't is weer geluktquote:Op maandag 21 april 2008 21:14 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Alweer een weekend overleeft
quote:Op maandag 21 april 2008 21:14 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Alweer een weekend overleeft
Met moeitequote:
Hansquote:
Oeh. U2?quote:Op maandag 21 april 2008 21:29 schreef Timo20 het volgende:
* Timo20 heeft net een requestje verstuurd via de mail
Joy Division - Love Will Tear Us Apartquote:
Oehquote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
quote:
Nog een fan! Woei!quote:Op maandag 21 april 2008 21:27 schreef on_air het volgende:
Weeds = top.
Check dan ook de veschillende versies van de briljante intro-theme. Little Boxes.
Wat denk je zelf? Hoe denk je dat Michiel aan dat stuk vlaai kwam?quote:Op maandag 21 april 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ik zie via Twitter dat Broekie nu aan het eten is in het Videocentrum op het Mediapark... wat doet 'ie daar nou weer...
Hey, dat licht heeft wel een MM badeend, ik nietquote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Prima kandidaat.
Goed dat ie een plaat mocht aanvragen. Anders stond ie helemaal met lege handen.
Ohja.quote:Op maandag 21 april 2008 21:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Hoe denk je dat Michiel aan dat stuk vlaai kwam?
Check. Kan niet wachten tot oktober, als ze in de US weer los gaan.quote:
Awww...quote:Op maandag 21 april 2008 21:43 schreef on_air het volgende:
[..]
Hey, dat licht heeft wel een MM badeend, ik niet.
Het zijn ook boeken. Handig, voor je club.quote:Op maandag 21 april 2008 21:45 schreef on_air het volgende:
Nu we het toch over top series hebben: Dexter. Helemaal ge-weldig.
Twee seizoenen, ik zeg doen. Kijken dus.
Ja maar On-Air, heb je je al officieel aangemeld bij Tjibbe? Je bent van harte welkom hoor!quote:Op maandag 21 april 2008 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Awww...
Ik zou zeggen 'kijk Veenstra eens lief aan', maarja, je vrijdagavondfotoheeft ook niet bepaald een spontane uitnodiging opgeleverd, dus dan weet je 't wel
.
Teveel vlaai in de studio?quote:Op maandag 21 april 2008 21:54 schreef Maricha het volgende:
Nou....het was vandaag niet te doen om op het forum te komen.....hopelijk morgen beter!
Ik kan idd erg goed voor mezelf spreken. Neem het Roel niet kwalijk.quote:Op maandag 21 april 2008 21:53 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ja maar On-Air, heb je je al officieel aangemeld bij Tjibbe? Je bent van harte welkom hoor!
Geen idee wat ik deed, maar sorry daarvoor.quote:Op maandag 21 april 2008 21:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik kan idd erg goed voor mezelf spreken. Neem het Roel niet kwalijk.
Michiel quote jou ipv on_air, en daar is ze nu een beetje geirriteerd overquote:Op maandag 21 april 2008 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee wat ik deed, maar sorry daarvoor.
Hej Marc ! ben je zaterdag in de Horstacker ? heb mij net aangemeld voor de busreis richting Nijmegen, maar het is nog niet helemaal zeker of er nog ruimte is..quote:Op maandag 21 april 2008 22:05 schreef Marc63 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de nieuwe Foo Fighters heel vet vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |