Hopen dat iemand zijn Twitter leest en zich dat afvraagt?quote:Op maandag 21 april 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ik zie via Twitter dat Broekie nu aan het eten is in het Videocentrum op het Mediapark... wat doet 'ie daar nou weer...
Waarschijnlijk wel, al heb ik wel zo'n vermoeden...quote:Op maandag 21 april 2008 19:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Hopen dat iemand zijn Twitter leest en zich dat afvraagt?
Ik sms me de hele dag het licht uit de ogen, maar nee, helaasquote:Op maandag 21 april 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
En Roel, heb je al kaarten voor de 3FM Awards?! Zou toch wel eens willen horen hoe Krezip live klinkt als ze Everybody's Gotta Learn Sometimes spelen..
Lekker relaxed camerawerk ookquote:Op maandag 21 april 2008 19:35 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft net nog wat video-materiaal geüpload.
Bekijk deze YouTube-video
Pim Pam POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!
quote:Op maandag 21 april 2008 19:42 schreef on_air het volgende:
Roel. Ik ben het zat. Echt waar.
Nou niet telkens met dezelfde muzikale ideeën komen.
En opmerkingen.
Stoned van de crack ofzo?quote:Op maandag 21 april 2008 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Is dat Very High ook buiten last.fm van toepassing?
Mja, ik heb 'm ook al diverse keren naar KLB proberen te schoppen vanwege het herhaalde gezanik over herhaling van platen, maar 't wil nog niet echt lukken...quote:Op maandag 21 april 2008 19:42 schreef on_air het volgende:
Roel. Ik ben het zat. Echt waar.
Nou niet telkens met dezelfde muzikale ideeën komen.
En opmerkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |