Allemaal screenshots uit de trailerquote:Op donderdag 17 april 2008 17:54 schreef Sackboy het volgende:
Motorstorm 2: Pacifica
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No shit Sherlock!quote:
langere levensduur. 360 is over 2/3 jaar weg en tegen die tijd koop ik geen nieuwe console meer denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
Kom op jongens, de PS3 is zwaar gehyped, maar wat is er nou de intrinsieke waarde van vergeleken met de concurrent?
Enkele punten:quote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
Dit vond ik op bol.com, bij userreviews, onder de PS3, ik ben geneigd om er eens mee te zijn:
''Teveel geld voor een relatief minder product.
De PS3 is op het eerste gezicht, met de sony marketing en huidige verkoopcijfers meegerekend, een console die licht boven de 360 staat. Als je door deze marketing heenziet zie je al gauw dat de 360 veel meer te bieden heeft dan de PS3 op dit moment en de nabije toekomst. Niet alleen is de 360 een stuk goedkoper, maar staat de 360 ook aan graphics gelijk aan de PS3. Vele mensen zullen zeggen dat dit niet zo is, maar je moet dit soort vergelijkingen zien vanuit het standpunt van de ontwikkelaars, en die zeggen stuk voor stuk dat het verschil tussen de 360 en de PS3 zeer marginaal is. De 360 heeft meer werkgeheugen, en de PS3 meer processorkracht. De specs daargelaten, de games maken de console. Als je van westerse-georiënteerde spelletjes houdt, zoals shooters en racesimulatie, dan is de 360 de keuze voor u. Gaat u liever voor Japans-georiënteerde spelletjes, zoals diepe RPG's, dan moet u voor de PS3 gaan, al heeft de 360 zelf ook briljante RPG's, en is de nieuwe final fantasy niet meer exclusief voor de PS3. Ik zou mijn geld op dit moment besteden aan de 360, het is gewaagd aan de PS3, heeft veel meer goede (lees: score 80%+) spellen, waarvan velen al, doordat de 360 al langer op de markt is, flink afgeprijsd zijn. Tevens heeft de PS3 nauwelijks exclusieve titels meer die niet op de 360 komen (ik noem GTAIV). Bespaar het geld voor de PS3, het is het nu niet waard. Misschien over 2 jaar als de PS3 op hetzelfde prijsniveau zit als de 360. De 360 staat objectief gezien nu boven de PS3 qua games, functionaliteit, prijs en toekomst.''
Kom op jongens, de PS3 is zwaar gehyped, maar wat is er nou de intrinsieke waarde van vergeleken met de concurrent?
Nu ik ein-de-lijk voorbij het punt ben waar ik een tijdje vast zat, ben ik het er weer helemaal mee eens!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:25 schreef Markofnikoff het volgende:
Welkom bij de clubUncharted is echt heerschend (kan het niet vaak genoeg zeggen
De software waar de PS3 op loopt staat als het goed is niet echt op de HDD. Je kan er zo een andere 2,5" Sata schijf in flikkeren en dan word automatisch de benodigde software geinstalleerd. Ik neem dan ook aan dat de essentiele dingen software niet op de HDD staat en dus niet beinvloed word door mogelijke fragmentatie. Maar 100% zeker kan ik daar natuurlijk nooit van zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 22:32 schreef ProdigalSon het volgende:
Hallo
Ik heb sinds zaterdag de PS3 en ik moet zeggen dat ik er blij mee ben. Ik wist niet dat je zoveel kon met dat ding aangezien ik het allemaal niet meer op de voet volgde.
Nu beginnen de consoles steeds meer op een pc te lijken. Nu heb ik een vraag: gaat de kwaliteit van de PS3 achteruit wanneer ik veel download cq de hele harde schijf vol zet?
Groet
Bedoel je dan dat we m nu al kunnen spelen als je t ID heb? Of dat je m op de 21e kan spelen met het ID, die je op de japanse konami site moet halen...??quote:Op donderdag 17 april 2008 22:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
ATTENTIE!!!!! ATTENTIE!!!!! JE MOET EEN KONAMI ID EN GAME ID HEBBEN OM MGO TE KUNNEN SPELEN.
SD, je had het foutIk probeerde net te beginnen, nadat versie 1,01 eeeeeindelijk klaar was, en ik kreeg te zien dat ik die ID MOEST hebben want ander kon ik niet spelen. Ze zijn te krijgen op https://id.konami.net/
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Qua hardware zijn beide consoles gelijkwaardig.
Ik weet alleen zeker dat je pas op de 21ste online kunt spelen maar heeeeel misschien kun je al wel wapens testen maar dat weet ik niet zeker aangezien ik nog geen id heb. De konami site wil namelijk nniet openen omdat het te druk isquote:Op donderdag 17 april 2008 22:51 schreef robbolo het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat we m nu al kunnen spelen als je t ID heb? Of dat je m op de 21e kan spelen met het ID, die je op de japanse konami site moet halen...??
Dus kan gewoon voor de Europese versie het ID van die Japanse site halen?
Ik krijg t Id ook niet te pakken, en me update schiet ook niet op. Heb nu 2 keer een server error gehad, en moet dan opnieuw opstarten, beetje langdradig. Hopelijk gefixed met de nieuwe updatequote:Op donderdag 17 april 2008 22:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik weet alleen zeker dat je pas op de 21ste online kunt spelen maar heeeeel misschien kun je al wel wapens testen maar dat weet ik niet zeker aangezien ik nog geen id heb. De konami site wil namelijk nniet openen omdat het te druk is
De ID is alleen te krijgen via https://id.konami.net/
Verder weet ik nog niets
Einde van het jaar is het weer tijd voor een prijsdaling, het is nu nog te vroeg.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:17 schreef BMH het volgende:
Nu de 360 weer flink verkoopt in Europa word het weer tijd voor een prijsdaling. ¤299,-- aub.
quote:System is very busy now.
Thank you for visiting KONAMI ID portal.
Opent de site dan wel correct bij jou? Ik mis vanalles van wege security risksquote:Op donderdag 17 april 2008 23:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Bezig met KONAMI ID te maken
Die update ging in 1x door hier btw
MOOOH GERTJEEE
quote:只今、大変込み合っております。
平素よりKONAMI IDをご愛顧いただき、誠にありがとうございます。
只今 大変込み合っております。
お客様には、ご迷惑をおかけいたしまして大変申し訳ございませんが、
少し時間をおいて、再度アクセスしていただきますようお願い申し上げます。
今後ともKONAMI IDをよろしくお願い申し上げます。
System is very busy now.
Thank you for visiting KONAMI ID portal.
System is very busy now.
We apologize for the inconvenience.
We would like you to try to access again in later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |