Ik hoop dat het luktquote:Op maandag 21 april 2008 18:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Hij staat nu al aan, alleen een half uur te vroeg....Morgen op tijd beginnen en dan zet ik snel die radio om....
Me too!quote:Op maandag 21 april 2008 18:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt(</Knevel>) Kun je lekker Veenstra meepikken
quote:Op maandag 21 april 2008 17:42 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en de 1 mei-actie van vorig jaar vind ik ook nog steeds geweldig. Daar hoorde deze OP-afbeelding bij:
[ afbeelding ]
Dat was toch wel een van de - zo niet hét - hoogtepunt van de ochtendquote:Op maandag 21 april 2008 18:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Goedemorgen dan. Veenstra deze ochtend en nu weer, zo mis je dus niets.
Behalve het fabeltastische Under My Thumb.
Je hoort het Veenstra! Je hebt wat te toppen.quote:Op maandag 21 april 2008 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was toch wel een van de - zo niet hét - hoogtepunt van de ochtend.
Ik was gisteravond ook doodop na een fietstocht van 3 uur vanaf m'n woonplaats (net buiten Haarlem) via Haarlem, Heemstede, Zandvoort, Bloemendaal aan Zee en Haarlem weer terug naar m'n woonplaats.quote:Op maandag 21 april 2008 18:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zo, nu ff bijkomen van het hardlopen. Dat valt niet mee, na een paar maandjes weer een keer lopen.
Ik kreeg net een groene fax, dus ik denk van wel...quote:Op maandag 21 april 2008 19:11 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Zijn daar ook audio fragmenten van.....quote:Op maandag 21 april 2008 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was toch wel een van de - zo niet hét - hoogtepunt van de ochtend.
www.arbeidsvitaminen.nl -> Terugluisteren (zo rond 9.45 uur).quote:Op maandag 21 april 2008 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zijn daar ook audio fragmenten van.....
quote:Op maandag 21 april 2008 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zijn daar ook audio fragmenten van.....
Deed er eentje *glibber* en de ander *flats*quote:Op maandag 21 april 2008 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Was geen aanstootgevend fragment ofzo. Alleen een wonderschoon plaatje
.
quote:Op maandag 21 april 2008 19:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Deed er eentje *glibber* en de ander *flats*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |