Het is echt niet normaal, ik kom thuis en doe de radio aan. En precies op dat moment hoor ik de eerste tonenquote:
Exact een jaar geleden was 't 29.7 gradenquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Maricha/Michiel en rest, hoi !
brrrrrrrr koud hier ! 14 graden binnen.... Toch maar even de luchtverwarming een schop geven. Half april en nog vreselijk koud buiten.
wtf?! damn, wat een onwijs verschil zeg ! temperatuur is hier volgens mij niet boven de 8 graden gekomen met wind uit het Noorden... Brrrrrrr.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Exact een jaar geleden was 't 29.7 graden.
Ik weet het nog goed, tijdens Noordpool.FM zat ik in zomerkleding hier in de studio.......en met mijn hoofd in de sneeuwquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf?! damn, wat een onwijs verschil zeg ! temperatuur is hier volgens mij niet boven de 8 graden gekomen met wind uit het Noorden... Brrrrrrr.
Metallica, yeah !
Blijkt maar weer eens dat het gek kan lopen met het weer in de wereld. Maar zal eerlijk zeggen dat het van mij echt wel wat warmer mag worden want de kou duurt mij toch echt wat te lang.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:27 schreef Maricha het volgende:
Ik weet het nog goed, tijdens Noordpool.FM zat ik in zomerkleding hier in de studio.......en met mijn hoofd in de sneeuw
Brrrrrrrrr, koud hequote:Op dinsdag 15 april 2008 19:35 schreef Sersjee het volgende:
Heb vorige week 10 minuten doorgebracht in -20, dat was geen pretje...
Toploader
Ik ken het gevoel....ik kan me een uitzending herinneren vanuit Snowworld......iedereen die Michiel zn boek gelezen heeft, weet hoe "goed" mijn kleding was....(wat was ik jaloers op die pool-jassen na 1 uur alquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:35 schreef Sersjee het volgende:
Heb vorige week 10 minuten doorgebracht in -20, dat was geen pretje...
Toploader
Stuur je er ook meteen eentje deze kant op? Ik heb wel zin in vlaai!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:47 schreef Broekie het volgende:
* Broekie gaat zometeen even de Supervlaai blij maken met een behoorlijke bestelling.
8 vlaaien in totaal. Maar gelukkig niet voor één dag hoor.
De keuze blijft alleen lastig. Ze hebben zo veel lekkers!
* Marc63 sluit zich aan in de rij.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stuur je er ook meteen eentje deze kant op? Ik heb wel zin in vlaai!
quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:48 schreef MichielV het volgende:
Grappig dat het hier zo over NPFM gaat -- volgende week een speciale themaweek in MM: Noordpool FM, Een Jaar Later.
Volgens mij hebben ze geen vestiging bij jou in de buurt... Sorry.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stuur je er ook meteen eentje deze kant op? Ik heb wel zin in vlaai!
Jij komt vrijdag 25 april maar gewoon weer naar de Radio Studio om een stuk vlaai te halen. 'k ben dan wel niet helemaal op die dag jarig, maar dat is wel de dag waarop ik vlaai uitdeel op m'n werk etc.quote:
Katwijk en Sassenheim zijn anders nog best dichtbij.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze geen vestiging bij jou in de buurt... Sorry.
En ik Fok!te nog niet mee. Ik heb dit topic ontdekt toen ik de caps van Caroline wilde checkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb het destijds helemaal gemist, was toen nog niet zo'n radio luisteraar. Kwam pas een maand later...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |