Als 't alleen om de beelden gaat nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die had ik vanmorgen nog in m'n handen (had weer eens vertraging op Utrecht Centraal), en ik vroeg me af of ik hem wel of niet zou kopen.
De complete Planet Earth en Deep Blue series heb ik namelijk origineel op DVD (de originele BBC versies). Voegt Earth dan nog iets toe?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:10 schreef MichielV het volgende:
Ik zit echt te genieten van die oude screens jongens, hilarisch! Ik proef zo weer die bittergarnituur in Snowworld!
Ik heb serieus een keer overwogen deze boxset te kopen om zo m'n collectie in één klap compleet te hebben. Is er alleen nog steeds niet van gekomen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als 't alleen om de beelden gaat niet. Is nu door een ander verteld en andere muziek eronder. Voordeel is dat je wat highlights van het werkelijk adembenemende Planet Earth in ongeveer anderhalf uur krijgt voorgeschoteld.
Verschil zie je trouwens ook in de waarderingen op imdb: 7.5 vs 9.8. Check die andere series van
Sir
David
Attenborough
. Stuk voor stuk rond de 9.5 waardering. En terecht!
Me 2quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer overwogen deze boxset te kopen om zo m'n collectie in één klap compleet te hebben. Is er alleen nog steeds niet van gekomen.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:24 schreef on_air het volgende:
Hotdiggyty!
Clocks komt eraan.
Én een Badeend over de heuvel.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Mensen even zwaaien naar Michiel (afzuigkapfilter) want die zit volgens mij achter het glas !
Ook halloquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:27 schreef on_air het volgende:
Een bijzonder goede avond allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |