quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Deze?
http://www.youtube.com/v/WUH2d13xxOg
Die link doet het niet (bij mij iig), maar ik had dus al een ander filmpje gevondenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Deze?
http://www.youtube.com/v/WUH2d13xxOg
't is datzelfde filmpjequote:Op dinsdag 15 april 2008 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die link doet het niet (bij mij iig), maar ik had dus al een ander filmpje gevonden
Zo lang nog? uuuhhm, naja dan mot dat maarquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:43 schreef borisz het volgende:
dan mag je hem aanhouden tot morgen half 4
Daar droomt Paul volgens mij ook nog wel eens van. Hij vroeg in die uitzending van Ekstra Weekend nog net niet of Dennis even op zijn gezicht wilde gaan zitten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:46 schreef Sirolf het volgende:
En deze legendarische screenshot kwam ik ook nog tegen:
[ link | afbeelding ]
Owja..............i rememberquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:46 schreef Sirolf het volgende:
En deze legendarische screenshot kwam ik ook nog tegen:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar droomt Paul volgens mij ook nog wel eens van. Hij vroeg in die uitzending van Ekstra Weekend nog net niet of Dennis even op zijn gezicht wilde gaan zitten.
Leuk ! komt er nog een vervolg op deze dag? Heb je ook kennis gemaakt met Remy van Mannekes ?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:00 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 zwaait, en gaat weer
@Hans: Het was geweldig vandaag bij Noord, wat een leuke mensen daar!
Mooie opwarmer voor volgende week.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:10 schreef MichielV het volgende:
Ik zit echt te genieten van die oude screens jongens, hilarisch! Ik proef zo weer die bittergarnituur in Snowworld!
Die had ik vanmorgen nog in m'n handen (had weer eens vertraging op Utrecht Centraal), en ik vroeg me af of ik hem wel of niet zou kopen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nu de film Earth kijken. Beelden uit de beste (natuur)serie allertijden: Planet Earth
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |