Ach ja, de man is een held, maar heeft wel een hoofd voor radio... Denk niet dat de webcam veel toevoegt voor hem.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, uh, nouja, wat webcambehandeling betreft wellicht wel een klein beetje.
Cool, ben benieuwd !quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:11 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik luister ook even mee!![]()
Als het goed is komt rond 5 voor half 11 een nummer van m'n bandje langs!
hehe. Mwah, op zich wel leuk om te zien hoe iemand met verstand van muziek lekker uit z'n dak gaat op diezelfde muziekquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach ja, de man is een held, maar heeft wel een hoofd voor radio... Denk niet dat de webcam veel toevoegt voor hem.
Wie is dat Helder Licht eig.? Om maar eens met zijn taalgebruik te beginnen, laat staan de rest van wat er verwoord wordt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Ik ben niet degene die daar antwoord op kan geven.'
Maar door de formulering van het verhaaltje voorafgaand aan de stelling wel ff z'n mening duidelijk maken.
Je kunt al negen maanden van je kalender creatief met een badeendjes vullen P.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:21 schreef on_air het volgende:
Genoeg badeendjes voor creatief met badeendjes.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt al negen maanden van je kalender creatief met een badeendjes vullen P.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:25 schreef on_air het volgende:
En met Rooney zwaaien wij weer uit (online) voor deze avond.
Dat dusquote:
En het is Eddie, wel ff erbij blijven hequote:
owjaquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
En het is Eddie, wel ff erbij blijven he
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:43 schreef purplerose het volgende:
Darth Vader bestaat ook in de duckwereld
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:54 schreef Timo20 het volgende:
Heb ik hier in dat programmatje van Last.fm het radiostation van Veenstra op staan. En wat komt voorbij? jawel: The Pet Shop Boys. Het kon ook niet missen
Zie nou pas dat er nog meer mensen hier zijn met last.fm... Leuk hoor!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:54 schreef Timo20 het volgende:
Heb ik hier in dat programmatje van Last.fm het radiostation van Veenstra op staan. En wat komt voorbij? jawel: The Pet Shop Boys. Het kon ook niet missen
uiteraardquote:
wat is jouw nick? voeg ik je ff toequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zie nou pas dat er nog meer mensen hier zijn met last.fm... Leuk hoor!
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zie nou pas dat er nog meer mensen hier zijn met last.fm... Leuk hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |