Edit:quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:17 schreef Sackboy het volgende:
Sony heeft weer een mysterieuze timer op het web gezet. Misschien nieuws over Heavy Rain?
Dat is veeeeeeeeeeel sneller dan bij mij hierquote:
Dit is ook na een paar keer in en uit loggen,en het was vanmiddag dat kan ook nog iets uit makenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat is veeeeeeeeeeel sneller dan bij mij hier
Ik heb alles vanochtend rond 09:00 geinstalleerd. Super sloom. 'S middags was het nog slomer en een uurtje terug was het nog erger. Hopelijk is het probleem tijdelijk. Misschien dat iedereen nu ff een kijkje neemt en dat het daarom langzaam word. Wishful thinking?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:26 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dit is ook na een paar keer in en uit loggen,en het was vanmiddag dat kan ook nog iets uit maken
Ik ga er vanuit dat dit een tijdelijk probleem is iddquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:28 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb alles vanochtend rond 09:00 geinstalleerd. Super sloom. 'S middags was het nog slomer en een uurtje terug was het nog erger. Hopelijk is het probleem tijdelijk. Misschien dat iedereen nu ff een kijkje neemt en dat het daarom langzaam word. Wishful thinking?
Mensen moeten zich niet gaan verbazen dat het wat traag is. Iedereen checked de store en of downed de update. Komt wel goed. Vind het zelf een verademing van wat het was. Nu nog Home releasen en de XMB en we zijn klaarquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:33 schreef Gamer_V het volgende:
De nieuwe store is gewoon beter, niet meer dat brakke html. Die snelheid wordt binnenkort wel gefixed.
Home en de XMB nog maar een paar maanden wachtenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mensen moeten zich niet gaan verbazen dat het wat traag is. Iedereen checked de store en of downed de update. Komt wel goed. Vind het zelf een verademing van wat het was. Nu nog Home releasen en de XMB en we zijn klaar
Er zijn nog meer dingen die ik verkeert vind.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mensen moeten zich niet gaan verbazen dat het wat traag is. Iedereen checked de store en of downed de update. Komt wel goed. Vind het zelf een verademing van wat het was. Nu nog Home releasen en de XMB en we zijn klaar
Wat moet je met een cursor? Dat werkt voor geen meter.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Er zijn nog meer dingen die ik verkeert vind.
Er is geen cursor meer en bij bijna alle icoontjes staat er "Image Missing". WTF? En dan niet te vergeten de spelfouten in de NL store. Wat is stratefie? En waarom is er zoals in de USA store geen demo knop in de NL store zodat je direct alle demo's kan zien? In de NL store moet je tussen alle volledige versies gaan zoeken naar een demo. Staat lekker door elkaar.
Nog iets. De web browser crashed wanneer ik een comment wil gaan typen op bijv. games.fok. Ik moet de console helemaal uitschakelen. Dat gebeurde voor de update niet.
Als ze de PS store echt goed willen maken moeten ze je de optie geven om de main page te kunnen customizen. Zelf kunnen bepalen wat er als eerste word weer gegeven. Dit moet nu kunnen aangezien de store nu staat geinstalleerd op de PS3 in tegenstelling tot de vorige web based store.
Op dit moment vind ik de oude store toch overzichtelijker en makkelijker om te gebruiken. Het hele gebeuren dat je krijgt wanneer je iets van de nieuwe store download vind ik trouwens wel een vooruitgang. Ook ziet het er een beetje aantrekkelijker uit.
Weet je wat ik graag wil? PS2 games online kunnen spelen op de PS3. Dat hele "Netplay" gedoe. Ik probeerde Killzone een keertje online te spelen maar ik kreeg de melding dat de benodigde software niet was geinstalleerd. Maar eigenlijk is dat niet meer nodig want je hoeft geen modem te installeren zoals je bij de eerste PS2 wel moest doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:53 schreef Gamer_V het volgende:
Jullie hebben zeker nooit dat onlinehomeding van de ps2 gebruikt? DAT ging pas traag.
Ik gebruikte hem altijd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat moet je met een cursor? Dat werkt voor geen meter.
Dank. Ik vond het wel zo netjes. Het koste wel wat moeite om ze te vindenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:00 schreef Fallen het volgende:
tvp
en hulde @ Moe_Szyslak, je hebt de vorige delen toegevoegd, als enige!
Vanmiddag duurde het bij mij maar 2 minuten ofzo hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:48 schreef Wessiej het volgende:
Die update downloaden duurden gewoon 1 uur en een kwartier
De grote 360 update waarin msn kwam, interface anders alles duurde nog geen minuut om te downloaden, slecht hoor.
Zo mysterieus is het niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:54 schreef Sackboy het volgende:
Sony heeft weer een mysterieuze timer op het web gezet. Misschien nieuws over Heavy Rain?
hier ook gewoon 3 minuten, wessiej heeft duidelijk een nieuwe internet provider nodigquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:55 schreef Feitosa het volgende:
Updaten duurde niet zo lang, paar minuutjes.
Want?quote:
Bron?quote:
Oooh die, die zitten wel vaker foutquote:
dat is SD-TV die tellen niet meer mee tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:11 schreef Feitosa het volgende:
Ik zie trouwens in de OP mijn schermresolutie niet staan.
M,n PS3 geeft aan dat ik 576i als resolutie heb op m,n beeldbuis.
Is dit een rebus?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....
netjes gemaaktquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik heb eindelijk mijn SixaxiS gemod. Vanmiddag kreeg ik mijn LED's binnen. Ik schrok wel een beetje van het formaat. Ze zijn 0,8mm breedGaat lekker als je er draadjes aan moet solderen met een ouwe soldeerbout
Het is gelukkig wel gelukt en hier is het resultaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:PS3-versie Alone in the Dark komt pas in de herfst
Atari heeft tegenover Eurogamer bevestigd dat de PS3-versie van Alone in the Dark aanzienlijk later zal verschijnen dan de overige versies. De langverwachte horrorgame komt namelijk pas in de herfst uit op Sony's nieuwste console, terwijl de overige versies al op 20 juni worden verwacht. Wel wil men kwijt dat de PS3-versie niet louter een port zal zijn van de Xbox 360- of PC-versie, maar dat PS3-bezitters waarschijnlijk wat nieuwe content kunnen verwachten.
Eén ding hebben PS3-bezitters alvast mee: hun versie verschijnt in ieder geval in een periode dat een horrorgame wat toepasselijker is. De rest kan griezelen met een fel zonnetje en een buitentemperatuur van dertig graden.
Die schijnt al oud te zijn toch? Trouwens, waarom laat Little Big Planet zo lang op zich wachten. Die level editor shit boeit me echt niks, ik heb helemaal geen zin om levels te bouwen, ik wil gewoon spelen. Ze hadden mijns inziens beter eerst de game uit kunnen brengen met vaste levels, en vervolgens die level editor als update kunnen geven.quote:
Ik zie geen verschil met mijn sixaxis... Wat heb je precies gedaan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik heb eindelijk mijn SixaxiS gemod. Vanmiddag kreeg ik mijn LED's binnen. Ik schrok wel een beetje van het formaat. Ze zijn 0,8mm breedGaat lekker als je er draadjes aan moet solderen met een ouwe soldeerbout
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat groenachtige level heb ik anders nog niet gezien.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die schijnt al oud te zijn toch? Trouwens, waarom laat Little Big Planet zo lang op zich wachten. Die level editor shit boeit me echt niks, ik heb helemaal geen zin om levels te bouwen, ik wil gewoon spelen. Ze hadden mijns inziens beter eerst de game uit kunnen brengen met vaste levels, en vervolgens die level editor als update kunnen geven.
Die level editor is het grootste deel van het spel joh, zonder dat zou het echt een flop zijn!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die schijnt al oud te zijn toch? Trouwens, waarom laat Little Big Planet zo lang op zich wachten. Die level editor shit boeit me echt niks, ik heb helemaal geen zin om levels te bouwen, ik wil gewoon spelen. Ze hadden mijns inziens beter eerst de game uit kunnen brengen met vaste levels, en vervolgens die level editor als update kunnen geven.
Check die 1e screen dan! of heb jij dat ook?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met mijn sixaxis... Wat heb je precies gedaan?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....quote:And to wrap up with one of the many topics I know you ask about regularly, we are rolling out the PlayStation Cards to retailers nationwide as we speak. They will have the PlayStation Cards in denominations of $20 and $50 starting this spring. This will provide you with another option to get on board with the PLAYSTATION Store and enjoy the content that I’ve outlined above.
Voor jou misschien.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:48 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Die level editor is het grootste deel van het spel joh, zonder dat zou het echt een flop zijn!
als ze uitzijn ga ik gelijk de cod4 map pack aanschaffen uiteraard.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk Rock Band liedjes kopenquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat het PS logo blauw is? Nooit echt opgevallen als het niet zo isquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:48 schreef ryangozer het volgende:
Check die 1e screen dan! of heb jij dat ook?
dat hij licht geeft misschien?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat het PS logo blauw is? Nooit echt opgevallen als het niet zo is
Ja, ik had niet zoveel zin om het plaatje nog meer aan te passen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:11 schreef Feitosa het volgende:
Ik zie trouwens in de OP mijn schermresolutie niet staan.
M,n PS3 geeft aan dat ik 576i als resolutie heb op m,n beeldbuis.
Ik heb geen referentie... Maar tot nu toe is het echt sloomquote:Op woensdag 16 april 2008 00:33 schreef Devolution het volgende:
Nu ben ik ook wel benieuwd geworden naar de nieuwe store. Ik kan em helaas pas vrijdag zien, khoop dat ie dan wat sneller is
We moeten maar weer eens een keer warhawken, ik heb dat bluetooth setjes wat erbij zat aan de gang gekregenquote:
Jejeah, vanavond nog maar es een potjequote:Op woensdag 16 april 2008 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We moeten maar weer eens een keer warhawken, ik heb dat bluetooth setjes wat erbij zat aan de gang gekregen.
Vandaag in de Famitsu verschenen:quote:
En een scan:quote:- Game is a PS3 exclusive.
- 90% done.
- Price undetermined.
- July 24 release date in Japan.
- April 24 demo will be released.
- total of 12 episodes.
- Remake of the first.
- lots and lots of dead people ;o
Nee, met die dorpelingen die je kunt "sight jacken" (door hun ogen kijken).quote:Op woensdag 16 april 2008 11:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Is dat die met die meisjes en die camera?
neequote:Op woensdag 16 april 2008 11:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Is dat die met die meisjes en die camera?
Oeh, dat spel vond ik echt poepie eng op de PS2...quote:Op woensdag 16 april 2008 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, met die dorpelingen die je kunt "sight jacken" (door hun ogen kijken).
Heeft jouw sixaxis dan een LED achter de PS knop? Dacht het nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met mijn sixaxis... Wat heb je precies gedaan?
En waarom niet denk je? Precies! Omdat het niemand een zak interesseert!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Heeft jouw sixaxis dan een LED achter de PS knop? Dacht het nietDat doet Sony namelijk niet.
Goed of slecht?quote:
quote:We've finished Grand Theft Auto IV, and without spoiling our upcoming set of reviews in Electronic Gaming Monthly and here on 1UP, the game truly serves as a commencement ceremony for the series. While we wait for the slow passage of time between now and the game's release, here's a quick orientation for when it arrives:
* Niko Bellic has done some bad things. He's a drifting merchant marine lured to America by the promise of false dreams, which are inflated by his cousin Roman -- a man who is best described as "sketchy." It's a setup that's typical of the previous GTA games (ne'er-do-well arrives on the scene with grand plans, and crime ensues), but as Niko?s story unfolds, it does so in a manner that's considerably more focused and restrained than what we saw with Tommy Vercetti in Vice City or CJ from San Andreas. The script is penned by Rupert Humphries and Dan Houser, and rarely do they stray from their goals: believable and likable characters, a solid, traditional crime story, and the usual splash of irreverent social satire. It's the opposite of San Andreas' massive sprawl, in terms of both geographical landscape and plot ambitions.
* Rockstar are true masters of the videogame cut-scene: They're framed and blocked with proper film techniques and interesting camera angles, the animation is completely natural (never too slow, jerky, or overexaggerated), the voice acting is properly emotive, and they're just the right length.
* Like any good character-driven tale, there are twists and turns, deaths and betrayals...but in a first for the GTA series, there now are choices -- and they're significant ones at that. A big theme of the game is how Niko's free-agent approach to his work changes the balance of power in Liberty City's underworld. You'll be involved with the Irish, Puerto Ricans, Rastafarians, government agencies, and, of course, the ruling Italian crime families. You'll be doing something for one group to the detriment of another, and at certain points you're asked to make final allegiances that affect what missions you can select and how the story unfolds. And because the characters are so easy to get attached to, those decisions can be surprisingly difficult.
* Niko may be the main character, but Liberty City -- and the life it exudes -- is the star. Many new elements are at play that go beyond the usual pedestrian foot traffic and wisecracking radio DJs -- this time, it's a cross-referencing multimedia assault. Driving around the city, you might hear a radio spot for WEAZEL News mentioning that the bridges and tunnels remain closed due to a terror threat. During your first visit to an Internet café, The Liberty Tree's website has an actual story with more background info on the closures. Then you spot a banner ad at the bottom of the page for a social networking site called Craplist. Perusing the "women seeking men" listings, you find a post, reply to it, and set up a date for Thursday night. And while you're checking e-mail, your pal Brucie has located another car you can boost for him for a quick afternoon's work.
* The missions, characters, locations, Internet, radio, television, dating...everything bleeds into each other, and the new cellphone gives you a new sense of mobility and flexibility that bridges the game's story with the roaming, make-your-own-fun chaos that made GTA famous. Plus, if you're so inclined and not in any particular hurry, you can take a full-length real-time cab ride anywhere in the city while looking out the windows and listening to the cabbie's preferred radio station. You know, see the sights.
* You'll likely notice the same graphical "quirks" that the series has dealt with since the jump to 3D. The same filmlike, grainy framerate exists and usually holds steady, but it can momentarily dip when things get frantic. There's some long-distance graphical fade-in as well as some street-level hazards that appear only after you hit them. Traffic will be nonexistent one second, then three cars deep when you rotate the camera back around, and then completely disappear when your wanted level gets to two or three stars (which is oh-so-fun when you desperately need a getaway vehicle). But even these problems have been "upgraded" in a sense for GTA4: An artistic application of filters hides some of the uglier character models, there's more types of cars to choose from, and overall, the feel of the city trumps any of the shortcomings we're familiar with by now. But you'll be able to see that in the screenshots and eventual videos.
* As previously mentioned, GTA4's story is focused. So much so that you won't be seeing any amusing yet totally out of context missions like invading top-secret government alien research bases. There's a lot of driving, following, shooting, and evading as you do your freelance work around the city. But that's not to say there aren't climactic moments or centerpiece events -- they just seem a little more spaced out along the lengthy campaign. It'd be silly to call this more "realistic," but it's definitely more in line with the genre's representations in television and film.
* The oft-maligned mission structure, where death or capture at any point of the process means restarting from the beginning, is partially redeemed by the cellphone: You still have to start from the beginning of the mission, but now you can skip from jail or the hospital immediately to the starting point. And to help placate those with restart fatigue, Rockstar threw in some different character dialogue for the second try (if you have to try for a third time, your accomplices will suggest that you all be quiet and just listen to the radio until you get there). It's still frustrating to fail a mission in its final stages due to random traffic interference or lucky cops, but that just appears to be the nature of the open-world beast.
* And, oh yes, the shooting. Pulling the left trigger halfway on the 360 controller lets you aim a weapon freely, while a full pull locks on to the closest enemy or nonplayable character in your camera's view. It's still not perfect since there doesn't seem to be much of a priority system in place that determines what enemy poses the more imminent threat, but the bonus is the new cover system, which gives you enough time to settle down your shot and lock on to your intended target
* * *
Believe it or not, all of these notes barely scratch the surface.There's much, much more that can be said about GTA4 that you'll undoubtedly hear us and other outlets say as we get closer to (and even beyond) release. Be sure to monitor our coverage hub page for the most recent updates, participate on our message boards, and look forward to our review, videos, and podcast discussions in the coming days.
Oh, and make sure to set aside some time the week of April 29. You'll need it.
Klinkt topquote:Op woensdag 16 april 2008 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, met die dorpelingen die je kunt "sight jacken" (door hun ogen kijken).
quote:Official PlayStation Magazine (OPM) review is inmiddels ook uit.
Reviewscore:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scans: http://www.sendspace.com/file/twm8ll---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
Dat had een spoilertag nodig?quote:
Me too... Ook nog niets ontvangen.. Morgen maak ik er melding van en ga ik om een refund vragen.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:00 schreef Vince22 het volgende:
Ik ben het zat van het wachten op GT5P van Play.com, ik heb me er al bij neergelegd dat ik hem niet meer ga krijgen, morgen maar even op de Play site melding van maken.
Verheug me op GTA!
Ja weet het, meldingsdrang
Trouwens erg vet, Sixaxis met LEDje!
Yup, ik hoef het spel ook niet meer. Ik koop em wel een keertje via MP als ik GTA zat ben.. en nadat ik de review gelezen heb net, kan dat nog wel even duren.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Me too... Ook nog niets ontvangen.. Morgen maak ik er melding van en ga ik om een refund vragen.
Bullshit. Hoe kan een leveleditor nou een belangrijker aspect zijn van een game dan de game zelfquote:Op woensdag 16 april 2008 13:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Voor iedereen denk ik. Zonder het communityaspect is LBP een veredelde PSN-game.
Omdat de leveleditor de game is... Bijna het hele spel draait hier om....quote:Op woensdag 16 april 2008 13:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bullshit. Hoe kan een leveleditor nou een belangrijker aspect zijn van een game dan de game zelf
Ik weet niet of je het door had maar Little Big Planet is een 2d platform game. Die level editor is er later bijgekomen. En ik heb geen zin om zelf levels te maken, ik wil gewoon de levels die Sony gemaakt heeft doorlopen.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Omdat de leveleditor de game is... Bijna het hele spel draait hier om....
Heb je misschien een kleine tutorial? Wil mijn Dualshocks gaan moddenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oepsquote:Op woensdag 16 april 2008 14:29 schreef Govinda het volgende:
[..]
Het is nu al veranderd maar gebeurd met een t![]()
Verder prima OP!
Ik heb een SixaxiS gemod. De printplaat van de DS3 kan anders zijn. De sixaxis bij de 40GB PS3 is trouwens ook anders dan die van de 60GB. Heel vaag. Op de 40GB printplaat missen namelijk een aantal gaatjes waarvan je er eentje nodig hebt. De 60GB controller is welke ik heb gemod.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:28 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Heb je misschien een kleine tutorial? Wil mijn Dualshocks gaan modden
Haha. Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 16 april 2008 15:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
........we laten hem maar zonder ledje
Zou je iets preciezer kunnen zijnquote:
Boh da's nog best snelquote:Op woensdag 16 april 2008 14:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
HIJ IS ER!!! HIJ IS ER!!! HIJ IS ER!!! Mijn DualShock 3 is binnen![]()
![]()
![]()
ís een LED niet gewoon een weerstand welke je in een circuit plaatst? Niet dat ik verstand heb van electronica maar tochquote:Op woensdag 16 april 2008 15:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zou je iets preciezer kunnen zijnEen overizcht van aansluitingen? Moeten er nog weerstanden tussen? En heb je dit gedaan met een datasheet van de controller? Of gewoon spanningen gemeten in de controller?
een led is een diode, geen weerstandquote:Op woensdag 16 april 2008 15:55 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
ís een LED niet gewoon een weerstand welke je in een circuit plaatst? Niet dat ik verstand heb van electronica maar toch
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik weet verder nietsdit is alles dat ik gebruikt heb
Maar als het je geen reet uit kan maken, doe het dan gewoon niet. Ik probeerde er net nog eentje te maken maar ik kon de draadjes niet eens aan het ledje krijgen. De eerste keer was denk ik gewoon mazzel. Ik begin er niet meer aan. De overige 3 LED's die ik nog heb verkoop ik wel op tweakers
Wow, de DS3 mod is echt veeeel lastigerquote:
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wow, de DS3 mod is echt veeeel lastiger
Dankquote:Op woensdag 16 april 2008 15:47 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Boh da's nog best snel
Veel plezier met het trillen
Voor blauwe LED's zijn de kosten:quote:Op woensdag 16 april 2008 16:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ik ga die es fixxen, hoe zijn de prijzen op die site van jou?
Voor die tutor die ik gevonden had heb ik 0805 SMD nodigquote:Op woensdag 16 april 2008 17:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Voor blauwe LED's zijn de kosten:
Hoeveelheid: ------Prijs per stuk:
1+ ---------------- ¤0,42 incl BTW
10+ --------------- ¤0,38 incl BTW
25+ --------------- ¤0,32 incl BTW
100+ -------------- ¤0,31 incl BTW
500+ -------------- ¤0,29 incl BTW
1000+ ------------- ¤0,27 incl BTW
Prijzen varieeren per kleur.
Betalen kan via iDeal.
Je hebt 0603 SMD LED's nodig. Die kun je hier vinden
Ook goedquote:Op woensdag 16 april 2008 17:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Voor die tutor die ik gevonden had heb ik 0805 SMD nodigDie zijn net zo duur, heb al besteld
dat van die update gisteren had je kunnen wetenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:33 schreef Patje1987 het volgende:
Tot nu toe word ik redelijk ziek van GT:5 Prologue, ik heb meer moeten installeren, updaten dan dat ik kon spelen.
Vorige keer een uur geinstalleerd en geupdate, heb ik een paar races gerden, denk gisteren even lekker te kunnen racen, heeft ie weer een half uur lopen updaten. Toen heb ik het schijfje eruit gehaald en terug in de kast gepleurd.
Ik ben ergens een site tegengekomen die Ideal gebruikte, zal ff kijken of ik die kan vinden.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:05 schreef robbolo het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Dual shock controllers kan bestellen zonder een creditcard of kascheque's te gebruiken? Dus gewoon geld overmaken en Hoppa daar is ie.
http://global.yesasia.com(...)es/code-j/aid-32589/quote:Op woensdag 16 april 2008 19:05 schreef robbolo het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Dual shock controllers kan bestellen zonder een creditcard of kascheque's te gebruiken? Dus gewoon geld overmaken en Hoppa daar is ie.
Moet dat Vin Diesel voorstellen ofzo?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:28 schreef Sackboy het volgende:
Er is een nieuwe trailer van The Wheelman. Voor een game die al zo lang in ontwikkeling is mogen we toch wel een redelijke game verwachten hoop ik. Dit is typisch zo'n game waar je echt een demo van moet hebben om hem te kunnen beoordelen, imo.
Ohja, ook wat screens:
[ afbeelding ]
Hartstikke bedankt! Ik ga maar ff uitvogelen hoe t met paypal gaat. En dat van die pookjes lijkt me beter werken dan nu t geval is, dus nog meer reden om er een te halenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:30 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
http://global.yesasia.com(...)es/code-j/aid-32589/
Ik heb de Japan versie gekocht en tot dusver werkt het perfect. Het is tevens de goedkoopste DS3De asian is om een bepaalde reden duurder. Beetje vaag. Vanaf bestelling geplaatst tot ontvangst was in mijn geval 13 dagen. Er zit trouwens GEEN usb charging cable bij. Je moet de kabel gebruiken die bij je PS3 zat.
Verzendkosten zijn er niet tenzij je hem binnen een week in huis wil hebben. Dan moet je wel betalen.
Je kan betalen met PayPal. Een paypal rekening kun je verbinden aan je bankrekening. Betalingen worden direct verzonden maar het geld word pas na een week van je bankrekening afgeschreven. Aanmelden voor Paypal met een bankrekening duurt wel ff maar dat wijst zich vanzelf
www.paypal.nl
Edit:
Ik merk trouwens net dat L3 en R3 (pookjes indrukken) veeeeel makkelijk gaat![]()
Yup, dus je ziet het wel.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Moet dat Vin Diesel voorstellen ofzo?![]()
Het lijkt me wat teveel op iets driver-achtigs. En erg interessant vond ik dat na deel 1 niet meer.
Laat ze maar lekker de tijd voor nemen.quote:Gran Turismo 5 niet voor zomer 2009
Terwijl we allemaal nog bezig zijn met Gran Turismo 5: Prologue denken we eigenlijk maar aan één ding: wanneer kunnen we met de volledige versie aan de slag?
Eerder werd al bekend dat de game pas over een jaar zou verschijnen, dat meldde de ontwikkelaar Polyphony Digital. Vandaag meldt Sony Computer Entertainment America dat de game niet voor de zomer van 2009 in de V.S. uitgebracht zal worden. Nog even geduld dus.
Dat gevoel kreeg ik in de demo ook al. Best jammer want het ziet er wel leuk uit.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:27 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is dat Condemmed 2 toch een kut spel! Vechten werkt voor geen meter
Ik, PM.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand interesse in een gesealde exemplaar van Ratchet and Clank: Tools of Destruction? Heb 'm dubbel namelijk.
40 incl.
L+R= Blockquote:Op woensdag 16 april 2008 23:48 schreef -Menn0- het volgende:
Elke keer dat ik iemand een klap geef, draait die persoon/dat ding zich om en beukt net zo hard mij terug maar dan een keer of 5. Ben altijd binnen no time dood. Om over die domme zwarte gollum aparaten maar te zwijgen....
Dan is je wapen binnen drie slagen kapot. Ik vind het ook niet geweldig werken dat vechtsysteem van Condemned 2.quote:
Zou tijd worden.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:01 schreef Sackboy het volgende:
Iets anders:
Volgens deze nieuwe trailer komt Brothers in Arms Hells Highway in August 2008
een horror-game waarvan zelfs ondergetekende huiverig van werd. Als je door een level sluipt en je wordt gezien door een zombie krijg je namelijk heel eventjes te zien wat die zombie ziet (echt een fractie van een seconde, net lang genoeg om te zien dat je perspectief is veranderd, en te kort om exact te zien waar hij staat). Bovendien is de sfeer heel erg creepy. Best horrorgame ever IMHO.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:01 schreef Deviant1nl het volgende:
ik lees nu opeens over forbidden siren, wat is dat eigenlijk voor spel?Klinkt wel leuk namelijk
ja ik ben wat lui om een review van dat eerste deel te zoeken
Neh, het meppen gaat veelste langzaam. Voordat je een 2de mep kan geven heeft hij jou al gemept. En soms gaan ze amper dood wanneer je geen combo gebruikt. Met een combo doe je het in 3 meppen maar zonder moet je hem een stuk of 10 keer slaan voordat ie dood is. Gelukkig is een demo gratisquote:Op woensdag 16 april 2008 23:41 schreef Gamedemon het volgende:
Vechten werkt perfect juist, je moet het alleen doorhebben.
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 17 april 2008 09:46 schreef melluk het volgende:
yessss., gister me PS3 binnen gehad....alleen balen dat het dan precies is op een dag dat je savonds weg moet haha....heb even 15 min kunnen spelen. Gelijk Uncharted er in geknald...wat een vet mooi spel zeg...
met het nat worden van je shirt/broek en die waterval...
damn ben erg blij...vanavond even verder!
Uncharted is op dit moment denk ik wel de beste PS3 gamequote:Op donderdag 17 april 2008 09:46 schreef melluk het volgende:
yessss., gister me PS3 binnen gehad....alleen balen dat het dan precies is op een dag dat je savonds weg moet haha....heb even 15 min kunnen spelen. Gelijk Uncharted er in geknald...wat een vet mooi spel zeg...
met het nat worden van je shirt/broek en die waterval...
damn ben erg blij...vanavond even verder!
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik ga offline dames en heren. MGS staat geinstalleerd. Zie jullie zo wel in de game
>< pwndquote:Op donderdag 17 april 2008 13:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Hij is pas vanaf 21 april speelbaar.
Kut das waar ookquote:Op donderdag 17 april 2008 13:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Hij is pas vanaf 21 april speelbaar.
Ik vind dit juist wel een slimme oplossing. Anders gaat iedereen hem massaal op die gad downloaden met een enorme vertraging tot gevolg. Nu zullen mensen hem doenloaden over een periode van meerdere dagen waardoor het nog vrij vlot blijft. En tegen de tijd dat je kunt spelen heeft iedereen hem al op zijn HD staan.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef Wessiej het volgende:
Triest, zet het dan ook pas de 21 online.
Op deze manier stel je ook velen teleur die denken dat ze voor de 21ste nog even de wapens kunnen testen. Er zou namelijk toch een soort van "shoothouse" in zitten zodat je alle wapens eens uit kon proberen? Dat kan nu dus ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik vind dit juist wel een slimme oplossing. Anders gaat iedereen hem massaal op die gad downloaden met een enorme vertraging tot gevolg. Nu zullen mensen hem doenloaden over een periode van meerdere dagen waardoor het nog vrij vlot blijft. En tegen de tijd dat je kunt spelen heeft iedereen hem al op zijn HD staan.
Kan em niet vindenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[insert_dawsons_creek_huilie.jpg]
Is dat echt waar? Betekent dat ook dat we niet tegen amerikanen kunnen spelen?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:
de amerikanen welEuropeanen niet
Lol, de Japanners en Amerikanen moeten vechten om een plekje, terwijl wij het rustig met z'n allen kunnen spelen.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:
de amerikanen welEuropeanen niet
Gaan we weerquote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
Dit vond ik op bol.com, bij userreviews, onder de PS3, ik ben geneigd om er eens mee te zijn:
Kom op jongens, de PS3 is zwaar gehyped, maar wat is er nou de intrinsieke waarde van vergeleken met de concurrent?
Geen rrod hebbenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
Kom op jongens, de PS3 is zwaar gehyped, maar wat is er nou de intrinsieke waarde van vergeleken met de concurrent?
wat hij zegtquote:Op donderdag 17 april 2008 17:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Geen Ring Of Death![]()
Genoeg gezegd dunkt mij
[ afbeelding ]
Precies, who gives a fuckquote:Op donderdag 17 april 2008 17:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Gaan we weer
Blu-Ray misschien? Gratis online service misschien? Metal Gear Solid 4 misschien? Gran Turismo misschien?
Goh, is dit niet pot/ketel? Eerst zit je tegen mij te zeiken dat ik dat grapje maakte in het artikeltje "Grand Theft Auto IV lanceert waarschijnlijk beter dan Halo 3" en nu doe je het zelf....quote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
Dit vond ik op bol.com, bij userreviews, onder de PS3, ik ben geneigd om er eens mee te zijn:
Misschien niet zo handig om dit in het PS3 topic te zettenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
Het is GEEN xbox!quote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
maar wat is er nou de intrinsieke waarde van vergeleken met de concurrent?
Allemaal screenshots uit de trailerquote:Op donderdag 17 april 2008 17:54 schreef Sackboy het volgende:
Motorstorm 2: Pacifica
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No shit Sherlock!quote:
langere levensduur. 360 is over 2/3 jaar weg en tegen die tijd koop ik geen nieuwe console meer denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
Enkele punten:quote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
''Teveel geld voor een relatief minder product.
De PS3 is op het eerste gezicht, met de sony marketing en huidige verkoopcijfers meegerekend, een console die licht boven de 360 staat. Als je door deze marketing heenziet zie je al gauw dat de 360 veel meer te bieden heeft dan de PS3 op dit moment en de nabije toekomst. Niet alleen is de 360 een stuk goedkoper, maar staat de 360 ook aan graphics gelijk aan de PS3. Vele mensen zullen zeggen dat dit niet zo is, maar je moet dit soort vergelijkingen zien vanuit het standpunt van de ontwikkelaars, en die zeggen stuk voor stuk dat het verschil tussen de 360 en de PS3 zeer marginaal is. De 360 heeft meer werkgeheugen, en de PS3 meer processorkracht. De specs daargelaten, de games maken de console. Als je van westerse-georiënteerde spelletjes houdt, zoals shooters en racesimulatie, dan is de 360 de keuze voor u. Gaat u liever voor Japans-georiënteerde spelletjes, zoals diepe RPG's, dan moet u voor de PS3 gaan, al heeft de 360 zelf ook briljante RPG's, en is de nieuwe final fantasy niet meer exclusief voor de PS3. Ik zou mijn geld op dit moment besteden aan de 360, het is gewaagd aan de PS3, heeft veel meer goede (lees: score 80%+) spellen, waarvan velen al, doordat de 360 al langer op de markt is, flink afgeprijsd zijn. Tevens heeft de PS3 nauwelijks exclusieve titels meer die niet op de 360 komen (ik noem GTAIV). Bespaar het geld voor de PS3, het is het nu niet waard. Misschien over 2 jaar als de PS3 op hetzelfde prijsniveau zit als de 360. De 360 staat objectief gezien nu boven de PS3 qua games, functionaliteit, prijs en toekomst.''
Nu ik ein-de-lijk voorbij het punt ben waar ik een tijdje vast zat, ben ik het er weer helemaal mee eens!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:25 schreef Markofnikoff het volgende:
Welkom bij de clubUncharted is echt heerschend (kan het niet vaak genoeg zeggen
De software waar de PS3 op loopt staat als het goed is niet echt op de HDD. Je kan er zo een andere 2,5" Sata schijf in flikkeren en dan word automatisch de benodigde software geinstalleerd. Ik neem dan ook aan dat de essentiele dingen software niet op de HDD staat en dus niet beinvloed word door mogelijke fragmentatie. Maar 100% zeker kan ik daar natuurlijk nooit van zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 22:32 schreef ProdigalSon het volgende:
Hallo
Ik heb sinds zaterdag de PS3 en ik moet zeggen dat ik er blij mee ben. Ik wist niet dat je zoveel kon met dat ding aangezien ik het allemaal niet meer op de voet volgde.
Nu beginnen de consoles steeds meer op een pc te lijken. Nu heb ik een vraag: gaat de kwaliteit van de PS3 achteruit wanneer ik veel download cq de hele harde schijf vol zet?
Groet
Bedoel je dan dat we m nu al kunnen spelen als je t ID heb? Of dat je m op de 21e kan spelen met het ID, die je op de japanse konami site moet halen...??quote:Op donderdag 17 april 2008 22:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
ATTENTIE!!!!! ATTENTIE!!!!! JE MOET EEN KONAMI ID EN GAME ID HEBBEN OM MGO TE KUNNEN SPELEN.
SD, je had het foutIk probeerde net te beginnen, nadat versie 1,01 eeeeeindelijk klaar was, en ik kreeg te zien dat ik die ID MOEST hebben want ander kon ik niet spelen. Ze zijn te krijgen op https://id.konami.net/
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Qua hardware zijn beide consoles gelijkwaardig.
Ik weet alleen zeker dat je pas op de 21ste online kunt spelen maar heeeeel misschien kun je al wel wapens testen maar dat weet ik niet zeker aangezien ik nog geen id heb. De konami site wil namelijk nniet openen omdat het te druk isquote:Op donderdag 17 april 2008 22:51 schreef robbolo het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat we m nu al kunnen spelen als je t ID heb? Of dat je m op de 21e kan spelen met het ID, die je op de japanse konami site moet halen...??
Dus kan gewoon voor de Europese versie het ID van die Japanse site halen?
Ik krijg t Id ook niet te pakken, en me update schiet ook niet op. Heb nu 2 keer een server error gehad, en moet dan opnieuw opstarten, beetje langdradig. Hopelijk gefixed met de nieuwe updatequote:Op donderdag 17 april 2008 22:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik weet alleen zeker dat je pas op de 21ste online kunt spelen maar heeeeel misschien kun je al wel wapens testen maar dat weet ik niet zeker aangezien ik nog geen id heb. De konami site wil namelijk nniet openen omdat het te druk is
De ID is alleen te krijgen via https://id.konami.net/
Verder weet ik nog niets
Einde van het jaar is het weer tijd voor een prijsdaling, het is nu nog te vroeg.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:17 schreef BMH het volgende:
Nu de 360 weer flink verkoopt in Europa word het weer tijd voor een prijsdaling. ¤299,-- aub.
quote:System is very busy now.
Thank you for visiting KONAMI ID portal.
Opent de site dan wel correct bij jou? Ik mis vanalles van wege security risksquote:Op donderdag 17 april 2008 23:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Bezig met KONAMI ID te maken
Die update ging in 1x door hier btw
MOOOH GERTJEEE
quote:只今、大変込み合っております。
平素よりKONAMI IDをご愛顧いただき、誠にありがとうございます。
只今 大変込み合っております。
お客様には、ご迷惑をおかけいたしまして大変申し訳ございませんが、
少し時間をおいて、再度アクセスしていただきますようお願い申し上げます。
今後ともKONAMI IDをよろしくお願い申し上げます。
System is very busy now.
Thank you for visiting KONAMI ID portal.
System is very busy now.
We apologize for the inconvenience.
We would like you to try to access again in later.
quote:The first next-generation Mortal Kombat title, up until now called "Mortal Kombat 8" by the community, is officially titled Mortal Kombat vs. DC Universe. As the title suggests, it will be a crossover with the characters and setting of DC Comics. Further information about the game should be forthcoming.
ooh nou ik ben begonnen op normal...meer omdat ik heel veel wii heb gespeeld en al heel lang niet meer op de PS...dus was ook meer weer ff wennen en zo...tot nu toe niet erg ver gekomen omdat ik m nog niet echt heb kunnen spelen...hopelijk komt daar vanavond en morgenavond verandering in....quote:Op donderdag 17 april 2008 11:30 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Uncharted is op dit moment denk ik wel de beste PS3 gameIk heb hem al 6 keer uitegspeeld
Je moet de moeilijkheidsgraad niet te laag zetten. Dat is namelijk veelste makkelijk. Gewoon gelijk op Hard beginnen
Vond ik best te doen. Crushing is trouwes ook wel te doen maar die kan je pas doen nadat je Hard hebt gedaan.
Agreedquote:Op donderdag 17 april 2008 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe PSS look is erg gelikt btw. Alleen het inladen van de icons gaat retetraag en de indeling kan nog wat logischer. Het is in ieder geval een enorme vooruitgang t.o.v. van de vorige
Is niet erg hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:03 schreef melluk het volgende:
[..]
ooh nou ik ben begonnen op normal...meer omdat ik heel veel wii heb gespeeld en al heel lang niet meer op de PS...dus was ook meer weer ff wennen en zo...tot nu toe niet erg ver gekomen omdat ik m nog niet echt heb kunnen spelen...hopelijk komt daar vanavond en morgenavond verandering in....
ook ff ratchet gespeeld...ziet er ook gaaf uit zeg...lekker druk met alle tegenstanders en alles wat uit elkaar kapot vliegt enzo...heerlijk
Dus dit is het geheime project waar Kojima aan werktquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:38 schreef DooD het volgende:
"Basically the first 500 MGS4 copies sold come with a bonus DVD with the first trailer of ZOE3."
Pwned. Dit komt uit de podcast op http://uk.ps3.ign.com/articles/867/867402p1.html
Ik ben zo blij ZOE 1 was heel cool. Deel 2 heb ik nooit gekocht, vanwege toen der tijd geld gebrek, maar kijk zeker uit naar deel 3. Trouwens 15 mei ligt de nieuwe OPM UK in de winkels met een exclusieve review van MGS4. Ik ben benieuwd wat die gaat scoren. GTA4 kreeg een 10/10.
haha is niet erg hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:59 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Is niet erg hoorPersoonlijk vond ik alles onder Hard gewoon té makkelijk.
En dat terwijl ik na 5 secondes al op Next klik. WTH?quote:An error has occurred.
Due to a period of inactivity, the page has been deleted.
Please click on the below link to return to the top page.
Als ik zo de fora over de hele wereld lees dan is het echt de meest slechte beta verspreiding en registratie tot nu toe.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:26 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Aaaaargh, dit is echt erg. Ik ben eindelijk op de konami site maar wanneer ik een id aan wil maken krijg ik steeds te zien:
[..]
En dat terwijl ik na 5 secondes al op Next klik. WTH?
Ik snap ook totaal niet waarom je niet gewoon kan spelen met je PSN ID. Je maakt een Game ID aan waarmee je zichtbaar bent in de game. Waar slaat dat op?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:56 schreef DooD het volgende:
[..]
Als ik zo de fora over de hele wereld lees dan is het echt de meest slechte beta verspreiding en registratie tot nu toe.
Updaten wat niet werkt (hier wel, ben u aan het updaten met 330kb per sec via p2p) Mensen die niet kunnen inloggen naar de konami id site, mensen in Amerika die een 9 cijferige code krijgen bij hun pre order terwijl er een 12 cijferige nodig is. Het is allemaal erg onprofessioneel![]()
Direct marketing.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik snap ook totaal niet waarom je niet gewoon kan spelen met je PSN ID. Je maakt een Game ID aan waarmee je zichtbaar bent in de game. Waar slaat dat op?
ZoE 2 was juist een van beste games op de PS2, deel 1 was alleen nog maar een kort (maar goed) voorproefje van een paar uur en werd vooral gekocht voor de demo van MGS2 die erbij zat.quote:Ik ben zo blij ZOE 1 was heel cool. Deel 2 heb ik nooit gekocht
Helemaal correct. Ik weet ook nog goed dat ik Zoe1 kocht en als eerste de MGS2 demo in mijn ps2lade schoofquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:22 schreef Schimpie het volgende:
[..]
ZoE 2 was juist een van beste games op de PS2, deel 1 was alleen nog maar een kort (maar goed) voorproefje van een paar uur en werd vooral gekocht voor de demo van MGS2 die erbij zat.
quote:Currently, the extraordinary levels of traffic levels are causing great difficulty for our customers in accessing the page.
In order to solve the problem, we will be carrying out emergency maintenance work on the site from 04/18/2008 at 20:00 (GMT+9h).
During maintenance, the KONAMI ID portal site will be taken down and therefore will be inaccessible.
We would like to apologize for any inconveniences caused.
【04/18/2008】
Ja misschien hebben ze bij jou per ongeluk PS2 hardware erin gestopt, gebeurt wel eens heb ik gehoordquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Hey wie weet wat het probleem kan zijn van mij:
Ik speel met mn PS3 nog op een 'normale' breedbeeld tv, geen HD. Sommige games zien er best mooi uit bijvoorbeeld Colin McRae Dirt. Maar bijvoorbeeld NfS Carbon ziet er uit alsof ik het op een fucking Playstation 1 speel. :/ het moet toch wel minimaal PS2-graphics hebben? Ligt het aan mn tv of heb ik gewoon een verotte playstation
Zal wel een snelle port zijn van de PS2 kennelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik speel met mn PS3 nog op een 'normale' breedbeeld tv, geen HD. Sommige games zien er best mooi uit bijvoorbeeld Colin McRae Dirt. Maar bijvoorbeeld NfS Carbon ziet er uit alsof ik het op een fucking Playstation 1 speel. :/ het moet toch wel minimaal PS2-graphics hebben? Ligt het aan mn tv of heb ik gewoon een verotte playstation
Wel klote dat ze de fatalities eruit halen ivm DC, die geen zin heeft in een onthoofde Superman.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:48 schreef Sackboy het volgende:
Mortal Kombat vs. DC Universe
[..]
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid, dat zijn Sub-zero en Batman![]()
NFS Carbon is ook gewoon spuuglelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Eerder Commodore 64 hardware, ik zal eens proberen om een floppy in die gleuf te drukkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:31 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Ja misschien hebben ze bij jou per ongeluk PS2 hardware erin gestopt, gebeurt wel eens heb ik gehoord
Maar dit is echt erger, als ik kijk naar screenshots of filmpjes op YouTube of gewoon het spel op mn (oude) PC speel is het al 10x mooier.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
NFS Carbon is ook gewoon spuuglelijk
Ouwe/slechte scartkabel? Of wat je ook maar gebruikt. Zit ie er wel goed in? En anders is het misschien wel een super slechte portquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dit is echt erger, als ik kijk naar screenshots of filmpjes op YouTube of gewoon het spel op mn (oude) PC speel is het al 10x mooier.
Waarom zet je die screens van MS2 dan nog neer als iedereen hier al die trailer heeft gezien? Topicvervuiling!!quote:
Omdat de trailer niet zo'n hoge resolutie had als deze screens, en bovenal omdat ze gewoon tof zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:41 schreef JK het volgende:
[..]
Waarom zet je die screens van MS2 dan nog neer als iedereen hier al die trailer heeft gezien? Topicvervuiling!!
Ik ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:35 schreef Feitosa het volgende:
Het liefst zie ik MK3 op de PS3 verschijnen.
Leuk juist dat er nog mensen zijn die de moeite nemen screenshots te posten, beter dan alleen maar slowchat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:41 schreef JK het volgende:
[..]
Waarom zet je die screens van MS2 dan nog neer als iedereen hier al die trailer heeft gezien? Topicvervuiling!!
Ik heb exact hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:02 schreef robbolo het volgende:
Is t al iemand gelukt om het GAME ID aan te maken? Kom steeds niet verder dan all info invullen, en dan krijg ik een error. Zeggen ze dat door inactiviteit een error is ontstaan :S Ben de hele tijd al bezig, hoezo inactiviteit
En die Update van MGO komt ook maar niet binnen. peer to peer begint gewoon helemaal niet. En die HTTP krijgt telkens een error. Iemand enig idee waar het bij de P2P aan kan liggen?>
Volgens mij een paar honderd MBquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:20 schreef hugecooll het volgende:
MGO update komt binnen met een paar KB/s
kan nog wel even duren dus.
edit: gaat al sneller, 140down 118 up
Hoe groot is die update trouwens?
Hier begint ie met 0,575480Kb/s....lekker rap....notquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:20 schreef hugecooll het volgende:
MGO update komt binnen met een paar KB/s
kan nog wel even duren dus.
edit: gaat al sneller, 140down 118 up
Hoe groot is die update trouwens?
Vanaf de 21ste kun je online tegen anderen spelen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:42 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb ook grote handen, maar ik heb daar nog nooit last van gehad.
Misschien meer gamen?
Btw, je kan MGO toch pas vanaf de 21ste spelen?
Komt tot nu toe niet voorbij de 33Kb/sec...............bagger.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:26 schreef hugecooll het volgende:
Ja, hij zit nu rond 180KB/s bij mij
210
Bij http kun je volgens mij de snelheid van de verbinding niet zien. Ik iig niet toen ik het probeerde.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:05 schreef hugecooll het volgende:
Hmm da's kut. Staat wel alles open bij jou? (of doe je http download?)
97%
In m,n router heb ik alle poorten voor de Ps3 ( die nodig zijn ) open.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:05 schreef hugecooll het volgende:
Hmm da's kut. Staat wel alles open bij jou? (of doe je http download?)
97%
Staat upnp ook aan in je router? Zo niet, dan kan je het misschien ook beter uitzetten in de opties bij MGOquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
In m,n router heb ik alle poorten voor de Ps3 ( die nodig zijn ) open.
Zoals ik al eerder zei vind ik de PS3 controller veel fijner.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef ryangozer het volgende:
Ook hier ff, krijgen julie ook vaak kramp in je linker duim na lang gamen op je ps3? ik heb nogal grote handen dus denk dat het daar aan ligt, vind de xbox controller veel fijner maar heb een ps3 (en wil ook geen xbox)
Heb je voor p2p gekozen? Dan gaat hij straks namelijk gewoon bij 10% verderquote:
Yup, hij stond een paar maand terug volges mij al op het grote web.quote:die trailer in MGO
weet trouwens niet of die trailer eerder online heeft gestaan maar ik had hem nog nooit gezien
totaal gemistquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Yup, hij stond een paar maand terug volges mij al op het grote web.
Die trailer was volgens mij wel anders hoor, maar stukjes ervan stonden inderdaad al op het web.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Heb je voor p2p gekozen? Dan gaat hij straks namelijk gewoon bij 10% verder
[..]
Misschien helpt hetquote:this info is from the website www.playps3.co.uk from the administrator ACE i tried it and works like a charm
Guide: How to get a Konami ID within 20 mins
Postby ACE on Today, 16:41
I tried all day and got soooo **bleep** off with errors and timeouts, but I used my noggin and have created a way to get in within a few minutes (if you're lucky) and a maximum of 20 mins (if you're unlucky)
* You need Firefox
* Goto Tools Add ons, Get Extensions
* Find the AutoFormer add on and install it and restart the browser
* goto https://id.konami.net and click register (Blue button on the left) - might take a while but keep trying
* Enter your date of birth and go to edit in Firefox menu and find AutoFormer, click Save all fields - this will now save you entering the DOB again if you need to come back to this stage
* click next
* Wait until the terms show before clicking next again
* fill out the entire form carefully, don't rush you have all the time in the world. Make sure you don't use capitals in username, and make sure game id password is all numbers. Make sure phone number and postcode have no spaces
* now before clicking next click edit again and AutoFormer>save all fields
* Click next, it'll probably fail due to time taken to complete the form. Don't worry
* Start again, this time your DOB should be auto inserted click next to terms, click next to form, click next to confirmation click next and you're done - SIMPLE!!!
If you get kicked out at any point, start again. The point is you don't have to keep re-inserting data and this gives you a MUCH higher chance of getting through before timeouts.
Neh HTTP, nu wel p2p maar dit gaat nog trager..quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Heb je voor p2p gekozen? Dan gaat hij straks namelijk gewoon bij 10% verder
[..]
Ik heb geen firefox en ik wil het ook niet meerquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:23 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die trailer was volgens mij wel anders hoor, maar stukjes ervan stonden inderdaad al op het web.
[..]
Misschien helpt het
Met de manier die ik dus een paar posts hierboven neergeplemd hebquote:
Finished registering your new KONAMI ID.
You'll be taken to the "Terms and Conditions for Use of KONAMI ID Online Payment" when you access the URL listed in the KONAMI ID registration completion e-mail you receive.
Bij mij is autoformer nu geïnstalleerd, maar ik kan het nergens terugvindenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:44 schreef Jovatov het volgende:
Woei
[..]
Met de manier die ik dus een paar posts hierboven neergeplemd heb
Misschien toch maar ff downloaden voor dit en daarna er weer afflikkerenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:44 schreef Jovatov het volgende:
Woei
[..]
Met de manier die ik dus een paar posts hierboven neergeplemd heb
O, jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:03 schreef Jovatov het volgende:
Bij bewerken, tweede van links bovenaan
Ik moest eerst ook ff zoeken, zat eerst in extra/tools te kijkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
O, ja
Ik zoek mijn add-ons meestal niet in bewerken
THAAAAAAAAAAAAAAAAANK YOUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:23 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die trailer was volgens mij wel anders hoor, maar stukjes ervan stonden inderdaad al op het web.
[..]
Misschien helpt het
Het kost je niets en ik was in 30 seconden klaar. Where's the harm?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb er nu ook een (gister was epic fail) kunnen we dan al iets meer met de demo? of is het immer wachtten tot de 21ste?
En wat is de meerwaarde van die gta account van socialclub? Is dat alleen voor online ranking? want dan hoef ik m dus niet
Niks mis hier.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:28 schreef Qunix het volgende:
Wat is er aan de hand sinds de laatste update van ps3 firmware? Ik kan cod4 niet meer online spelen en splitscreen.
heeft iemand hier ook last van?
het gaat me ook niet om 'the harm' maar het principe van zon accountquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:08 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Het kost je niets en ik was in 30 seconden klaar. Where's the harm?En zoals Gamer_V al zegt, je kan er wat exclusiefs mee winnen
False, zo kan je van psn en live vergelijkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
het gaat me ook niet om 'the harm' maar het principe van zon accountbeetje kansloos imo, dit moet gewoon via psn lopen en niet via een extra internet site.
Dit is ook meer voor amerikanen. Je kunt vanuit de game communiceren met deze account om muziek te kopen die je in GTA op de radio hoort. Via je ingame gsm kun je de titel etc opslaan naar je social club accountquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
het gaat me ook niet om 'the harm' maar het principe van zon accountbeetje kansloos imo, dit moet gewoon via psn lopen en niet via een extra internet site.
quote:According to a reliable source, SCEE will be holding an invite-only media event in London on Tuesday, May 6th 2008.
Toch wel dus!quote:Event is Sony Gamer's Day 2008
We just got another email from an anonymous source stating the Media Event is "strictly press and developers, and press badges are being sent out." Further more, the event "will be similar to the Sony Gamers Day hosted last year."
De install tijd is 5 minuten.quote:Microsoft slams GTA IV PS3 install time in PR mail
With the OXM review hitting streets today, and your own preview impressions which are looking great, hopefully you’ll all be a bit wiser as to the ins and outs of GTA IV now.
I’m sure you’ve all seen the chatter from the 1up GTA IV Preview on the PS3 install time….just a few thoughts on what you could do in this time if you were actually playing the 360 version from the moment you insert the disc….
· Steal your first dozen or so cars and test out the improved vehicle handling?
· Check out the cool features on your mobile phone?
· Rack up a 5 Star Wanted Rating?
· Have a blast of your first MP game on Xbox LIVE?
· Ditch the tracksuit chic and buy some new clothes?
· Unlock your first GTA IV Achievement and boost your Gamerscore?
….Or just start downloading a film from Xbox LIVE Video Store to watch later – check out the latest batch of arrivals this weekend!
quote:Exclusive Microsoft this week claimed to have more doubled the Xbox 360’s European sales thanks to its recent price cut, but that still hasn’t been sufficient to put it ahead of the PlayStation 3 or the Wii in the UK.
The software giant made the bold sales claim yesterday, a month after the price cut came into effect. On 14 March, up to £50 was knocked off the price of each version of the console, taking the cheapest, most basic model down to £160.
However, a Sony spokesman today hit back at the company's arch rival, telling Register Hardware that the PS3 has outsold the Microsoft console every week for the last 15 weeks.
"Even this [price cut] hasn't been enough to put them ahead of UK PS3 sales," he said.
But Chart Track’s confirmed to us that Xbox 360 UK sales did double in weeks 12, 13, 14 and 15, when compared to weeks 8, 9, 10 and 11.
UK console sales monitor Chart Track confirmed that for the past 15 weeks the PS3 has largely kept ahead of the Xbox 360. However, a spokesman admitted that the two machines' units have been "extremely close" in some weeks.
The real winner is Nintendo. Chart Track said that sales of the Wii have been “more than double” those of the PS3 over the last 15 weeks.
And the Wii would still be “healthily” ahead of PS3 and Xbox 360 if those two machines' UK sales were combined, the spokesman said.
http://www.reghardware.co(...)ropean_sales_double/
5 minuten install tijd voor een eventuele betere framerate en scherpere textures? Daar kan ik ook een lijstje van makenquote:Op zaterdag 19 april 2008 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De install tijd is 5 minuten.
Trieste actie van M$...
Is het al bekend welke versie beter is dan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
5 minuten install tijd voor een eventuele betere framerate en scherpere textures? Daar kan ik ook een lijstje van makenWel een beetje jammer van M$!
Ik zag het gistern al ja. Dat is wel het probleem met Hideo ook al maakt hij het 100% realistisch, dan weet die nog te zeiken over dat de kogels niet naar behoren nagemaakt zijn of zoiets.quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:47 schreef Sackboy het volgende:
Metal Gear Solid 4 blijkt een kutspel mensen![]()
Hideo Kojima lichtjes teleurgesteld in Metal Gear Solid 4
idd... Ik zet wel een bak koffie, kan ik langer spelen door de caffeïne shot. Iets dat bij de 360 versie niet kan, want dan ben ik al aan het spelenquote:Op zaterdag 19 april 2008 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De install tijd is 5 minuten.
Trieste actie van M$...
Ik wou dat ik het wist,............ !quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Is het al bekend welke versie beter is dan?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:35 schreef DooD het volgende:
[..]
Hideo kan zich beter druk maken over de idkonami website als die toch de bitch wil uithangen
We zien het wel 10 minuten na launchquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het wist,............ !
Gebruik de firefox methode die jovatov eerder op deze pagina postequote:Op zaterdag 19 april 2008 12:19 schreef Godlike02 het volgende:
Konami![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kut site.![]()
![]()
An error has occurred.
Due to a period of inactivity, the page has been deleted.
Please click on the below link to return to the top page.
Mjah ik maak de 22ste wel een id aan of het weekend daarna. Kan toch niet door de week spelen. We gaan het meemaken denk ik dat er veel mensen ook in europa buiten de boot gaan vallen. Ik denk dat de belangstelling enorm is, zeker de eerste week. Daarna is het GTA4 tijd en zullen de MGO servers wel voor 75% leeg zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Gebruik de firefox methode die jovatov eerder op deze pagina posteDat werkte.
Niet echt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Gebruik de firefox methode die jovatov eerder op deze pagina posteDat werkte.
Je moet eerst de ingevulde info opslaan. Dan klik je op next en krijg je vast de error. Maar als je weer opnieuw begint staat alles al correct ingevult dus je klikt zo snel mogelijk op next. Dat is de truuk. Je moet direct op next klikken. Je moet gewoon een paar keer opnieuw beginnen totdat je alle pagina's hebt opgeslagen. Als je direct op next klikt dan werkt het wel. Ik was in 5 minuten klaar.quote:
Misschien iets over Heavy Rain?.quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:35 schreef Schimpie het volgende:
Ben benieuwd of ze nog met iets bijzonders komen.
Nieuwe Team Ico game misschien? Lijkt me dat ze die voor de Tokyo Game Show bewaren.
Direct op next drukken gaf mij ook een time-out-error, steeds 5 seconden wachten voor je op next klikt bracht me er in 1 keer doorheen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Je moet eerst de ingevulde info opslaan. Dan klik je op next en krijg je vast de error. Maar als je weer opnieuw begint staat alles al correct ingevult dus je klikt zo snel mogelijk op next. Dat is de truuk. Je moet direct op next klikken. Je moet gewoon een paar keer opnieuw beginnen totdat je alle pagina's hebt opgeslagen. Als je direct op next klikt dan werkt het wel. Ik was in 5 minuten klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |