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Goedemorgen dan. Veenstra deze ochtend en nu weer, zo mis je dus niets.
Behalve het fabeltastische Under My Thumb.
Gecondoleerd...quote:Op maandag 21 april 2008 18:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Das een lekker nummer inderdaad. Alleen die klote kinder op mijn werk hebben weer 538 opgezet. Nu ging het vandaag welmaar doorgaans is het niks...
Ik hoop dat het luktquote:Op maandag 21 april 2008 18:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Hij staat nu al aan, alleen een half uur te vroeg....Morgen op tijd beginnen en dan zet ik snel die radio om....
Me too!quote:Op maandag 21 april 2008 18:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt(</Knevel>) Kun je lekker Veenstra meepikken
quote:Op maandag 21 april 2008 17:42 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en de 1 mei-actie van vorig jaar vind ik ook nog steeds geweldig. Daar hoorde deze OP-afbeelding bij:
[ afbeelding ]
Dat was toch wel een van de - zo niet hét - hoogtepunt van de ochtendquote:Op maandag 21 april 2008 18:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Goedemorgen dan. Veenstra deze ochtend en nu weer, zo mis je dus niets.
Behalve het fabeltastische Under My Thumb.
Je hoort het Veenstra! Je hebt wat te toppen.quote:Op maandag 21 april 2008 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was toch wel een van de - zo niet hét - hoogtepunt van de ochtend.
Ik was gisteravond ook doodop na een fietstocht van 3 uur vanaf m'n woonplaats (net buiten Haarlem) via Haarlem, Heemstede, Zandvoort, Bloemendaal aan Zee en Haarlem weer terug naar m'n woonplaats.quote:Op maandag 21 april 2008 18:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zo, nu ff bijkomen van het hardlopen. Dat valt niet mee, na een paar maandjes weer een keer lopen.
Ik kreeg net een groene fax, dus ik denk van wel...quote:Op maandag 21 april 2008 19:11 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Zijn daar ook audio fragmenten van.....quote:Op maandag 21 april 2008 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was toch wel een van de - zo niet hét - hoogtepunt van de ochtend.
www.arbeidsvitaminen.nl -> Terugluisteren (zo rond 9.45 uur).quote:Op maandag 21 april 2008 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zijn daar ook audio fragmenten van.....
quote:Op maandag 21 april 2008 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zijn daar ook audio fragmenten van.....
Deed er eentje *glibber* en de ander *flats*quote:Op maandag 21 april 2008 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Was geen aanstootgevend fragment ofzo. Alleen een wonderschoon plaatje
.
quote:Op maandag 21 april 2008 19:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Deed er eentje *glibber* en de ander *flats*
Hopen dat iemand zijn Twitter leest en zich dat afvraagt?quote:Op maandag 21 april 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ik zie via Twitter dat Broekie nu aan het eten is in het Videocentrum op het Mediapark... wat doet 'ie daar nou weer...
Waarschijnlijk wel, al heb ik wel zo'n vermoeden...quote:Op maandag 21 april 2008 19:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Hopen dat iemand zijn Twitter leest en zich dat afvraagt?
Ik sms me de hele dag het licht uit de ogen, maar nee, helaasquote:Op maandag 21 april 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
En Roel, heb je al kaarten voor de 3FM Awards?! Zou toch wel eens willen horen hoe Krezip live klinkt als ze Everybody's Gotta Learn Sometimes spelen..
Lekker relaxed camerawerk ookquote:Op maandag 21 april 2008 19:35 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft net nog wat video-materiaal geüpload.
Bekijk deze YouTube-video
Pim Pam POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!
quote:Op maandag 21 april 2008 19:42 schreef on_air het volgende:
Roel. Ik ben het zat. Echt waar.
Nou niet telkens met dezelfde muzikale ideeën komen.
En opmerkingen.
Stoned van de crack ofzo?quote:Op maandag 21 april 2008 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Is dat Very High ook buiten last.fm van toepassing?
Mja, ik heb 'm ook al diverse keren naar KLB proberen te schoppen vanwege het herhaalde gezanik over herhaling van platen, maar 't wil nog niet echt lukken...quote:Op maandag 21 april 2008 19:42 schreef on_air het volgende:
Roel. Ik ben het zat. Echt waar.
Nou niet telkens met dezelfde muzikale ideeën komen.
En opmerkingen.
Dat is inderdaad die kras in Roel's plaat, heel vervelend.quote:Op maandag 21 april 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik heb 'm ook al diverse keren naar KLB proberen te schoppen vanwege het herhaalde gezanik over herhaling van platen, maar 't wil nog niet echt lukken...
Met leuke is alleen dat 'ie zelf klaagt over 'alweer deze plaat op 3FM', maar zelf vervolgens die opmerking ook steeds herhaalt, waardoor wij weer zouden kunnen klagen over 'alweer die opmerking van Roel'.
Mja, ik vond het wel een mooie reactie van je om op in te haken met dit onderwerp.quote:Op maandag 21 april 2008 19:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is inderdaad die kras in Roel's plaat, heel vervelend.
Maar ik doelde meer op de opmerkingen over de "goede" muziek.
quote:geen mooie topics verkloten, en al helemaal niet met rick astley
Tot maandag
Ik ook.quote:Op maandag 21 april 2008 20:19 schreef Piles het volgende:
Nou, ik ben er klaar mee. Maar dat was ik al een tijdje
Eens.quote:Op maandag 21 april 2008 20:21 schreef on_air het volgende:
We vinden haar leuk en dit nummer top. They.
Herkenbaar...quote:Op maandag 21 april 2008 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
We zijn best goed bezig: via radio naar Veenstra Veenstra luisteren, ondertussen via de computer op de webcam loeren, lampje aan, laptop en iPhone opladen.
Dus jullie werken niet meer mee aan het verbeteren van het klimaat?quote:
De radio extra aan is onnodig stroomverbruik.quote:Op maandag 21 april 2008 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
We zijn best goed bezig: via radio naar Veenstra Veenstra luisteren, ondertussen via de computer op de webcam loeren, lampje aan, laptop en iPhone opladen.
Nooit gedaan ook. De aarde kent ijstijden en volgens mij ook warme perioden. We meten de temperatuur pas een paar eeuwen, dus om daar nu zoveel ophef over te makenquote:Op maandag 21 april 2008 20:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dus jullie werken niet meer mee aan het verbeteren van het klimaat?
Jawel hoor, de TV staat hier al tijden niet op stand-by, de PC doe ik uit (als ik ga slapen, lach, de server blijft aan hoor!!), ik doe altijd netjes alle audio apparatuur uit..quote:Op maandag 21 april 2008 20:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dus jullie werken niet meer mee aan het verbeteren van het klimaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik ook hoor, maar niet omdat de aarde opwarmtquote:Op maandag 21 april 2008 20:50 schreef Feivel1 het volgende:
Jawel hoor, de TV staat hier al tijden niet op stand-by, de PC doe ik uit (als ik ga slapen, lach, de server blijft aan hoor!!), ik doe altijd netjes alle audio apparatuur uit..
Hmja... eik wel. Nouja, wellicht die twee externe HD's en m'n computer (terwijl ik nu op m'n laptop werk) ookquote:Op maandag 21 april 2008 20:48 schreef on_air het volgende:
[..]
De radio extra aan is onnodig stroomverbruik.
't is weer geluktquote:Op maandag 21 april 2008 21:14 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Alweer een weekend overleeft
quote:Op maandag 21 april 2008 21:14 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Alweer een weekend overleeft
Met moeitequote:
Hansquote:
Oeh. U2?quote:Op maandag 21 april 2008 21:29 schreef Timo20 het volgende:
* Timo20 heeft net een requestje verstuurd via de mail
Joy Division - Love Will Tear Us Apartquote:
Oehquote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
quote:
Nog een fan! Woei!quote:Op maandag 21 april 2008 21:27 schreef on_air het volgende:
Weeds = top.
Check dan ook de veschillende versies van de briljante intro-theme. Little Boxes.
Wat denk je zelf? Hoe denk je dat Michiel aan dat stuk vlaai kwam?quote:Op maandag 21 april 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ik zie via Twitter dat Broekie nu aan het eten is in het Videocentrum op het Mediapark... wat doet 'ie daar nou weer...
Hey, dat licht heeft wel een MM badeend, ik nietquote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Prima kandidaat.
Goed dat ie een plaat mocht aanvragen. Anders stond ie helemaal met lege handen.
Ohja.quote:Op maandag 21 april 2008 21:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Hoe denk je dat Michiel aan dat stuk vlaai kwam?
Check. Kan niet wachten tot oktober, als ze in de US weer los gaan.quote:
Awww...quote:Op maandag 21 april 2008 21:43 schreef on_air het volgende:
[..]
Hey, dat licht heeft wel een MM badeend, ik niet.
Het zijn ook boeken. Handig, voor je club.quote:Op maandag 21 april 2008 21:45 schreef on_air het volgende:
Nu we het toch over top series hebben: Dexter. Helemaal ge-weldig.
Twee seizoenen, ik zeg doen. Kijken dus.
Ja maar On-Air, heb je je al officieel aangemeld bij Tjibbe? Je bent van harte welkom hoor!quote:Op maandag 21 april 2008 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Awww...
Ik zou zeggen 'kijk Veenstra eens lief aan', maarja, je vrijdagavondfotoheeft ook niet bepaald een spontane uitnodiging opgeleverd, dus dan weet je 't wel
.
Teveel vlaai in de studio?quote:Op maandag 21 april 2008 21:54 schreef Maricha het volgende:
Nou....het was vandaag niet te doen om op het forum te komen.....hopelijk morgen beter!
Ik kan idd erg goed voor mezelf spreken. Neem het Roel niet kwalijk.quote:Op maandag 21 april 2008 21:53 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ja maar On-Air, heb je je al officieel aangemeld bij Tjibbe? Je bent van harte welkom hoor!
Geen idee wat ik deed, maar sorry daarvoor.quote:Op maandag 21 april 2008 21:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik kan idd erg goed voor mezelf spreken. Neem het Roel niet kwalijk.
Michiel quote jou ipv on_air, en daar is ze nu een beetje geirriteerd overquote:Op maandag 21 april 2008 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee wat ik deed, maar sorry daarvoor.
Hej Marc ! ben je zaterdag in de Horstacker ? heb mij net aangemeld voor de busreis richting Nijmegen, maar het is nog niet helemaal zeker of er nog ruimte is..quote:Op maandag 21 april 2008 22:05 schreef Marc63 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de nieuwe Foo Fighters heel vet vind?
quote:Op maandag 21 april 2008 22:08 schreef on_air het volgende:
Eric, welkom terug. Dump die Andrew en bestel een T-Bone.
Zou je ook suggesties voor een stelling kunnen doen? "Dump Andrew" vind ik wel een goeiequote:Op maandag 21 april 2008 22:08 schreef on_air het volgende:
Eric, welkom terug. Dump die Andrew en bestel een T-Bone.
Ik denk het niet. Ik heb dan een verjaardagquote:Op maandag 21 april 2008 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Marc ! ben je zaterdag in de Horstacker ? heb mij net aangemeld voor de busreis richting Nijmegen, maar het is nog niet helemaal zeker of er nog ruimte is..
Jammer! Al kan een verjaardag vieren ook best leuk zijnquote:Op maandag 21 april 2008 22:10 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk het niet. Ik heb dan een verjaardag
Nieuw?quote:Op maandag 21 april 2008 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe rel op Fok ? PM-Systeem uitgeschakeld
Dat wordt dus weer mailadressen in het profiel zetten, ik heb er net alvast speciaal eentje voor aangemaakt en m'n profiel aangepast.quote:Op maandag 21 april 2008 23:00 schreef borisz het volgende:
PM eruit, das kut...
Tja ik organiseer een toto hier op fok!, zie VBLquote:Op maandag 21 april 2008 23:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer mailadressen in het profiel zetten, ik heb er net alvast speciaal eentje voor aangemaakt en m'n profiel aangepast.
En ja, dat speciaal aanmaken is ervoor zodat ik kan zien van welke bron de spam komt.
Daarom, altijd backups maken van zulke gegevens.quote:Op maandag 21 april 2008 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja ik organiseer een toto hier op fok!, zie VBL. En daarbij gebruik ik PM's en al voorspelde uitslagen ben ik kwijt
Mogge!quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:07 schreef MichielV het volgende:
Moge!
RD vond ik echt een kut filmquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:08 schreef on_air het volgende:
Veenstra zit echt in zijn Reservoir Dogs fase. Like a Virgin [insert Quentin speech].
Dickdickdickdickdickdickdickdickdick. How many dicks is that? A lot.
Zit wat inquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Moet je em nog drie keer kijken tot je em snapt.
Mwah.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan gaat ie It's Raining Men draaien. Zo lukt 't natuurlijk nooit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |