Kut das waar ookquote:Op donderdag 17 april 2008 13:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Hij is pas vanaf 21 april speelbaar.
Ik vind dit juist wel een slimme oplossing. Anders gaat iedereen hem massaal op die gad downloaden met een enorme vertraging tot gevolg. Nu zullen mensen hem doenloaden over een periode van meerdere dagen waardoor het nog vrij vlot blijft. En tegen de tijd dat je kunt spelen heeft iedereen hem al op zijn HD staan.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef Wessiej het volgende:
Triest, zet het dan ook pas de 21 online.
Op deze manier stel je ook velen teleur die denken dat ze voor de 21ste nog even de wapens kunnen testen. Er zou namelijk toch een soort van "shoothouse" in zitten zodat je alle wapens eens uit kon proberen? Dat kan nu dus ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik vind dit juist wel een slimme oplossing. Anders gaat iedereen hem massaal op die gad downloaden met een enorme vertraging tot gevolg. Nu zullen mensen hem doenloaden over een periode van meerdere dagen waardoor het nog vrij vlot blijft. En tegen de tijd dat je kunt spelen heeft iedereen hem al op zijn HD staan.
Kan em niet vindenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[insert_dawsons_creek_huilie.jpg]
Is dat echt waar? Betekent dat ook dat we niet tegen amerikanen kunnen spelen?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:
de amerikanen welEuropeanen niet
Lol, de Japanners en Amerikanen moeten vechten om een plekje, terwijl wij het rustig met z'n allen kunnen spelen.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:
de amerikanen welEuropeanen niet
Gaan we weerquote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
Dit vond ik op bol.com, bij userreviews, onder de PS3, ik ben geneigd om er eens mee te zijn:
Kom op jongens, de PS3 is zwaar gehyped, maar wat is er nou de intrinsieke waarde van vergeleken met de concurrent?
Geen rrod hebbenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
Kom op jongens, de PS3 is zwaar gehyped, maar wat is er nou de intrinsieke waarde van vergeleken met de concurrent?
wat hij zegtquote:Op donderdag 17 april 2008 17:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Geen Ring Of Death![]()
Genoeg gezegd dunkt mij
[ afbeelding ]
Precies, who gives a fuckquote:Op donderdag 17 april 2008 17:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Gaan we weer
Blu-Ray misschien? Gratis online service misschien? Metal Gear Solid 4 misschien? Gran Turismo misschien?
Goh, is dit niet pot/ketel? Eerst zit je tegen mij te zeiken dat ik dat grapje maakte in het artikeltje "Grand Theft Auto IV lanceert waarschijnlijk beter dan Halo 3" en nu doe je het zelf....quote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
Dit vond ik op bol.com, bij userreviews, onder de PS3, ik ben geneigd om er eens mee te zijn:
Misschien niet zo handig om dit in het PS3 topic te zettenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
Het is GEEN xbox!quote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
maar wat is er nou de intrinsieke waarde van vergeleken met de concurrent?
Allemaal screenshots uit de trailerquote:Op donderdag 17 april 2008 17:54 schreef Sackboy het volgende:
Motorstorm 2: Pacifica
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No shit Sherlock!quote:
langere levensduur. 360 is over 2/3 jaar weg en tegen die tijd koop ik geen nieuwe console meer denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
Enkele punten:quote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
''Teveel geld voor een relatief minder product.
De PS3 is op het eerste gezicht, met de sony marketing en huidige verkoopcijfers meegerekend, een console die licht boven de 360 staat. Als je door deze marketing heenziet zie je al gauw dat de 360 veel meer te bieden heeft dan de PS3 op dit moment en de nabije toekomst. Niet alleen is de 360 een stuk goedkoper, maar staat de 360 ook aan graphics gelijk aan de PS3. Vele mensen zullen zeggen dat dit niet zo is, maar je moet dit soort vergelijkingen zien vanuit het standpunt van de ontwikkelaars, en die zeggen stuk voor stuk dat het verschil tussen de 360 en de PS3 zeer marginaal is. De 360 heeft meer werkgeheugen, en de PS3 meer processorkracht. De specs daargelaten, de games maken de console. Als je van westerse-georiënteerde spelletjes houdt, zoals shooters en racesimulatie, dan is de 360 de keuze voor u. Gaat u liever voor Japans-georiënteerde spelletjes, zoals diepe RPG's, dan moet u voor de PS3 gaan, al heeft de 360 zelf ook briljante RPG's, en is de nieuwe final fantasy niet meer exclusief voor de PS3. Ik zou mijn geld op dit moment besteden aan de 360, het is gewaagd aan de PS3, heeft veel meer goede (lees: score 80%+) spellen, waarvan velen al, doordat de 360 al langer op de markt is, flink afgeprijsd zijn. Tevens heeft de PS3 nauwelijks exclusieve titels meer die niet op de 360 komen (ik noem GTAIV). Bespaar het geld voor de PS3, het is het nu niet waard. Misschien over 2 jaar als de PS3 op hetzelfde prijsniveau zit als de 360. De 360 staat objectief gezien nu boven de PS3 qua games, functionaliteit, prijs en toekomst.''
Nu ik ein-de-lijk voorbij het punt ben waar ik een tijdje vast zat, ben ik het er weer helemaal mee eens!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:25 schreef Markofnikoff het volgende:
Welkom bij de clubUncharted is echt heerschend (kan het niet vaak genoeg zeggen
De software waar de PS3 op loopt staat als het goed is niet echt op de HDD. Je kan er zo een andere 2,5" Sata schijf in flikkeren en dan word automatisch de benodigde software geinstalleerd. Ik neem dan ook aan dat de essentiele dingen software niet op de HDD staat en dus niet beinvloed word door mogelijke fragmentatie. Maar 100% zeker kan ik daar natuurlijk nooit van zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 22:32 schreef ProdigalSon het volgende:
Hallo
Ik heb sinds zaterdag de PS3 en ik moet zeggen dat ik er blij mee ben. Ik wist niet dat je zoveel kon met dat ding aangezien ik het allemaal niet meer op de voet volgde.
Nu beginnen de consoles steeds meer op een pc te lijken. Nu heb ik een vraag: gaat de kwaliteit van de PS3 achteruit wanneer ik veel download cq de hele harde schijf vol zet?
Groet
Bedoel je dan dat we m nu al kunnen spelen als je t ID heb? Of dat je m op de 21e kan spelen met het ID, die je op de japanse konami site moet halen...??quote:Op donderdag 17 april 2008 22:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
ATTENTIE!!!!! ATTENTIE!!!!! JE MOET EEN KONAMI ID EN GAME ID HEBBEN OM MGO TE KUNNEN SPELEN.
SD, je had het foutIk probeerde net te beginnen, nadat versie 1,01 eeeeeindelijk klaar was, en ik kreeg te zien dat ik die ID MOEST hebben want ander kon ik niet spelen. Ze zijn te krijgen op https://id.konami.net/
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Qua hardware zijn beide consoles gelijkwaardig.
Ik weet alleen zeker dat je pas op de 21ste online kunt spelen maar heeeeel misschien kun je al wel wapens testen maar dat weet ik niet zeker aangezien ik nog geen id heb. De konami site wil namelijk nniet openen omdat het te druk isquote:Op donderdag 17 april 2008 22:51 schreef robbolo het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat we m nu al kunnen spelen als je t ID heb? Of dat je m op de 21e kan spelen met het ID, die je op de japanse konami site moet halen...??
Dus kan gewoon voor de Europese versie het ID van die Japanse site halen?
Ik krijg t Id ook niet te pakken, en me update schiet ook niet op. Heb nu 2 keer een server error gehad, en moet dan opnieuw opstarten, beetje langdradig. Hopelijk gefixed met de nieuwe updatequote:Op donderdag 17 april 2008 22:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik weet alleen zeker dat je pas op de 21ste online kunt spelen maar heeeeel misschien kun je al wel wapens testen maar dat weet ik niet zeker aangezien ik nog geen id heb. De konami site wil namelijk nniet openen omdat het te druk is
De ID is alleen te krijgen via https://id.konami.net/
Verder weet ik nog niets
Einde van het jaar is het weer tijd voor een prijsdaling, het is nu nog te vroeg.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:17 schreef BMH het volgende:
Nu de 360 weer flink verkoopt in Europa word het weer tijd voor een prijsdaling. ¤299,-- aub.
quote:System is very busy now.
Thank you for visiting KONAMI ID portal.
Opent de site dan wel correct bij jou? Ik mis vanalles van wege security risksquote:Op donderdag 17 april 2008 23:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Bezig met KONAMI ID te maken
Die update ging in 1x door hier btw
MOOOH GERTJEEE
quote:只今、大変込み合っております。
平素よりKONAMI IDをご愛顧いただき、誠にありがとうございます。
只今 大変込み合っております。
お客様には、ご迷惑をおかけいたしまして大変申し訳ございませんが、
少し時間をおいて、再度アクセスしていただきますようお願い申し上げます。
今後ともKONAMI IDをよろしくお願い申し上げます。
System is very busy now.
Thank you for visiting KONAMI ID portal.
System is very busy now.
We apologize for the inconvenience.
We would like you to try to access again in later.
quote:The first next-generation Mortal Kombat title, up until now called "Mortal Kombat 8" by the community, is officially titled Mortal Kombat vs. DC Universe. As the title suggests, it will be a crossover with the characters and setting of DC Comics. Further information about the game should be forthcoming.
ooh nou ik ben begonnen op normal...meer omdat ik heel veel wii heb gespeeld en al heel lang niet meer op de PS...dus was ook meer weer ff wennen en zo...tot nu toe niet erg ver gekomen omdat ik m nog niet echt heb kunnen spelen...hopelijk komt daar vanavond en morgenavond verandering in....quote:Op donderdag 17 april 2008 11:30 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Uncharted is op dit moment denk ik wel de beste PS3 gameIk heb hem al 6 keer uitegspeeld
Je moet de moeilijkheidsgraad niet te laag zetten. Dat is namelijk veelste makkelijk. Gewoon gelijk op Hard beginnen
Vond ik best te doen. Crushing is trouwes ook wel te doen maar die kan je pas doen nadat je Hard hebt gedaan.
Agreedquote:Op donderdag 17 april 2008 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe PSS look is erg gelikt btw. Alleen het inladen van de icons gaat retetraag en de indeling kan nog wat logischer. Het is in ieder geval een enorme vooruitgang t.o.v. van de vorige
Is niet erg hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:03 schreef melluk het volgende:
[..]
ooh nou ik ben begonnen op normal...meer omdat ik heel veel wii heb gespeeld en al heel lang niet meer op de PS...dus was ook meer weer ff wennen en zo...tot nu toe niet erg ver gekomen omdat ik m nog niet echt heb kunnen spelen...hopelijk komt daar vanavond en morgenavond verandering in....
ook ff ratchet gespeeld...ziet er ook gaaf uit zeg...lekker druk met alle tegenstanders en alles wat uit elkaar kapot vliegt enzo...heerlijk
Dus dit is het geheime project waar Kojima aan werktquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:38 schreef DooD het volgende:
"Basically the first 500 MGS4 copies sold come with a bonus DVD with the first trailer of ZOE3."
Pwned. Dit komt uit de podcast op http://uk.ps3.ign.com/articles/867/867402p1.html
Ik ben zo blij ZOE 1 was heel cool. Deel 2 heb ik nooit gekocht, vanwege toen der tijd geld gebrek, maar kijk zeker uit naar deel 3. Trouwens 15 mei ligt de nieuwe OPM UK in de winkels met een exclusieve review van MGS4. Ik ben benieuwd wat die gaat scoren. GTA4 kreeg een 10/10.
haha is niet erg hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:59 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Is niet erg hoorPersoonlijk vond ik alles onder Hard gewoon té makkelijk.
En dat terwijl ik na 5 secondes al op Next klik. WTH?quote:An error has occurred.
Due to a period of inactivity, the page has been deleted.
Please click on the below link to return to the top page.
Als ik zo de fora over de hele wereld lees dan is het echt de meest slechte beta verspreiding en registratie tot nu toe.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:26 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Aaaaargh, dit is echt erg. Ik ben eindelijk op de konami site maar wanneer ik een id aan wil maken krijg ik steeds te zien:
[..]
En dat terwijl ik na 5 secondes al op Next klik. WTH?
Ik snap ook totaal niet waarom je niet gewoon kan spelen met je PSN ID. Je maakt een Game ID aan waarmee je zichtbaar bent in de game. Waar slaat dat op?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:56 schreef DooD het volgende:
[..]
Als ik zo de fora over de hele wereld lees dan is het echt de meest slechte beta verspreiding en registratie tot nu toe.
Updaten wat niet werkt (hier wel, ben u aan het updaten met 330kb per sec via p2p) Mensen die niet kunnen inloggen naar de konami id site, mensen in Amerika die een 9 cijferige code krijgen bij hun pre order terwijl er een 12 cijferige nodig is. Het is allemaal erg onprofessioneel![]()
Direct marketing.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik snap ook totaal niet waarom je niet gewoon kan spelen met je PSN ID. Je maakt een Game ID aan waarmee je zichtbaar bent in de game. Waar slaat dat op?
ZoE 2 was juist een van beste games op de PS2, deel 1 was alleen nog maar een kort (maar goed) voorproefje van een paar uur en werd vooral gekocht voor de demo van MGS2 die erbij zat.quote:Ik ben zo blij ZOE 1 was heel cool. Deel 2 heb ik nooit gekocht
Helemaal correct. Ik weet ook nog goed dat ik Zoe1 kocht en als eerste de MGS2 demo in mijn ps2lade schoofquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:22 schreef Schimpie het volgende:
[..]
ZoE 2 was juist een van beste games op de PS2, deel 1 was alleen nog maar een kort (maar goed) voorproefje van een paar uur en werd vooral gekocht voor de demo van MGS2 die erbij zat.
quote:Currently, the extraordinary levels of traffic levels are causing great difficulty for our customers in accessing the page.
In order to solve the problem, we will be carrying out emergency maintenance work on the site from 04/18/2008 at 20:00 (GMT+9h).
During maintenance, the KONAMI ID portal site will be taken down and therefore will be inaccessible.
We would like to apologize for any inconveniences caused.
【04/18/2008】
Ja misschien hebben ze bij jou per ongeluk PS2 hardware erin gestopt, gebeurt wel eens heb ik gehoordquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Hey wie weet wat het probleem kan zijn van mij:
Ik speel met mn PS3 nog op een 'normale' breedbeeld tv, geen HD. Sommige games zien er best mooi uit bijvoorbeeld Colin McRae Dirt. Maar bijvoorbeeld NfS Carbon ziet er uit alsof ik het op een fucking Playstation 1 speel. :/ het moet toch wel minimaal PS2-graphics hebben? Ligt het aan mn tv of heb ik gewoon een verotte playstation
Zal wel een snelle port zijn van de PS2 kennelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik speel met mn PS3 nog op een 'normale' breedbeeld tv, geen HD. Sommige games zien er best mooi uit bijvoorbeeld Colin McRae Dirt. Maar bijvoorbeeld NfS Carbon ziet er uit alsof ik het op een fucking Playstation 1 speel. :/ het moet toch wel minimaal PS2-graphics hebben? Ligt het aan mn tv of heb ik gewoon een verotte playstation
Wel klote dat ze de fatalities eruit halen ivm DC, die geen zin heeft in een onthoofde Superman.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:48 schreef Sackboy het volgende:
Mortal Kombat vs. DC Universe
[..]
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid, dat zijn Sub-zero en Batman![]()
NFS Carbon is ook gewoon spuuglelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Eerder Commodore 64 hardware, ik zal eens proberen om een floppy in die gleuf te drukkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:31 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Ja misschien hebben ze bij jou per ongeluk PS2 hardware erin gestopt, gebeurt wel eens heb ik gehoord
Maar dit is echt erger, als ik kijk naar screenshots of filmpjes op YouTube of gewoon het spel op mn (oude) PC speel is het al 10x mooier.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
NFS Carbon is ook gewoon spuuglelijk
Ouwe/slechte scartkabel? Of wat je ook maar gebruikt. Zit ie er wel goed in? En anders is het misschien wel een super slechte portquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dit is echt erger, als ik kijk naar screenshots of filmpjes op YouTube of gewoon het spel op mn (oude) PC speel is het al 10x mooier.
Waarom zet je die screens van MS2 dan nog neer als iedereen hier al die trailer heeft gezien? Topicvervuiling!!quote:
Omdat de trailer niet zo'n hoge resolutie had als deze screens, en bovenal omdat ze gewoon tof zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:41 schreef JK het volgende:
[..]
Waarom zet je die screens van MS2 dan nog neer als iedereen hier al die trailer heeft gezien? Topicvervuiling!!
Ik ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:35 schreef Feitosa het volgende:
Het liefst zie ik MK3 op de PS3 verschijnen.
Leuk juist dat er nog mensen zijn die de moeite nemen screenshots te posten, beter dan alleen maar slowchat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:41 schreef JK het volgende:
[..]
Waarom zet je die screens van MS2 dan nog neer als iedereen hier al die trailer heeft gezien? Topicvervuiling!!
Ik heb exact hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:02 schreef robbolo het volgende:
Is t al iemand gelukt om het GAME ID aan te maken? Kom steeds niet verder dan all info invullen, en dan krijg ik een error. Zeggen ze dat door inactiviteit een error is ontstaan :S Ben de hele tijd al bezig, hoezo inactiviteit
En die Update van MGO komt ook maar niet binnen. peer to peer begint gewoon helemaal niet. En die HTTP krijgt telkens een error. Iemand enig idee waar het bij de P2P aan kan liggen?>
Volgens mij een paar honderd MBquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:20 schreef hugecooll het volgende:
MGO update komt binnen met een paar KB/s
kan nog wel even duren dus.
edit: gaat al sneller, 140down 118 up
Hoe groot is die update trouwens?
Hier begint ie met 0,575480Kb/s....lekker rap....notquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:20 schreef hugecooll het volgende:
MGO update komt binnen met een paar KB/s
kan nog wel even duren dus.
edit: gaat al sneller, 140down 118 up
Hoe groot is die update trouwens?
Vanaf de 21ste kun je online tegen anderen spelen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:42 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb ook grote handen, maar ik heb daar nog nooit last van gehad.
Misschien meer gamen?
Btw, je kan MGO toch pas vanaf de 21ste spelen?
Komt tot nu toe niet voorbij de 33Kb/sec...............bagger.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:26 schreef hugecooll het volgende:
Ja, hij zit nu rond 180KB/s bij mij
210
Bij http kun je volgens mij de snelheid van de verbinding niet zien. Ik iig niet toen ik het probeerde.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:05 schreef hugecooll het volgende:
Hmm da's kut. Staat wel alles open bij jou? (of doe je http download?)
97%
In m,n router heb ik alle poorten voor de Ps3 ( die nodig zijn ) open.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:05 schreef hugecooll het volgende:
Hmm da's kut. Staat wel alles open bij jou? (of doe je http download?)
97%
Staat upnp ook aan in je router? Zo niet, dan kan je het misschien ook beter uitzetten in de opties bij MGOquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
In m,n router heb ik alle poorten voor de Ps3 ( die nodig zijn ) open.
Zoals ik al eerder zei vind ik de PS3 controller veel fijner.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef ryangozer het volgende:
Ook hier ff, krijgen julie ook vaak kramp in je linker duim na lang gamen op je ps3? ik heb nogal grote handen dus denk dat het daar aan ligt, vind de xbox controller veel fijner maar heb een ps3 (en wil ook geen xbox)
Heb je voor p2p gekozen? Dan gaat hij straks namelijk gewoon bij 10% verderquote:
Yup, hij stond een paar maand terug volges mij al op het grote web.quote:die trailer in MGO
weet trouwens niet of die trailer eerder online heeft gestaan maar ik had hem nog nooit gezien
totaal gemistquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Yup, hij stond een paar maand terug volges mij al op het grote web.
Die trailer was volgens mij wel anders hoor, maar stukjes ervan stonden inderdaad al op het web.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Heb je voor p2p gekozen? Dan gaat hij straks namelijk gewoon bij 10% verder
[..]
Misschien helpt hetquote:this info is from the website www.playps3.co.uk from the administrator ACE i tried it and works like a charm
Guide: How to get a Konami ID within 20 mins
Postby ACE on Today, 16:41
I tried all day and got soooo **bleep** off with errors and timeouts, but I used my noggin and have created a way to get in within a few minutes (if you're lucky) and a maximum of 20 mins (if you're unlucky)
* You need Firefox
* Goto Tools Add ons, Get Extensions
* Find the AutoFormer add on and install it and restart the browser
* goto https://id.konami.net and click register (Blue button on the left) - might take a while but keep trying
* Enter your date of birth and go to edit in Firefox menu and find AutoFormer, click Save all fields - this will now save you entering the DOB again if you need to come back to this stage
* click next
* Wait until the terms show before clicking next again
* fill out the entire form carefully, don't rush you have all the time in the world. Make sure you don't use capitals in username, and make sure game id password is all numbers. Make sure phone number and postcode have no spaces
* now before clicking next click edit again and AutoFormer>save all fields
* Click next, it'll probably fail due to time taken to complete the form. Don't worry
* Start again, this time your DOB should be auto inserted click next to terms, click next to form, click next to confirmation click next and you're done - SIMPLE!!!
If you get kicked out at any point, start again. The point is you don't have to keep re-inserting data and this gives you a MUCH higher chance of getting through before timeouts.
Neh HTTP, nu wel p2p maar dit gaat nog trager..quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Heb je voor p2p gekozen? Dan gaat hij straks namelijk gewoon bij 10% verder
[..]
Ik heb geen firefox en ik wil het ook niet meerquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:23 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die trailer was volgens mij wel anders hoor, maar stukjes ervan stonden inderdaad al op het web.
[..]
Misschien helpt het
Met de manier die ik dus een paar posts hierboven neergeplemd hebquote:
Finished registering your new KONAMI ID.
You'll be taken to the "Terms and Conditions for Use of KONAMI ID Online Payment" when you access the URL listed in the KONAMI ID registration completion e-mail you receive.
Bij mij is autoformer nu geïnstalleerd, maar ik kan het nergens terugvindenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:44 schreef Jovatov het volgende:
Woei
[..]
Met de manier die ik dus een paar posts hierboven neergeplemd heb
Misschien toch maar ff downloaden voor dit en daarna er weer afflikkerenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:44 schreef Jovatov het volgende:
Woei
[..]
Met de manier die ik dus een paar posts hierboven neergeplemd heb
O, jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:03 schreef Jovatov het volgende:
Bij bewerken, tweede van links bovenaan
Ik moest eerst ook ff zoeken, zat eerst in extra/tools te kijkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
O, ja
Ik zoek mijn add-ons meestal niet in bewerken
THAAAAAAAAAAAAAAAAANK YOUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:23 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die trailer was volgens mij wel anders hoor, maar stukjes ervan stonden inderdaad al op het web.
[..]
Misschien helpt het
Het kost je niets en ik was in 30 seconden klaar. Where's the harm?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb er nu ook een (gister was epic fail) kunnen we dan al iets meer met de demo? of is het immer wachtten tot de 21ste?
En wat is de meerwaarde van die gta account van socialclub? Is dat alleen voor online ranking? want dan hoef ik m dus niet
Niks mis hier.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:28 schreef Qunix het volgende:
Wat is er aan de hand sinds de laatste update van ps3 firmware? Ik kan cod4 niet meer online spelen en splitscreen.
heeft iemand hier ook last van?
het gaat me ook niet om 'the harm' maar het principe van zon accountquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:08 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Het kost je niets en ik was in 30 seconden klaar. Where's the harm?En zoals Gamer_V al zegt, je kan er wat exclusiefs mee winnen
False, zo kan je van psn en live vergelijkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
het gaat me ook niet om 'the harm' maar het principe van zon accountbeetje kansloos imo, dit moet gewoon via psn lopen en niet via een extra internet site.
Dit is ook meer voor amerikanen. Je kunt vanuit de game communiceren met deze account om muziek te kopen die je in GTA op de radio hoort. Via je ingame gsm kun je de titel etc opslaan naar je social club accountquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
het gaat me ook niet om 'the harm' maar het principe van zon accountbeetje kansloos imo, dit moet gewoon via psn lopen en niet via een extra internet site.
quote:According to a reliable source, SCEE will be holding an invite-only media event in London on Tuesday, May 6th 2008.
Toch wel dus!quote:Event is Sony Gamer's Day 2008
We just got another email from an anonymous source stating the Media Event is "strictly press and developers, and press badges are being sent out." Further more, the event "will be similar to the Sony Gamers Day hosted last year."
De install tijd is 5 minuten.quote:Microsoft slams GTA IV PS3 install time in PR mail
With the OXM review hitting streets today, and your own preview impressions which are looking great, hopefully you’ll all be a bit wiser as to the ins and outs of GTA IV now.
I’m sure you’ve all seen the chatter from the 1up GTA IV Preview on the PS3 install time….just a few thoughts on what you could do in this time if you were actually playing the 360 version from the moment you insert the disc….
· Steal your first dozen or so cars and test out the improved vehicle handling?
· Check out the cool features on your mobile phone?
· Rack up a 5 Star Wanted Rating?
· Have a blast of your first MP game on Xbox LIVE?
· Ditch the tracksuit chic and buy some new clothes?
· Unlock your first GTA IV Achievement and boost your Gamerscore?
….Or just start downloading a film from Xbox LIVE Video Store to watch later – check out the latest batch of arrivals this weekend!
quote:Exclusive Microsoft this week claimed to have more doubled the Xbox 360’s European sales thanks to its recent price cut, but that still hasn’t been sufficient to put it ahead of the PlayStation 3 or the Wii in the UK.
The software giant made the bold sales claim yesterday, a month after the price cut came into effect. On 14 March, up to £50 was knocked off the price of each version of the console, taking the cheapest, most basic model down to £160.
However, a Sony spokesman today hit back at the company's arch rival, telling Register Hardware that the PS3 has outsold the Microsoft console every week for the last 15 weeks.
"Even this [price cut] hasn't been enough to put them ahead of UK PS3 sales," he said.
But Chart Track’s confirmed to us that Xbox 360 UK sales did double in weeks 12, 13, 14 and 15, when compared to weeks 8, 9, 10 and 11.
UK console sales monitor Chart Track confirmed that for the past 15 weeks the PS3 has largely kept ahead of the Xbox 360. However, a spokesman admitted that the two machines' units have been "extremely close" in some weeks.
The real winner is Nintendo. Chart Track said that sales of the Wii have been “more than double” those of the PS3 over the last 15 weeks.
And the Wii would still be “healthily” ahead of PS3 and Xbox 360 if those two machines' UK sales were combined, the spokesman said.
http://www.reghardware.co(...)ropean_sales_double/
5 minuten install tijd voor een eventuele betere framerate en scherpere textures? Daar kan ik ook een lijstje van makenquote:Op zaterdag 19 april 2008 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De install tijd is 5 minuten.
Trieste actie van M$...
Is het al bekend welke versie beter is dan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
5 minuten install tijd voor een eventuele betere framerate en scherpere textures? Daar kan ik ook een lijstje van makenWel een beetje jammer van M$!
Ik zag het gistern al ja. Dat is wel het probleem met Hideo ook al maakt hij het 100% realistisch, dan weet die nog te zeiken over dat de kogels niet naar behoren nagemaakt zijn of zoiets.quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:47 schreef Sackboy het volgende:
Metal Gear Solid 4 blijkt een kutspel mensen![]()
Hideo Kojima lichtjes teleurgesteld in Metal Gear Solid 4
idd... Ik zet wel een bak koffie, kan ik langer spelen door de caffeïne shot. Iets dat bij de 360 versie niet kan, want dan ben ik al aan het spelenquote:Op zaterdag 19 april 2008 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De install tijd is 5 minuten.
Trieste actie van M$...
Ik wou dat ik het wist,............ !quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Is het al bekend welke versie beter is dan?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:35 schreef DooD het volgende:
[..]
Hideo kan zich beter druk maken over de idkonami website als die toch de bitch wil uithangen
We zien het wel 10 minuten na launchquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het wist,............ !
Gebruik de firefox methode die jovatov eerder op deze pagina postequote:Op zaterdag 19 april 2008 12:19 schreef Godlike02 het volgende:
Konami![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kut site.![]()
![]()
An error has occurred.
Due to a period of inactivity, the page has been deleted.
Please click on the below link to return to the top page.
Mjah ik maak de 22ste wel een id aan of het weekend daarna. Kan toch niet door de week spelen. We gaan het meemaken denk ik dat er veel mensen ook in europa buiten de boot gaan vallen. Ik denk dat de belangstelling enorm is, zeker de eerste week. Daarna is het GTA4 tijd en zullen de MGO servers wel voor 75% leeg zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Gebruik de firefox methode die jovatov eerder op deze pagina posteDat werkte.
Niet echt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Gebruik de firefox methode die jovatov eerder op deze pagina posteDat werkte.
Je moet eerst de ingevulde info opslaan. Dan klik je op next en krijg je vast de error. Maar als je weer opnieuw begint staat alles al correct ingevult dus je klikt zo snel mogelijk op next. Dat is de truuk. Je moet direct op next klikken. Je moet gewoon een paar keer opnieuw beginnen totdat je alle pagina's hebt opgeslagen. Als je direct op next klikt dan werkt het wel. Ik was in 5 minuten klaar.quote:
Misschien iets over Heavy Rain?.quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:35 schreef Schimpie het volgende:
Ben benieuwd of ze nog met iets bijzonders komen.
Nieuwe Team Ico game misschien? Lijkt me dat ze die voor de Tokyo Game Show bewaren.
Direct op next drukken gaf mij ook een time-out-error, steeds 5 seconden wachten voor je op next klikt bracht me er in 1 keer doorheen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Je moet eerst de ingevulde info opslaan. Dan klik je op next en krijg je vast de error. Maar als je weer opnieuw begint staat alles al correct ingevult dus je klikt zo snel mogelijk op next. Dat is de truuk. Je moet direct op next klikken. Je moet gewoon een paar keer opnieuw beginnen totdat je alle pagina's hebt opgeslagen. Als je direct op next klikt dan werkt het wel. Ik was in 5 minuten klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |