Straks ga je ons nog de schuld geven dat je de naam van de Popkwis-kandidaat verkeerd uitsprakquote:
Nee, die handdoek denk ikquote:
Nee hoor, dat is zeker niet het geval. DIe andere moet nog gemaakt worden...maar beetje weinig tijdquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:28 schreef Broekie het volgende:
Volgens mij mag Michiel van Maricha geen nieuwe megafoon meer aanschaffen, of heb ik dat mis?
Kijk. Een dame naar mijn hartquote:
Neuh. Maar wit bier en jupiler =quote:
Ik denk, ik geef het even doorquote:21:44:34 <+Arno_Wilkens> Broekie: foei Michiel, ook KoRn heeft Word Up gedaan...
21:44:40 <+Arno_Wilkens> Broekie: die kunnen wij morgen wel draaien dan
Vast (nog) niet. Dus laat je fantasie even de vrije loop, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:44 schreef on_air het volgende:
Is er ook een badeendjes string? Nu we het er toch niet over hebben...
Je hebt zojuist ook een badeend bh laten zien, dus kom maar doorquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:44 schreef on_air het volgende:
Is er ook een badeendjes string? Nu we het er toch niet over hebben...
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:48 schreef MichielV het volgende:
Je hebt zojuist ook een badeend bh laten zien, dus kom maar door
Badeend voor extra support.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Je hebt zojuist ook een badeend bh laten zien, dus kom maar door
Dat zou ik ook nooit durven ontkennen. Sterker nog, ik kom er vrij openlijk voor uit.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoezo is MetMichiel de inspiratiebron voor CrossRadio?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij heeft Michiel vanavond zn postcount verdubbeld dankzij alle Caroline-, Lesley- en on_air-pix
Ondanks dat ik de Opposites onwijze kneuzen vind, vind ik dit wel een vet plaatje!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Bitches plaat... het kan helaas neit altijd feest zijn
De Badeendjes fotoshoot special?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Weten we ook meteen hoe we gegarandeerd z'n aandacht krijgen
.
Idd. Veel kanslozers dan dit heb ik de laatste tijd niet uit het Nederlandsche taalgebied horen komenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Bitches plaat... het kan helaas neit altijd feest zijn
Psies. Waarbij de badeendjes een plek krijgen die geheel naar eigen inzicht kan worden ingevuldquote:
Mwa, vind er eigenlijk niet zo heel veel aan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:53 schreef Sersjee het volgende:
Ondanks dat ik de Opposites onwijze kneuzen vind, vind ik dit wel een vet plaatje!
Als een kalender, 12x, bijna net zo populair als de Pirelli kalender.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Waarbij de badeendjes een plek krijgen die geheel naar eigen inzicht kan worden ingevuld.
Ook daar kan ik niet op wachtenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Als een kalender, 12x, bijna net zo populair als de Pirelli kalender.
Ik denk dat de Pirelli-kalender jaloers zal worden op de kwaliteit die deze foto's zullen gaan tonen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Als een kalender, 12x, bijna net zo populair als de Pirelli kalender.
jij was toch zo`n grote fan van Domp Lomp en Famous?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar? Wat heb ik gemist?
Ey, niet zo tegen Rob.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:03 schreef Sirolf het volgende:
En daar ging de webcam...
Wat is Rob toch een mietje.
Klopt. Ik heb al hun cd's ritueel verbrand, kwijt gemaakt, kapotgemaakt, vernietigd, gedumpt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jij was toch zo`n grote fan van Domp Lomp en Famous?
Kom niet aan Rob hequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:03 schreef Sirolf het volgende:
En daar ging de webcam...
Wat is Rob toch een mietje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |