ooh nou ik ben begonnen op normal...meer omdat ik heel veel wii heb gespeeld en al heel lang niet meer op de PS...dus was ook meer weer ff wennen en zo...tot nu toe niet erg ver gekomen omdat ik m nog niet echt heb kunnen spelen...hopelijk komt daar vanavond en morgenavond verandering in....quote:Op donderdag 17 april 2008 11:30 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Uncharted is op dit moment denk ik wel de beste PS3 gameIk heb hem al 6 keer uitegspeeld
Je moet de moeilijkheidsgraad niet te laag zetten. Dat is namelijk veelste makkelijk. Gewoon gelijk op Hard beginnen
Vond ik best te doen. Crushing is trouwes ook wel te doen maar die kan je pas doen nadat je Hard hebt gedaan.
Agreedquote:Op donderdag 17 april 2008 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe PSS look is erg gelikt btw. Alleen het inladen van de icons gaat retetraag en de indeling kan nog wat logischer. Het is in ieder geval een enorme vooruitgang t.o.v. van de vorige
Is niet erg hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:03 schreef melluk het volgende:
[..]
ooh nou ik ben begonnen op normal...meer omdat ik heel veel wii heb gespeeld en al heel lang niet meer op de PS...dus was ook meer weer ff wennen en zo...tot nu toe niet erg ver gekomen omdat ik m nog niet echt heb kunnen spelen...hopelijk komt daar vanavond en morgenavond verandering in....
ook ff ratchet gespeeld...ziet er ook gaaf uit zeg...lekker druk met alle tegenstanders en alles wat uit elkaar kapot vliegt enzo...heerlijk
Dus dit is het geheime project waar Kojima aan werktquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:38 schreef DooD het volgende:
"Basically the first 500 MGS4 copies sold come with a bonus DVD with the first trailer of ZOE3."
Pwned. Dit komt uit de podcast op http://uk.ps3.ign.com/articles/867/867402p1.html
Ik ben zo blij ZOE 1 was heel cool. Deel 2 heb ik nooit gekocht, vanwege toen der tijd geld gebrek, maar kijk zeker uit naar deel 3. Trouwens 15 mei ligt de nieuwe OPM UK in de winkels met een exclusieve review van MGS4. Ik ben benieuwd wat die gaat scoren. GTA4 kreeg een 10/10.
haha is niet erg hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:59 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Is niet erg hoorPersoonlijk vond ik alles onder Hard gewoon té makkelijk.
En dat terwijl ik na 5 secondes al op Next klik. WTH?quote:An error has occurred.
Due to a period of inactivity, the page has been deleted.
Please click on the below link to return to the top page.
Als ik zo de fora over de hele wereld lees dan is het echt de meest slechte beta verspreiding en registratie tot nu toe.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:26 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Aaaaargh, dit is echt erg. Ik ben eindelijk op de konami site maar wanneer ik een id aan wil maken krijg ik steeds te zien:
[..]
En dat terwijl ik na 5 secondes al op Next klik. WTH?
Ik snap ook totaal niet waarom je niet gewoon kan spelen met je PSN ID. Je maakt een Game ID aan waarmee je zichtbaar bent in de game. Waar slaat dat op?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:56 schreef DooD het volgende:
[..]
Als ik zo de fora over de hele wereld lees dan is het echt de meest slechte beta verspreiding en registratie tot nu toe.
Updaten wat niet werkt (hier wel, ben u aan het updaten met 330kb per sec via p2p) Mensen die niet kunnen inloggen naar de konami id site, mensen in Amerika die een 9 cijferige code krijgen bij hun pre order terwijl er een 12 cijferige nodig is. Het is allemaal erg onprofessioneel![]()
Direct marketing.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik snap ook totaal niet waarom je niet gewoon kan spelen met je PSN ID. Je maakt een Game ID aan waarmee je zichtbaar bent in de game. Waar slaat dat op?
ZoE 2 was juist een van beste games op de PS2, deel 1 was alleen nog maar een kort (maar goed) voorproefje van een paar uur en werd vooral gekocht voor de demo van MGS2 die erbij zat.quote:Ik ben zo blij ZOE 1 was heel cool. Deel 2 heb ik nooit gekocht
Helemaal correct. Ik weet ook nog goed dat ik Zoe1 kocht en als eerste de MGS2 demo in mijn ps2lade schoofquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:22 schreef Schimpie het volgende:
[..]
ZoE 2 was juist een van beste games op de PS2, deel 1 was alleen nog maar een kort (maar goed) voorproefje van een paar uur en werd vooral gekocht voor de demo van MGS2 die erbij zat.
quote:Currently, the extraordinary levels of traffic levels are causing great difficulty for our customers in accessing the page.
In order to solve the problem, we will be carrying out emergency maintenance work on the site from 04/18/2008 at 20:00 (GMT+9h).
During maintenance, the KONAMI ID portal site will be taken down and therefore will be inaccessible.
We would like to apologize for any inconveniences caused.
【04/18/2008】
Ja misschien hebben ze bij jou per ongeluk PS2 hardware erin gestopt, gebeurt wel eens heb ik gehoordquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Hey wie weet wat het probleem kan zijn van mij:
Ik speel met mn PS3 nog op een 'normale' breedbeeld tv, geen HD. Sommige games zien er best mooi uit bijvoorbeeld Colin McRae Dirt. Maar bijvoorbeeld NfS Carbon ziet er uit alsof ik het op een fucking Playstation 1 speel. :/ het moet toch wel minimaal PS2-graphics hebben? Ligt het aan mn tv of heb ik gewoon een verotte playstation
Zal wel een snelle port zijn van de PS2 kennelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik speel met mn PS3 nog op een 'normale' breedbeeld tv, geen HD. Sommige games zien er best mooi uit bijvoorbeeld Colin McRae Dirt. Maar bijvoorbeeld NfS Carbon ziet er uit alsof ik het op een fucking Playstation 1 speel. :/ het moet toch wel minimaal PS2-graphics hebben? Ligt het aan mn tv of heb ik gewoon een verotte playstation
Wel klote dat ze de fatalities eruit halen ivm DC, die geen zin heeft in een onthoofde Superman.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:48 schreef Sackboy het volgende:
Mortal Kombat vs. DC Universe
[..]
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid, dat zijn Sub-zero en Batman![]()
NFS Carbon is ook gewoon spuuglelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Eerder Commodore 64 hardware, ik zal eens proberen om een floppy in die gleuf te drukkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:31 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Ja misschien hebben ze bij jou per ongeluk PS2 hardware erin gestopt, gebeurt wel eens heb ik gehoord
Maar dit is echt erger, als ik kijk naar screenshots of filmpjes op YouTube of gewoon het spel op mn (oude) PC speel is het al 10x mooier.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
NFS Carbon is ook gewoon spuuglelijk
Ouwe/slechte scartkabel? Of wat je ook maar gebruikt. Zit ie er wel goed in? En anders is het misschien wel een super slechte portquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dit is echt erger, als ik kijk naar screenshots of filmpjes op YouTube of gewoon het spel op mn (oude) PC speel is het al 10x mooier.
Waarom zet je die screens van MS2 dan nog neer als iedereen hier al die trailer heeft gezien? Topicvervuiling!!quote:
Omdat de trailer niet zo'n hoge resolutie had als deze screens, en bovenal omdat ze gewoon tof zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:41 schreef JK het volgende:
[..]
Waarom zet je die screens van MS2 dan nog neer als iedereen hier al die trailer heeft gezien? Topicvervuiling!!
Ik ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:35 schreef Feitosa het volgende:
Het liefst zie ik MK3 op de PS3 verschijnen.
Leuk juist dat er nog mensen zijn die de moeite nemen screenshots te posten, beter dan alleen maar slowchat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:41 schreef JK het volgende:
[..]
Waarom zet je die screens van MS2 dan nog neer als iedereen hier al die trailer heeft gezien? Topicvervuiling!!
Ik heb exact hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:02 schreef robbolo het volgende:
Is t al iemand gelukt om het GAME ID aan te maken? Kom steeds niet verder dan all info invullen, en dan krijg ik een error. Zeggen ze dat door inactiviteit een error is ontstaan :S Ben de hele tijd al bezig, hoezo inactiviteit
En die Update van MGO komt ook maar niet binnen. peer to peer begint gewoon helemaal niet. En die HTTP krijgt telkens een error. Iemand enig idee waar het bij de P2P aan kan liggen?>
Volgens mij een paar honderd MBquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:20 schreef hugecooll het volgende:
MGO update komt binnen met een paar KB/s
kan nog wel even duren dus.
edit: gaat al sneller, 140down 118 up
Hoe groot is die update trouwens?
Hier begint ie met 0,575480Kb/s....lekker rap....notquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:20 schreef hugecooll het volgende:
MGO update komt binnen met een paar KB/s
kan nog wel even duren dus.
edit: gaat al sneller, 140down 118 up
Hoe groot is die update trouwens?
Vanaf de 21ste kun je online tegen anderen spelen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:42 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb ook grote handen, maar ik heb daar nog nooit last van gehad.
Misschien meer gamen?
Btw, je kan MGO toch pas vanaf de 21ste spelen?
Komt tot nu toe niet voorbij de 33Kb/sec...............bagger.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:26 schreef hugecooll het volgende:
Ja, hij zit nu rond 180KB/s bij mij
210
Bij http kun je volgens mij de snelheid van de verbinding niet zien. Ik iig niet toen ik het probeerde.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:05 schreef hugecooll het volgende:
Hmm da's kut. Staat wel alles open bij jou? (of doe je http download?)
97%
In m,n router heb ik alle poorten voor de Ps3 ( die nodig zijn ) open.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:05 schreef hugecooll het volgende:
Hmm da's kut. Staat wel alles open bij jou? (of doe je http download?)
97%
Staat upnp ook aan in je router? Zo niet, dan kan je het misschien ook beter uitzetten in de opties bij MGOquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
In m,n router heb ik alle poorten voor de Ps3 ( die nodig zijn ) open.
Zoals ik al eerder zei vind ik de PS3 controller veel fijner.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef ryangozer het volgende:
Ook hier ff, krijgen julie ook vaak kramp in je linker duim na lang gamen op je ps3? ik heb nogal grote handen dus denk dat het daar aan ligt, vind de xbox controller veel fijner maar heb een ps3 (en wil ook geen xbox)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |