Voor jou misschien.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:48 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Die level editor is het grootste deel van het spel joh, zonder dat zou het echt een flop zijn!
als ze uitzijn ga ik gelijk de cod4 map pack aanschaffen uiteraard.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk Rock Band liedjes kopenquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat het PS logo blauw is? Nooit echt opgevallen als het niet zo isquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:48 schreef ryangozer het volgende:
Check die 1e screen dan! of heb jij dat ook?
dat hij licht geeft misschien?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat het PS logo blauw is? Nooit echt opgevallen als het niet zo is
Ja, ik had niet zoveel zin om het plaatje nog meer aan te passen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:11 schreef Feitosa het volgende:
Ik zie trouwens in de OP mijn schermresolutie niet staan.
M,n PS3 geeft aan dat ik 576i als resolutie heb op m,n beeldbuis.
Ik heb geen referentie... Maar tot nu toe is het echt sloomquote:Op woensdag 16 april 2008 00:33 schreef Devolution het volgende:
Nu ben ik ook wel benieuwd geworden naar de nieuwe store. Ik kan em helaas pas vrijdag zien, khoop dat ie dan wat sneller is
We moeten maar weer eens een keer warhawken, ik heb dat bluetooth setjes wat erbij zat aan de gang gekregenquote:
Jejeah, vanavond nog maar es een potjequote:Op woensdag 16 april 2008 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We moeten maar weer eens een keer warhawken, ik heb dat bluetooth setjes wat erbij zat aan de gang gekregen.
Vandaag in de Famitsu verschenen:quote:
En een scan:quote:- Game is a PS3 exclusive.
- 90% done.
- Price undetermined.
- July 24 release date in Japan.
- April 24 demo will be released.
- total of 12 episodes.
- Remake of the first.
- lots and lots of dead people ;o
Nee, met die dorpelingen die je kunt "sight jacken" (door hun ogen kijken).quote:Op woensdag 16 april 2008 11:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Is dat die met die meisjes en die camera?
neequote:Op woensdag 16 april 2008 11:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Is dat die met die meisjes en die camera?
Oeh, dat spel vond ik echt poepie eng op de PS2...quote:Op woensdag 16 april 2008 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, met die dorpelingen die je kunt "sight jacken" (door hun ogen kijken).
Heeft jouw sixaxis dan een LED achter de PS knop? Dacht het nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met mijn sixaxis... Wat heb je precies gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |