quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Geef nie hoor, ik heb er ook last van
Neequote:
Verstandigquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:36 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb Speelman en Speelman expres maar niet opgenomen.
Mocht ie willenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:39 schreef Marc63 het volgende:
Deed Gerard nou een poging om met een van de bankgastes de filmkus te oefenen?
Dat moest in de TTquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk nummer is dat
Dat is nou een topnummerquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:46 schreef on_air het volgende:
Moet meteen aan Monaco denken; What do you want from me.
Wie?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:47 schreef -Hans- het volgende:
HOeveel bier heeft uw producer, Tjitse Leemhuis al op?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Tjibbe is wel erg geïnteresseerd.
[ link | afbeelding ]
Dat zou in dit topic wel toepasselijk zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
They tried to make me go to rehab..
And i said HELL YEAH!
En blowjobs in de stu stu studioquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
DJ's van 3FM hebben zo ongeveer de enige werkplek van Nederland waar alcohol lijkt te zijn toegestaan.
Zou het ook in hun CAO staan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
DJ's van 3FM hebben zo ongeveer de enige werkplek van Nederland waar alcohol lijkt te zijn toegestaan.
Zo`n CAO wil ik ookquote:
quote:
Daar zijn "we" een campagne voor aan het bedenken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens afgelopen week dat het voortbestaan van Llink in gevaar is door een tekort aan leden.
Waar haal je die vandaan?quote:
Meen je?! Zou jammer zijn als ze de stekker er uit moeten trekken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoorde trouwens afgelopen week dat het voortbestaan van Llink in gevaar is door een tekort aan leden.
Alain clark ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je?! Zou jammer zijn als ze de stekker er uit moeten trekken.
Oja, de MoveYourAss playlist voor zometeen en de uuropener is de favo plaat van Roel_Jewel en Cosmick !
Ik wacht met SPANNINGquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, de MoveYourAss playlist voor zometeen en de uuropener is de favo plaat van Roel_Jewel en Cosmick !
zou blowen ook mogen, dan haal ik me bong de volgende keer tevoorschijn, dat durfde ik de vorige keer nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:56 schreef Feivel1 het volgende:
Piles, wil je alsjeblieft het Wiekoverzicht ook knippen?
Ik had de verkeerde gerecord
En in het 2e uur Johanquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
zou blowen ook mogen, dan haal ik me bong de volgende keer tevoorschijn, dat durfde ik de vorige keer niet
Vlak GEM live in de studio vooral niet uit!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe dat want het is een fijn en rustig chanson waar ze mee beginnen.quote:
Volgende keer dan maar es uittestenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Waarschijnlijk is dat ook geen probleem daar
.
En ik kom er langs op de terugweg van de VUquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeh dat is een goede zaak, kwam er regelmatig toen ik nog in Amsterdam woonde
Das nogal verquote:
Zekerquote:
Waar zit ie dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:59 schreef borisz het volgende:
[..]
En ik kom er langs op de terugweg van de VU
Hmjaquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Mbleh. Dan zit er ook weer een werkweek tussen.
tram 5, halte dam, Linker zijstraat van de AH. Straat inlopen en dan loop je er bijna tegen aan.quote:
Spuitstraat? Dan moet ik toch eens op gaan letten, want ik heb college in de Spuistraat.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Bierkoning zit toch bij de Spuistraat?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef on_air het volgende:
Weekend. Een waar woord.
Mensen, maak er wat moois van.
We schakelen morgen weer in (y).
Tot morgenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef on_air het volgende:
Weekend. Een waar woord.
Mensen, maak er wat moois van.
We schakelen morgen weer in (y).
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, een favoriete plaat ja.
Dit is toch geen muziek, mensen![]()
![]()
![]()
.
Paleisstraat, zijstraat van de spuistraat.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Spuitstraat? Dan moet ik toch eens op gaan letten, want ik heb college in de Spuistraat.
Ff opgezocht. Voor college moet ik ook altijd met tram 5 en uitstappen bij de Dam, maar ik loop dan aan de andere kant langs de AH.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
tram 5, halte dam, Linker zijstraat van de AH. Straat inlopen en dan loop je er bijna tegen aan.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond...
Ah, u bent er weer !quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff opgezocht. Voor college moet ik ook altijd met tram 5 en uitstappen bij de Dam, maar ik loop dan aan de andere kant langs de AH.
quote:1. American Boy - Estelle Feat. Kanye West
2. Great DJ - The Ting Tings
3. Carina - James Hunter
4. Another Day - Jamie Lidell
5. Fascination - Alphabeat
6. Breakfast/Disco Vraiment - LeLe die zal Gerard gaan draaien
7. Shadows - Midnight Juggernauts
8. You Gotta Come Down - The Solution
9. Comin' Home Baby (Frank Popp Remix)- Michael Buble
10. The Architect - Deus
11. The Sound Is Yours - Risk Sound System
die van dit topicquote:
Die van Deus is ergggg lekker, staat al weken op 1 in de verleidelijke 14 van kxradioquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Krijg net een fax met de nieuwe Freak 11 lijst en check de nummer 1 eens !
[..]
Fijne platen zeg
Jup, fijne plaat is dat ! dEUS staat vanavond ook op de playlist van MYA.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:16 schreef TheZapster het volgende:
Die van Deus is ergggg lekker, staat al weken op 1 in de verleidelijke 14 van kxradio
De Freakandel Speciaal is dus hetzelfde als de Megahit... right...quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fijne platen zeg
Wel duidelijk hoe goed Ekdom de plaat vind.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:18 schreef Sirolf het volgende:
De Freakandel Speciaal is dus hetzelfde als de Megahit... right...
Hij liet vorige week al doorschemeren dat ie deze week Freakandel Speciaal zou zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel duidelijk hoe goed Ekdom de plaat vind.
De tering ,dat kun je wel zeggen.-edit- fout gelezenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fijne platen zeg
Hm... wie komt er zo?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezien de artiest die zo komt verwacht ik op z'n minst een reactie van Roel
Rustig blijven.... adem in.... adem uit... adem in.... adem uit... adem in.... adem uit...quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik ben hier.... maar nogal in de stress omdat er iemand zn telefoontje niet opneemt en die zouden we interviewen
Dank jequote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:36 schreef Sersjee het volgende:
Die swaffelaar is wat mij betreft terecht van school gestuurd. Kijk, dat je op een schooluitje je leuter tevoorschijn haalt, dat heeft iedereen wel eens gedaan! Maar bij de Taj Mahal... Dan ben je echt een debiel.
Super ! heb ik morgen wat te bekijken.quote:
Opflikkeren met dat hele Leafquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Wat goed dit ! beetje jammer dat zometeen de bagger van leaf komt..
Je kan niet alles hebben... Maar kijk eens naar de lijst van het 2e uur! Daar wordt ome Sersjee blij van!quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
zijn dikke maatjes met rudy he, moeten we te vriend houdenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Heel fijn inderdaad, behalve dan plaat nummer 1...quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:46 schreef Sersjee het volgende:
Je kan niet alles hebben... Maar kijk eens naar de lijst van het 2e uur! Daar wordt ome Sersjee blij van!
Als ze zulke dikke maatjes zijn, moet Rudy maar es mededelen dat ze eens wat minder saaie en wat minder makkelijke muziek moeten maken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
zijn dikke maatjes met rudy he, moeten we te vriend houden
Briljant jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
Stenders op KXradio die elke keer Heintje in wil starten![]()
Ah, I see.. Maar het had van mij wel een plaat mogen zijn die nog niet is grijs gedraaid. New Song en Wonderwoman heb ik echt veel te vaak gehoord.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zijn dikke maatjes met rudy he, moeten we te vriend houden
Inderdaad. Eén keer per jaar bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel fijn inderdaad, behalve dan plaat nummer 1...![]()
Roel_Jewel: in elk geval wat minder vaak draaien.
29 februari vind ik wel een mooie dagquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Inderdaad. Eén keer per jaar bijvoorbeeld.
En dan het liefst om een uur of 4 's nachts op een dinsdag als ik slaapquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Inderdaad. Eén keer per jaar bijvoorbeeld.
Dat topic is veel gezelliger dan hierquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
KX Radio! heb die maar eens omhoog geschopt
Nu welquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat topic is veel gezelliger dan hier
Te gek !quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ter compensatie hierna Friska Viljor
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ter compensatie hierna Friska Viljor
Sowieso is het wel weer tijd voor een evenement op 3FMquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:01 schreef Timo20 het volgende:
het wordt weer tijd voor een 90`s request week![]()
Eens. een happy hardcore weekquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Sowieso is het wel weer tijd voor een evenement op 3FM
quote:
Idd, dan wil ik wel op de bank zitten met een kort rokje en laarzenquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:01 schreef Timo20 het volgende:
dat hakken ook![]()
![]()
![]()
het wordt weer tijd voor een 90`s request week![]()
Wat een heerlijke plaat! Zelfs 538 draait 'em...quote:
Gaan ze daar ineens goede muziek draaien?! de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat een heerlijke plaat! Zelfs 538 draait 'em...
Omdat je in die jaren ook korte rokjes en laarzen droeg ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd, dan wil ik wel op de bank zitten met een kort rokje en laarzen
Ze hebben em zelfs DanceSmash gemaakt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaan ze daar ineens goede muziek draaien?! de wonderen zijn de wereld nog niet uit.![]()
...
Uhuhquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Omdat je in die jaren ook korte rokjes en laarzen droeg ?
Zelfs DanceSmash!? Goh, dat had ik al helemaal niet verwacht.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:22 schreef Sersjee het volgende:
Ze hebben em zelfs DanceSmash gemaakt.
Ik heb het niet zo op de stem van Jack White, verder best een leuk plaatje.
zekers, toen had ik nog het lijf waar dat konquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:48 schreef Timo20 het volgende:
Die Lentebock is erg goed te doen, vooral als ie ijs- en ijskoud is![]()
Te gekke plaatquote:
quote:
Lekker foutquote:
quote:
Trustenquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Ik ga pitten, de wekker gaat over 7 uur.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang je maar niet naar Crocs gaat luisteren...
[ afbeelding ]
* Sirolf schopt purplerose naar d'r eigen topicquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:41 schreef purplerose het volgende:
linkin park, tool en room eleven komen eraan
Die compilaties maken ze zelf hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:41 schreef Timo20 het volgende:
Mijn God. Allemaal die compilaties van Ekstra Weekend op Youtube. Mensen hebben echt tijd te veel![]()
Dan hebben zij tijd teveelquote:
leuk!quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ik luister niet vaak rond deze tijd, maar ik zet de radio aan en ik hoor Rebellion van the Arcade Fire.Klasse!!! Ga vaker naar Rudy Mackay luisteren
http://nachtegiel.vara.nl -> rechter kolom -> 28 maart afspelen en dan een minuutje doorspoelen (plaat zit meteen aan het begin, net na het nieuws).quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:56 schreef -Hans- het volgende:
Tot volgende week, Kevin en co![]()
Freaknacht
Kan ik hopelijk eens leLe - Disco Vraiment eens helemaal horen... Heb alleen maar kleine stukjes gehoord en nog niet het hele liedje.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we zijn klaar... tot volgende week!
Thanks man ! net even geluisterd maar het is wel veel van het zelfde.. Begin is het super maar op een gegeven moment wordt het wat saai. Sample wat in de plaat zit vind ik wel erg vet. Maar.... het swingt wel zeg!quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:58 schreef Sirolf het volgende:
http://nachtegiel.vara.nl -> rechter kolom -> 28 maart afspelen en dan een minuutje doorspoelen (plaat zit meteen aan het begin, net na het nieuws).
Thanks, link ga ik ook maar even bookmarken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:05 schreef ScottTracy het volgende:
Disco Vraiment is ook op de Last FM van Le Le te beluisteren: http://www.last.fm/music/Le+Le/_/Disco+Vraiment
Ze is niet nu aanwezig in ieder geval als ik de webcam moet gelovenquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit in de chat.
Geen idee wie er verder vannacht nog is.
Yeah, i've got Eddie on my mindquote:
Vakantiequote:Op zaterdag 12 april 2008 01:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze is niet nu aanwezig in ieder geval als ik de webcam moet geloven![]()
Die chat is alleen maar irritant, bijna niet te volgenquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit in de chat.
Geen idee wie er verder vannacht nog is.
Jeps, he's my obsessionquote:
Ik heb ook wel oog voor de gewone man hoorquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oei dan wordt het voor elke andere man heel moeilijk om tegen dat droombeeld op te boksen
Menig man zal het daar moeilijk mee hebbenquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb ook wel oog voor de gewone man hoor
maar hij moet er wel mee om kunnen gaan dat hij mijn obsessie is
Waarom? Iedereen heeft toch wel iemand waar ze een weekendje ruzie voor over hebben?quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Menig man zal het daar moeilijk mee hebben
Dat wel maar een obsessie is toch een stap verder denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen heeft toch wel iemand waar ze een weekendje ruzie voor over hebben?
Obsessie is misschien wat sterk verwoord maar mijn diepste wens is hem voor mijn fotolens te krijgen en dat die daarna dan als een blok voor me valtquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat wel maar een obsessie is toch een stap verder denk ik
Omg net verdomd lekkere muziek op kxradio, jimmi hendrix en muddy waters, VERDOMME wat lekker![]()
Hehehe wat is er zo aantrekkelijk aan hem dan? Zijn uiterlijk, zijn uitstraling ? Die goede stem van hem ? Of gewoon het hele pakket ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Obsessie is misschien wat sterk verwoord maar mijn diepste wens is hem voor mijn fotolens te krijgen en dat die daarna dan als een blok voor me valt
ik heb cypress hill op kroq
tis bloc party weekend dan draaien ze van elke artiest 2 of 3 achter mekaar
Hij is wel het hele pakketje ja, uitstraling, stem, hijs sexie, zijn omgang met anderen. Hij is de man die corduroy broeken sexie weet te maken!quote:Op zaterdag 12 april 2008 03:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hehehe wat is er zo aantrekkelijk aan hem dan? Zijn uiterlijk, zijn uitstraling ? Die goede stem van hem ? Of gewoon het hele pakket ?
Ik heb het persoonlijk met Daphne Bunskoek![]()
Terwijl ik al mijn hele leven opzoek ben naar een linda, alleen al om dan in cafe's Linda van Frank Boeijen aan te vragen![]()
Hee sexiequote:
Dat ja Lindaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 12 april 2008 03:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij is wel het hele pakketje ja, uitstraling, stem, hijs sexie, zijn omgang met anderen. Hij is de man die corduroy broeken sexie weet te maken!![]()
Linda! Linda! Lindaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Doei, ik ga het nu weer volgen nu het weer leuk wordtquote:Op zaterdag 12 april 2008 04:10 schreef Sirolf het volgende:
Zo, en met Ekdom in de nacht gaat mijn nacht ook beginnen. Truste!
ik kan ook ruftenquote:
Hmja...quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:55 schreef on_air het volgende:
Wel de nieuwe van Amy McDonald. Dan volgen die singles elkaar rap op.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:16 schreef -Hans- het volgende:
Hans meldt zich ook weer, goedemorgen
Hey Hey Hey
Die hebben we toch al een paar weken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Album van Amy MacDonald is deze week op 3FM.nl te beluisteren:
http://www.3fm.nl/page/3fm_amy_macdonald
Zekerquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Die hebben we toch al een paar weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |