Uh? Dat komt door het Glazen Huis denk je?quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:54 schreef purplerose het volgende:
Zeg guys, die week in dat glazen huis heeft Rob erg veel goed gedaan geloof ikVindt hem stukken beter nu!
![]()
Ja, iddquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:54 schreef purplerose het volgende:
Zeg guys, die week in dat glazen huis heeft Rob erg veel goed gedaan geloof ikVindt hem stukken beter nu!
![]()
Ja popje, dat weet ik, maar die doen het allemaal niet hier op werk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Keuze op http://www.kxdata.nl/public/overkx_luister.php.
Hmz...quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:13 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja popje, dat weet ik, maar die doen het allemaal niet hier op werk.
Dan heb ik echt de url nodig op in iTunes te gooien.
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmz...
En
http://media.kxradio.nl/livestream1/
http://mp3stream.kxradio.nl/listen.pls
werken die wel?
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Fred zat nog in de kroeg bij henk westbroek maar is onderweg
ach, deze draaien ze tenminste niet zo vaak.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jezus, tief toch eens een eind op met dat drank- en snuiforgel![]()
U2 daarentegenquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, deze draaien ze tenminste niet zo vaak.
Nee, maar zelfs U2 draaien ze niet 3 zelfs 4 keer op een dagquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, deze draaien ze tenminste niet zo vaak.
Inderdaad, overdosis svp. voor Amy.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jezus, tief toch eens een eind op met dat drank- en snuiforgel![]()
Nummer werd veel gedraaid ten tijde van onze bruiloftquote:
mijn wekker ging om 6 uur, maar die loopt wat voor, dus dan pik je het laatste nummer voor het nieuws nog even meequote:Op dinsdag 15 april 2008 15:19 schreef -Hans- het volgende:
Ej Az het was inderdaad erg vroeg vandaag
Herinneringsplaatquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nummer werd veel gedraaid ten tijde van onze bruiloft
Fred Siebelinkquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef TheZapster het volgende:
Zo weer tijd voor kxradio met de jarige Fred Siebelink en wauw die begint met een lekkere gitaarplaat zeg
gelukkig is het nu even wat rustigerquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:58 schreef Sirolf het volgende:
Hee, weer een nieuw topic. Gaat nog best snel.
Het is echt niet normaal, ik kom thuis en doe de radio aan. En precies op dat moment hoor ik de eerste tonenquote:
Exact een jaar geleden was 't 29.7 gradenquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Maricha/Michiel en rest, hoi !
brrrrrrrr koud hier ! 14 graden binnen.... Toch maar even de luchtverwarming een schop geven. Half april en nog vreselijk koud buiten.
wtf?! damn, wat een onwijs verschil zeg ! temperatuur is hier volgens mij niet boven de 8 graden gekomen met wind uit het Noorden... Brrrrrrr.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Exact een jaar geleden was 't 29.7 graden.
Ik weet het nog goed, tijdens Noordpool.FM zat ik in zomerkleding hier in de studio.......en met mijn hoofd in de sneeuwquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf?! damn, wat een onwijs verschil zeg ! temperatuur is hier volgens mij niet boven de 8 graden gekomen met wind uit het Noorden... Brrrrrrr.
Metallica, yeah !
Blijkt maar weer eens dat het gek kan lopen met het weer in de wereld. Maar zal eerlijk zeggen dat het van mij echt wel wat warmer mag worden want de kou duurt mij toch echt wat te lang.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:27 schreef Maricha het volgende:
Ik weet het nog goed, tijdens Noordpool.FM zat ik in zomerkleding hier in de studio.......en met mijn hoofd in de sneeuw
Brrrrrrrrr, koud hequote:Op dinsdag 15 april 2008 19:35 schreef Sersjee het volgende:
Heb vorige week 10 minuten doorgebracht in -20, dat was geen pretje...
Toploader
Ik ken het gevoel....ik kan me een uitzending herinneren vanuit Snowworld......iedereen die Michiel zn boek gelezen heeft, weet hoe "goed" mijn kleding was....(wat was ik jaloers op die pool-jassen na 1 uur alquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:35 schreef Sersjee het volgende:
Heb vorige week 10 minuten doorgebracht in -20, dat was geen pretje...
Toploader
Stuur je er ook meteen eentje deze kant op? Ik heb wel zin in vlaai!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:47 schreef Broekie het volgende:
* Broekie gaat zometeen even de Supervlaai blij maken met een behoorlijke bestelling.
8 vlaaien in totaal. Maar gelukkig niet voor één dag hoor.
De keuze blijft alleen lastig. Ze hebben zo veel lekkers!
* Marc63 sluit zich aan in de rij.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stuur je er ook meteen eentje deze kant op? Ik heb wel zin in vlaai!
quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:48 schreef MichielV het volgende:
Grappig dat het hier zo over NPFM gaat -- volgende week een speciale themaweek in MM: Noordpool FM, Een Jaar Later.
Volgens mij hebben ze geen vestiging bij jou in de buurt... Sorry.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stuur je er ook meteen eentje deze kant op? Ik heb wel zin in vlaai!
Jij komt vrijdag 25 april maar gewoon weer naar de Radio Studio om een stuk vlaai te halen. 'k ben dan wel niet helemaal op die dag jarig, maar dat is wel de dag waarop ik vlaai uitdeel op m'n werk etc.quote:
Katwijk en Sassenheim zijn anders nog best dichtbij.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze geen vestiging bij jou in de buurt... Sorry.
En ik Fok!te nog niet mee. Ik heb dit topic ontdekt toen ik de caps van Caroline wilde checkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb het destijds helemaal gemist, was toen nog niet zo'n radio luisteraar. Kwam pas een maand later...
Leuk !!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:48 schreef MichielV het volgende:
Grappig dat het hier zo over NPFM gaat -- volgende week een speciale themaweek in MM: Noordpool FM, Een Jaar Later.
Volgende week dus een kleine herhaling en nog een paar verrassingen!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik Fok!te nog niet mee. Ik heb dit topic ontdekt toen ik de caps van Caroline wilde checken
Een week later tijdens Domien had ik een accountant aangemaakt.
Da's mooi, dan heb ik tenminste weer tijd om te luisteren.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:48 schreef MichielV het volgende:
Caroline in de studio?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgende week dus een kleine herhaling en nog een paar verrassingen!
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb dit topic ontdekt toen ik de caps van Caroline wilde checken
quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik Fok!te nog niet mee. Ik heb dit topic ontdekt toen ik de caps van Caroline wilde checken
Ik heb het over de Caroline van Ben & Jerry's.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Was dat die legendarische vrijdagavond waar twee bepaalde iemanden aan één stoel genoeg hadden?
Dat hebben ook alleen de internetkijkers gezien, ik heb dat bijv helemaal gemist (alle internetuitzendingen) omdat ik onderweg naar huis was.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Was dat die legendarische vrijdagavond waar twee bepaalde iemanden aan één stoel genoeg hadden?
Hm... dat is volgens mij een andere Caroline danquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb het over de Caroline van Ben & Jerry's.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die (Engelse?) brunette was trouwens ook erg prettig om op de webcam te zien.
Down boy! Down!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:35 schreef MichielV het volgende:
Down boy! Down!
Deze?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
Edit: Ah... Hans was me voor. Maar de brunette die ik bedoelde staat er niet tussen.
Heb mijn Aussie al aanquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:39 schreef borisz het volgende:
request verstuurd, Maricha en Michiel, de postduif is aangekomen en vliegt voor het raam
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Deze?
http://www.youtube.com/v/WUH2d13xxOg
Die link doet het niet (bij mij iig), maar ik had dus al een ander filmpje gevondenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Deze?
http://www.youtube.com/v/WUH2d13xxOg
't is datzelfde filmpjequote:Op dinsdag 15 april 2008 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die link doet het niet (bij mij iig), maar ik had dus al een ander filmpje gevonden
Zo lang nog? uuuhhm, naja dan mot dat maarquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:43 schreef borisz het volgende:
dan mag je hem aanhouden tot morgen half 4
Daar droomt Paul volgens mij ook nog wel eens van. Hij vroeg in die uitzending van Ekstra Weekend nog net niet of Dennis even op zijn gezicht wilde gaan zitten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:46 schreef Sirolf het volgende:
En deze legendarische screenshot kwam ik ook nog tegen:
[ link | afbeelding ]
Owja..............i rememberquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:46 schreef Sirolf het volgende:
En deze legendarische screenshot kwam ik ook nog tegen:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar droomt Paul volgens mij ook nog wel eens van. Hij vroeg in die uitzending van Ekstra Weekend nog net niet of Dennis even op zijn gezicht wilde gaan zitten.
Leuk ! komt er nog een vervolg op deze dag? Heb je ook kennis gemaakt met Remy van Mannekes ?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:00 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 zwaait, en gaat weer
@Hans: Het was geweldig vandaag bij Noord, wat een leuke mensen daar!
Mooie opwarmer voor volgende week.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:10 schreef MichielV het volgende:
Ik zit echt te genieten van die oude screens jongens, hilarisch! Ik proef zo weer die bittergarnituur in Snowworld!
Die had ik vanmorgen nog in m'n handen (had weer eens vertraging op Utrecht Centraal), en ik vroeg me af of ik hem wel of niet zou kopen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nu de film Earth kijken. Beelden uit de beste (natuur)serie allertijden: Planet Earth
.
Als 't alleen om de beelden gaat nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die had ik vanmorgen nog in m'n handen (had weer eens vertraging op Utrecht Centraal), en ik vroeg me af of ik hem wel of niet zou kopen.
De complete Planet Earth en Deep Blue series heb ik namelijk origineel op DVD (de originele BBC versies). Voegt Earth dan nog iets toe?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:10 schreef MichielV het volgende:
Ik zit echt te genieten van die oude screens jongens, hilarisch! Ik proef zo weer die bittergarnituur in Snowworld!
Ik heb serieus een keer overwogen deze boxset te kopen om zo m'n collectie in één klap compleet te hebben. Is er alleen nog steeds niet van gekomen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als 't alleen om de beelden gaat niet. Is nu door een ander verteld en andere muziek eronder. Voordeel is dat je wat highlights van het werkelijk adembenemende Planet Earth in ongeveer anderhalf uur krijgt voorgeschoteld.
Verschil zie je trouwens ook in de waarderingen op imdb: 7.5 vs 9.8. Check die andere series van
Sir
David
Attenborough
. Stuk voor stuk rond de 9.5 waardering. En terecht!
Me 2quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer overwogen deze boxset te kopen om zo m'n collectie in één klap compleet te hebben. Is er alleen nog steeds niet van gekomen.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:24 schreef on_air het volgende:
Hotdiggyty!
Clocks komt eraan.
Én een Badeend over de heuvel.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Mensen even zwaaien naar Michiel (afzuigkapfilter) want die zit volgens mij achter het glas !
Ook halloquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:27 schreef on_air het volgende:
Een bijzonder goede avond allen.
Bak olijven en een rosé erbij en niet meer zeuren.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oeh !![]()
neeeeeeeeeeeee niet de remix van Clocks !!! Neeeeeeeee dat is 10x niks zeg
Ik hou gewoon van badeendjes. Staat los van EW.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Je wil heeeel graag op de EW-bank hè?![]()
Glaasje rode wijn ook goed?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Bak olijven en een rosé erbij en niet meer zeuren.
Aaah.. owkeequote:Op dinsdag 15 april 2008 21:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van badeendjes. Staat los van EW.
Mag ik de rosé ook inruilen voor bier?! dan ben ik ook wel tevredenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:29 schreef on_air het volgende:
Bak olijven en een rosé erbij en niet meer zeuren.
hehequote:
Jupiler. Wit biertje. Grolsch. Okay.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mag ik de rosé ook inruilen voor bier?! dan ben ik ook wel tevreden
Gelukkig zit het prachtige piano solo gedeelte uit het origineel hier ook aardig in verwerkt.
Down boy, down!quote:
Straks ga je ons nog de schuld geven dat je de naam van de Popkwis-kandidaat verkeerd uitsprakquote:
Nee, die handdoek denk ikquote:
Nee hoor, dat is zeker niet het geval. DIe andere moet nog gemaakt worden...maar beetje weinig tijdquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:28 schreef Broekie het volgende:
Volgens mij mag Michiel van Maricha geen nieuwe megafoon meer aanschaffen, of heb ik dat mis?
Kijk. Een dame naar mijn hartquote:
Neuh. Maar wit bier en jupiler =quote:
Ik denk, ik geef het even doorquote:21:44:34 <+Arno_Wilkens> Broekie: foei Michiel, ook KoRn heeft Word Up gedaan...
21:44:40 <+Arno_Wilkens> Broekie: die kunnen wij morgen wel draaien dan
Vast (nog) niet. Dus laat je fantasie even de vrije loop, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:44 schreef on_air het volgende:
Is er ook een badeendjes string? Nu we het er toch niet over hebben...
Je hebt zojuist ook een badeend bh laten zien, dus kom maar doorquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:44 schreef on_air het volgende:
Is er ook een badeendjes string? Nu we het er toch niet over hebben...
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:48 schreef MichielV het volgende:
Je hebt zojuist ook een badeend bh laten zien, dus kom maar door
Badeend voor extra support.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Je hebt zojuist ook een badeend bh laten zien, dus kom maar door
Dat zou ik ook nooit durven ontkennen. Sterker nog, ik kom er vrij openlijk voor uit.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoezo is MetMichiel de inspiratiebron voor CrossRadio?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij heeft Michiel vanavond zn postcount verdubbeld dankzij alle Caroline-, Lesley- en on_air-pix
Ondanks dat ik de Opposites onwijze kneuzen vind, vind ik dit wel een vet plaatje!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Bitches plaat... het kan helaas neit altijd feest zijn
De Badeendjes fotoshoot special?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Weten we ook meteen hoe we gegarandeerd z'n aandacht krijgen
.
Idd. Veel kanslozers dan dit heb ik de laatste tijd niet uit het Nederlandsche taalgebied horen komenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Bitches plaat... het kan helaas neit altijd feest zijn
Psies. Waarbij de badeendjes een plek krijgen die geheel naar eigen inzicht kan worden ingevuldquote:
Mwa, vind er eigenlijk niet zo heel veel aan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:53 schreef Sersjee het volgende:
Ondanks dat ik de Opposites onwijze kneuzen vind, vind ik dit wel een vet plaatje!
Als een kalender, 12x, bijna net zo populair als de Pirelli kalender.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Waarbij de badeendjes een plek krijgen die geheel naar eigen inzicht kan worden ingevuld.
Ook daar kan ik niet op wachtenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Als een kalender, 12x, bijna net zo populair als de Pirelli kalender.
Ik denk dat de Pirelli-kalender jaloers zal worden op de kwaliteit die deze foto's zullen gaan tonen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Als een kalender, 12x, bijna net zo populair als de Pirelli kalender.
jij was toch zo`n grote fan van Domp Lomp en Famous?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar? Wat heb ik gemist?
Ey, niet zo tegen Rob.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:03 schreef Sirolf het volgende:
En daar ging de webcam...
Wat is Rob toch een mietje.
Klopt. Ik heb al hun cd's ritueel verbrand, kwijt gemaakt, kapotgemaakt, vernietigd, gedumpt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jij was toch zo`n grote fan van Domp Lomp en Famous?
Kom niet aan Rob hequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:03 schreef Sirolf het volgende:
En daar ging de webcam...
Wat is Rob toch een mietje.
Ach ja, de man is een held, maar heeft wel een hoofd voor radio... Denk niet dat de webcam veel toevoegt voor hem.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, uh, nouja, wat webcambehandeling betreft wellicht wel een klein beetje.
Cool, ben benieuwd !quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:11 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik luister ook even mee!![]()
Als het goed is komt rond 5 voor half 11 een nummer van m'n bandje langs!
hehe. Mwah, op zich wel leuk om te zien hoe iemand met verstand van muziek lekker uit z'n dak gaat op diezelfde muziekquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach ja, de man is een held, maar heeft wel een hoofd voor radio... Denk niet dat de webcam veel toevoegt voor hem.
Wie is dat Helder Licht eig.? Om maar eens met zijn taalgebruik te beginnen, laat staan de rest van wat er verwoord wordt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Ik ben niet degene die daar antwoord op kan geven.'
Maar door de formulering van het verhaaltje voorafgaand aan de stelling wel ff z'n mening duidelijk maken.
Je kunt al negen maanden van je kalender creatief met een badeendjes vullen P.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:21 schreef on_air het volgende:
Genoeg badeendjes voor creatief met badeendjes.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt al negen maanden van je kalender creatief met een badeendjes vullen P.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:25 schreef on_air het volgende:
En met Rooney zwaaien wij weer uit (online) voor deze avond.
Dat dusquote:
En het is Eddie, wel ff erbij blijven hequote:
owjaquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
En het is Eddie, wel ff erbij blijven he
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:43 schreef purplerose het volgende:
Darth Vader bestaat ook in de duckwereld
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:54 schreef Timo20 het volgende:
Heb ik hier in dat programmatje van Last.fm het radiostation van Veenstra op staan. En wat komt voorbij? jawel: The Pet Shop Boys. Het kon ook niet missen
Zie nou pas dat er nog meer mensen hier zijn met last.fm... Leuk hoor!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:54 schreef Timo20 het volgende:
Heb ik hier in dat programmatje van Last.fm het radiostation van Veenstra op staan. En wat komt voorbij? jawel: The Pet Shop Boys. Het kon ook niet missen
uiteraardquote:
wat is jouw nick? voeg ik je ff toequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zie nou pas dat er nog meer mensen hier zijn met last.fm... Leuk hoor!
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zie nou pas dat er nog meer mensen hier zijn met last.fm... Leuk hoor!
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:06 schreef Timo20 het volgende:
En nu komt uiteraard ook Crowded House voorbij![]()
![]()
goh, hoezo verassend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |