quote:Op maandag 21 april 2008 22:08 schreef on_air het volgende:
Eric, welkom terug. Dump die Andrew en bestel een T-Bone.
Zou je ook suggesties voor een stelling kunnen doen? "Dump Andrew" vind ik wel een goeiequote:Op maandag 21 april 2008 22:08 schreef on_air het volgende:
Eric, welkom terug. Dump die Andrew en bestel een T-Bone.
Ik denk het niet. Ik heb dan een verjaardagquote:Op maandag 21 april 2008 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Marc ! ben je zaterdag in de Horstacker ? heb mij net aangemeld voor de busreis richting Nijmegen, maar het is nog niet helemaal zeker of er nog ruimte is..
Jammer! Al kan een verjaardag vieren ook best leuk zijnquote:Op maandag 21 april 2008 22:10 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk het niet. Ik heb dan een verjaardag
Nieuw?quote:Op maandag 21 april 2008 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe rel op Fok ? PM-Systeem uitgeschakeld
Dat wordt dus weer mailadressen in het profiel zetten, ik heb er net alvast speciaal eentje voor aangemaakt en m'n profiel aangepast.quote:Op maandag 21 april 2008 23:00 schreef borisz het volgende:
PM eruit, das kut...
Tja ik organiseer een toto hier op fok!, zie VBLquote:Op maandag 21 april 2008 23:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer mailadressen in het profiel zetten, ik heb er net alvast speciaal eentje voor aangemaakt en m'n profiel aangepast.
En ja, dat speciaal aanmaken is ervoor zodat ik kan zien van welke bron de spam komt.
Daarom, altijd backups maken van zulke gegevens.quote:Op maandag 21 april 2008 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja ik organiseer een toto hier op fok!, zie VBL. En daarbij gebruik ik PM's en al voorspelde uitslagen ben ik kwijt
Mogge!quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:07 schreef MichielV het volgende:
Moge!
RD vond ik echt een kut filmquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:08 schreef on_air het volgende:
Veenstra zit echt in zijn Reservoir Dogs fase. Like a Virgin [insert Quentin speech].
Dickdickdickdickdickdickdickdickdick. How many dicks is that? A lot.
Zit wat inquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Moet je em nog drie keer kijken tot je em snapt.
Mwah.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan gaat ie It's Raining Men draaien. Zo lukt 't natuurlijk nooit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |