Zou je iets preciezer kunnen zijnquote:
Boh da's nog best snelquote:Op woensdag 16 april 2008 14:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
HIJ IS ER!!! HIJ IS ER!!! HIJ IS ER!!! Mijn DualShock 3 is binnen![]()
![]()
![]()
ís een LED niet gewoon een weerstand welke je in een circuit plaatst? Niet dat ik verstand heb van electronica maar tochquote:Op woensdag 16 april 2008 15:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zou je iets preciezer kunnen zijnEen overizcht van aansluitingen? Moeten er nog weerstanden tussen? En heb je dit gedaan met een datasheet van de controller? Of gewoon spanningen gemeten in de controller?
een led is een diode, geen weerstandquote:Op woensdag 16 april 2008 15:55 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
ís een LED niet gewoon een weerstand welke je in een circuit plaatst? Niet dat ik verstand heb van electronica maar toch
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik weet verder nietsdit is alles dat ik gebruikt heb
Maar als het je geen reet uit kan maken, doe het dan gewoon niet. Ik probeerde er net nog eentje te maken maar ik kon de draadjes niet eens aan het ledje krijgen. De eerste keer was denk ik gewoon mazzel. Ik begin er niet meer aan. De overige 3 LED's die ik nog heb verkoop ik wel op tweakers
Wow, de DS3 mod is echt veeeel lastigerquote:
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wow, de DS3 mod is echt veeeel lastiger
Dankquote:Op woensdag 16 april 2008 15:47 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Boh da's nog best snel
Veel plezier met het trillen
Voor blauwe LED's zijn de kosten:quote:Op woensdag 16 april 2008 16:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ik ga die es fixxen, hoe zijn de prijzen op die site van jou?
Voor die tutor die ik gevonden had heb ik 0805 SMD nodigquote:Op woensdag 16 april 2008 17:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Voor blauwe LED's zijn de kosten:
Hoeveelheid: ------Prijs per stuk:
1+ ---------------- ¤0,42 incl BTW
10+ --------------- ¤0,38 incl BTW
25+ --------------- ¤0,32 incl BTW
100+ -------------- ¤0,31 incl BTW
500+ -------------- ¤0,29 incl BTW
1000+ ------------- ¤0,27 incl BTW
Prijzen varieeren per kleur.
Betalen kan via iDeal.
Je hebt 0603 SMD LED's nodig. Die kun je hier vinden
Ook goedquote:Op woensdag 16 april 2008 17:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Voor die tutor die ik gevonden had heb ik 0805 SMD nodigDie zijn net zo duur, heb al besteld
dat van die update gisteren had je kunnen wetenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:33 schreef Patje1987 het volgende:
Tot nu toe word ik redelijk ziek van GT:5 Prologue, ik heb meer moeten installeren, updaten dan dat ik kon spelen.
Vorige keer een uur geinstalleerd en geupdate, heb ik een paar races gerden, denk gisteren even lekker te kunnen racen, heeft ie weer een half uur lopen updaten. Toen heb ik het schijfje eruit gehaald en terug in de kast gepleurd.
Ik ben ergens een site tegengekomen die Ideal gebruikte, zal ff kijken of ik die kan vinden.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:05 schreef robbolo het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Dual shock controllers kan bestellen zonder een creditcard of kascheque's te gebruiken? Dus gewoon geld overmaken en Hoppa daar is ie.
http://global.yesasia.com(...)es/code-j/aid-32589/quote:Op woensdag 16 april 2008 19:05 schreef robbolo het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Dual shock controllers kan bestellen zonder een creditcard of kascheque's te gebruiken? Dus gewoon geld overmaken en Hoppa daar is ie.
Moet dat Vin Diesel voorstellen ofzo?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:28 schreef Sackboy het volgende:
Er is een nieuwe trailer van The Wheelman. Voor een game die al zo lang in ontwikkeling is mogen we toch wel een redelijke game verwachten hoop ik. Dit is typisch zo'n game waar je echt een demo van moet hebben om hem te kunnen beoordelen, imo.
Ohja, ook wat screens:
[ afbeelding ]
Hartstikke bedankt! Ik ga maar ff uitvogelen hoe t met paypal gaat. En dat van die pookjes lijkt me beter werken dan nu t geval is, dus nog meer reden om er een te halenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:30 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
http://global.yesasia.com(...)es/code-j/aid-32589/
Ik heb de Japan versie gekocht en tot dusver werkt het perfect. Het is tevens de goedkoopste DS3De asian is om een bepaalde reden duurder. Beetje vaag. Vanaf bestelling geplaatst tot ontvangst was in mijn geval 13 dagen. Er zit trouwens GEEN usb charging cable bij. Je moet de kabel gebruiken die bij je PS3 zat.
Verzendkosten zijn er niet tenzij je hem binnen een week in huis wil hebben. Dan moet je wel betalen.
Je kan betalen met PayPal. Een paypal rekening kun je verbinden aan je bankrekening. Betalingen worden direct verzonden maar het geld word pas na een week van je bankrekening afgeschreven. Aanmelden voor Paypal met een bankrekening duurt wel ff maar dat wijst zich vanzelf
www.paypal.nl
Edit:
Ik merk trouwens net dat L3 en R3 (pookjes indrukken) veeeeel makkelijk gaat![]()
Yup, dus je ziet het wel.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Moet dat Vin Diesel voorstellen ofzo?![]()
Het lijkt me wat teveel op iets driver-achtigs. En erg interessant vond ik dat na deel 1 niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |