Ik sms me de hele dag het licht uit de ogen, maar nee, helaasquote:Op maandag 21 april 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
En Roel, heb je al kaarten voor de 3FM Awards?! Zou toch wel eens willen horen hoe Krezip live klinkt als ze Everybody's Gotta Learn Sometimes spelen..
Lekker relaxed camerawerk ookquote:Op maandag 21 april 2008 19:35 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft net nog wat video-materiaal geüpload.
Bekijk deze YouTube-video
Pim Pam POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!
quote:Op maandag 21 april 2008 19:42 schreef on_air het volgende:
Roel. Ik ben het zat. Echt waar.
Nou niet telkens met dezelfde muzikale ideeën komen.
En opmerkingen.
Stoned van de crack ofzo?quote:Op maandag 21 april 2008 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Is dat Very High ook buiten last.fm van toepassing?
Mja, ik heb 'm ook al diverse keren naar KLB proberen te schoppen vanwege het herhaalde gezanik over herhaling van platen, maar 't wil nog niet echt lukken...quote:Op maandag 21 april 2008 19:42 schreef on_air het volgende:
Roel. Ik ben het zat. Echt waar.
Nou niet telkens met dezelfde muzikale ideeën komen.
En opmerkingen.
Dat is inderdaad die kras in Roel's plaat, heel vervelend.quote:Op maandag 21 april 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik heb 'm ook al diverse keren naar KLB proberen te schoppen vanwege het herhaalde gezanik over herhaling van platen, maar 't wil nog niet echt lukken...
Met leuke is alleen dat 'ie zelf klaagt over 'alweer deze plaat op 3FM', maar zelf vervolgens die opmerking ook steeds herhaalt, waardoor wij weer zouden kunnen klagen over 'alweer die opmerking van Roel'.
Mja, ik vond het wel een mooie reactie van je om op in te haken met dit onderwerp.quote:Op maandag 21 april 2008 19:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is inderdaad die kras in Roel's plaat, heel vervelend.
Maar ik doelde meer op de opmerkingen over de "goede" muziek.
quote:geen mooie topics verkloten, en al helemaal niet met rick astley
Tot maandag
Ik ook.quote:Op maandag 21 april 2008 20:19 schreef Piles het volgende:
Nou, ik ben er klaar mee. Maar dat was ik al een tijdje
Eens.quote:Op maandag 21 april 2008 20:21 schreef on_air het volgende:
We vinden haar leuk en dit nummer top. They.
Herkenbaar...quote:Op maandag 21 april 2008 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
We zijn best goed bezig: via radio naar Veenstra Veenstra luisteren, ondertussen via de computer op de webcam loeren, lampje aan, laptop en iPhone opladen.
Dus jullie werken niet meer mee aan het verbeteren van het klimaat?quote:
De radio extra aan is onnodig stroomverbruik.quote:Op maandag 21 april 2008 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
We zijn best goed bezig: via radio naar Veenstra Veenstra luisteren, ondertussen via de computer op de webcam loeren, lampje aan, laptop en iPhone opladen.
Nooit gedaan ook. De aarde kent ijstijden en volgens mij ook warme perioden. We meten de temperatuur pas een paar eeuwen, dus om daar nu zoveel ophef over te makenquote:Op maandag 21 april 2008 20:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dus jullie werken niet meer mee aan het verbeteren van het klimaat?
Jawel hoor, de TV staat hier al tijden niet op stand-by, de PC doe ik uit (als ik ga slapen, lach, de server blijft aan hoor!!), ik doe altijd netjes alle audio apparatuur uit..quote:Op maandag 21 april 2008 20:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dus jullie werken niet meer mee aan het verbeteren van het klimaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik ook hoor, maar niet omdat de aarde opwarmtquote:Op maandag 21 april 2008 20:50 schreef Feivel1 het volgende:
Jawel hoor, de TV staat hier al tijden niet op stand-by, de PC doe ik uit (als ik ga slapen, lach, de server blijft aan hoor!!), ik doe altijd netjes alle audio apparatuur uit..
Hmja... eik wel. Nouja, wellicht die twee externe HD's en m'n computer (terwijl ik nu op m'n laptop werk) ookquote:Op maandag 21 april 2008 20:48 schreef on_air het volgende:
[..]
De radio extra aan is onnodig stroomverbruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |