Edit:quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:17 schreef Sackboy het volgende:
Sony heeft weer een mysterieuze timer op het web gezet. Misschien nieuws over Heavy Rain?
Dat is veeeeeeeeeeel sneller dan bij mij hierquote:
Dit is ook na een paar keer in en uit loggen,en het was vanmiddag dat kan ook nog iets uit makenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat is veeeeeeeeeeel sneller dan bij mij hier
Ik heb alles vanochtend rond 09:00 geinstalleerd. Super sloom. 'S middags was het nog slomer en een uurtje terug was het nog erger. Hopelijk is het probleem tijdelijk. Misschien dat iedereen nu ff een kijkje neemt en dat het daarom langzaam word. Wishful thinking?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:26 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dit is ook na een paar keer in en uit loggen,en het was vanmiddag dat kan ook nog iets uit maken
Ik ga er vanuit dat dit een tijdelijk probleem is iddquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:28 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb alles vanochtend rond 09:00 geinstalleerd. Super sloom. 'S middags was het nog slomer en een uurtje terug was het nog erger. Hopelijk is het probleem tijdelijk. Misschien dat iedereen nu ff een kijkje neemt en dat het daarom langzaam word. Wishful thinking?
Mensen moeten zich niet gaan verbazen dat het wat traag is. Iedereen checked de store en of downed de update. Komt wel goed. Vind het zelf een verademing van wat het was. Nu nog Home releasen en de XMB en we zijn klaarquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:33 schreef Gamer_V het volgende:
De nieuwe store is gewoon beter, niet meer dat brakke html. Die snelheid wordt binnenkort wel gefixed.
Home en de XMB nog maar een paar maanden wachtenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mensen moeten zich niet gaan verbazen dat het wat traag is. Iedereen checked de store en of downed de update. Komt wel goed. Vind het zelf een verademing van wat het was. Nu nog Home releasen en de XMB en we zijn klaar
Er zijn nog meer dingen die ik verkeert vind.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mensen moeten zich niet gaan verbazen dat het wat traag is. Iedereen checked de store en of downed de update. Komt wel goed. Vind het zelf een verademing van wat het was. Nu nog Home releasen en de XMB en we zijn klaar
Wat moet je met een cursor? Dat werkt voor geen meter.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Er zijn nog meer dingen die ik verkeert vind.
Er is geen cursor meer en bij bijna alle icoontjes staat er "Image Missing". WTF? En dan niet te vergeten de spelfouten in de NL store. Wat is stratefie? En waarom is er zoals in de USA store geen demo knop in de NL store zodat je direct alle demo's kan zien? In de NL store moet je tussen alle volledige versies gaan zoeken naar een demo. Staat lekker door elkaar.
Nog iets. De web browser crashed wanneer ik een comment wil gaan typen op bijv. games.fok. Ik moet de console helemaal uitschakelen. Dat gebeurde voor de update niet.
Als ze de PS store echt goed willen maken moeten ze je de optie geven om de main page te kunnen customizen. Zelf kunnen bepalen wat er als eerste word weer gegeven. Dit moet nu kunnen aangezien de store nu staat geinstalleerd op de PS3 in tegenstelling tot de vorige web based store.
Op dit moment vind ik de oude store toch overzichtelijker en makkelijker om te gebruiken. Het hele gebeuren dat je krijgt wanneer je iets van de nieuwe store download vind ik trouwens wel een vooruitgang. Ook ziet het er een beetje aantrekkelijker uit.
Weet je wat ik graag wil? PS2 games online kunnen spelen op de PS3. Dat hele "Netplay" gedoe. Ik probeerde Killzone een keertje online te spelen maar ik kreeg de melding dat de benodigde software niet was geinstalleerd. Maar eigenlijk is dat niet meer nodig want je hoeft geen modem te installeren zoals je bij de eerste PS2 wel moest doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:53 schreef Gamer_V het volgende:
Jullie hebben zeker nooit dat onlinehomeding van de ps2 gebruikt? DAT ging pas traag.
Ik gebruikte hem altijd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat moet je met een cursor? Dat werkt voor geen meter.
Dank. Ik vond het wel zo netjes. Het koste wel wat moeite om ze te vindenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:00 schreef Fallen het volgende:
tvp
en hulde @ Moe_Szyslak, je hebt de vorige delen toegevoegd, als enige!
Vanmiddag duurde het bij mij maar 2 minuten ofzo hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:48 schreef Wessiej het volgende:
Die update downloaden duurden gewoon 1 uur en een kwartier
De grote 360 update waarin msn kwam, interface anders alles duurde nog geen minuut om te downloaden, slecht hoor.
Zo mysterieus is het niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:54 schreef Sackboy het volgende:
Sony heeft weer een mysterieuze timer op het web gezet. Misschien nieuws over Heavy Rain?
hier ook gewoon 3 minuten, wessiej heeft duidelijk een nieuwe internet provider nodigquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:55 schreef Feitosa het volgende:
Updaten duurde niet zo lang, paar minuutjes.
Want?quote:
Bron?quote:
Oooh die, die zitten wel vaker foutquote:
dat is SD-TV die tellen niet meer mee tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:11 schreef Feitosa het volgende:
Ik zie trouwens in de OP mijn schermresolutie niet staan.
M,n PS3 geeft aan dat ik 576i als resolutie heb op m,n beeldbuis.
Is dit een rebus?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....
netjes gemaaktquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik heb eindelijk mijn SixaxiS gemod. Vanmiddag kreeg ik mijn LED's binnen. Ik schrok wel een beetje van het formaat. Ze zijn 0,8mm breedGaat lekker als je er draadjes aan moet solderen met een ouwe soldeerbout
Het is gelukkig wel gelukt en hier is het resultaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:PS3-versie Alone in the Dark komt pas in de herfst
Atari heeft tegenover Eurogamer bevestigd dat de PS3-versie van Alone in the Dark aanzienlijk later zal verschijnen dan de overige versies. De langverwachte horrorgame komt namelijk pas in de herfst uit op Sony's nieuwste console, terwijl de overige versies al op 20 juni worden verwacht. Wel wil men kwijt dat de PS3-versie niet louter een port zal zijn van de Xbox 360- of PC-versie, maar dat PS3-bezitters waarschijnlijk wat nieuwe content kunnen verwachten.
Eén ding hebben PS3-bezitters alvast mee: hun versie verschijnt in ieder geval in een periode dat een horrorgame wat toepasselijker is. De rest kan griezelen met een fel zonnetje en een buitentemperatuur van dertig graden.
Die schijnt al oud te zijn toch? Trouwens, waarom laat Little Big Planet zo lang op zich wachten. Die level editor shit boeit me echt niks, ik heb helemaal geen zin om levels te bouwen, ik wil gewoon spelen. Ze hadden mijns inziens beter eerst de game uit kunnen brengen met vaste levels, en vervolgens die level editor als update kunnen geven.quote:
Ik zie geen verschil met mijn sixaxis... Wat heb je precies gedaan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik heb eindelijk mijn SixaxiS gemod. Vanmiddag kreeg ik mijn LED's binnen. Ik schrok wel een beetje van het formaat. Ze zijn 0,8mm breedGaat lekker als je er draadjes aan moet solderen met een ouwe soldeerbout
Het is gelukkig wel gelukt en hier is het resultaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat groenachtige level heb ik anders nog niet gezien.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die schijnt al oud te zijn toch? Trouwens, waarom laat Little Big Planet zo lang op zich wachten. Die level editor shit boeit me echt niks, ik heb helemaal geen zin om levels te bouwen, ik wil gewoon spelen. Ze hadden mijns inziens beter eerst de game uit kunnen brengen met vaste levels, en vervolgens die level editor als update kunnen geven.
Die level editor is het grootste deel van het spel joh, zonder dat zou het echt een flop zijn!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die schijnt al oud te zijn toch? Trouwens, waarom laat Little Big Planet zo lang op zich wachten. Die level editor shit boeit me echt niks, ik heb helemaal geen zin om levels te bouwen, ik wil gewoon spelen. Ze hadden mijns inziens beter eerst de game uit kunnen brengen met vaste levels, en vervolgens die level editor als update kunnen geven.
Check die 1e screen dan! of heb jij dat ook?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met mijn sixaxis... Wat heb je precies gedaan?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....quote:And to wrap up with one of the many topics I know you ask about regularly, we are rolling out the PlayStation Cards to retailers nationwide as we speak. They will have the PlayStation Cards in denominations of $20 and $50 starting this spring. This will provide you with another option to get on board with the PLAYSTATION Store and enjoy the content that I’ve outlined above.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |