Kut das waar ookquote:Op donderdag 17 april 2008 13:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Hij is pas vanaf 21 april speelbaar.
Ik vind dit juist wel een slimme oplossing. Anders gaat iedereen hem massaal op die gad downloaden met een enorme vertraging tot gevolg. Nu zullen mensen hem doenloaden over een periode van meerdere dagen waardoor het nog vrij vlot blijft. En tegen de tijd dat je kunt spelen heeft iedereen hem al op zijn HD staan.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef Wessiej het volgende:
Triest, zet het dan ook pas de 21 online.
Op deze manier stel je ook velen teleur die denken dat ze voor de 21ste nog even de wapens kunnen testen. Er zou namelijk toch een soort van "shoothouse" in zitten zodat je alle wapens eens uit kon proberen? Dat kan nu dus ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik vind dit juist wel een slimme oplossing. Anders gaat iedereen hem massaal op die gad downloaden met een enorme vertraging tot gevolg. Nu zullen mensen hem doenloaden over een periode van meerdere dagen waardoor het nog vrij vlot blijft. En tegen de tijd dat je kunt spelen heeft iedereen hem al op zijn HD staan.
Kan em niet vindenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[insert_dawsons_creek_huilie.jpg]
Is dat echt waar? Betekent dat ook dat we niet tegen amerikanen kunnen spelen?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:
de amerikanen welEuropeanen niet
Lol, de Japanners en Amerikanen moeten vechten om een plekje, terwijl wij het rustig met z'n allen kunnen spelen.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:
de amerikanen welEuropeanen niet
Gaan we weerquote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
Dit vond ik op bol.com, bij userreviews, onder de PS3, ik ben geneigd om er eens mee te zijn:
Kom op jongens, de PS3 is zwaar gehyped, maar wat is er nou de intrinsieke waarde van vergeleken met de concurrent?
Geen rrod hebbenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
Kom op jongens, de PS3 is zwaar gehyped, maar wat is er nou de intrinsieke waarde van vergeleken met de concurrent?
wat hij zegtquote:Op donderdag 17 april 2008 17:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Geen Ring Of Death![]()
Genoeg gezegd dunkt mij
[ afbeelding ]
Precies, who gives a fuckquote:Op donderdag 17 april 2008 17:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Gaan we weer
Blu-Ray misschien? Gratis online service misschien? Metal Gear Solid 4 misschien? Gran Turismo misschien?
Goh, is dit niet pot/ketel? Eerst zit je tegen mij te zeiken dat ik dat grapje maakte in het artikeltje "Grand Theft Auto IV lanceert waarschijnlijk beter dan Halo 3" en nu doe je het zelf....quote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
Dit vond ik op bol.com, bij userreviews, onder de PS3, ik ben geneigd om er eens mee te zijn:
Misschien niet zo handig om dit in het PS3 topic te zettenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
Het is GEEN xbox!quote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Verluste het volgende:
maar wat is er nou de intrinsieke waarde van vergeleken met de concurrent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |