Spuitstraat? Dan moet ik toch eens op gaan letten, want ik heb college in de Spuistraat.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Bierkoning zit toch bij de Spuistraat?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef on_air het volgende:
Weekend. Een waar woord.
Mensen, maak er wat moois van.
We schakelen morgen weer in (y).
Tot morgenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef on_air het volgende:
Weekend. Een waar woord.
Mensen, maak er wat moois van.
We schakelen morgen weer in (y).
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, een favoriete plaat ja.
Dit is toch geen muziek, mensen![]()
![]()
![]()
.
Paleisstraat, zijstraat van de spuistraat.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Spuitstraat? Dan moet ik toch eens op gaan letten, want ik heb college in de Spuistraat.
Ff opgezocht. Voor college moet ik ook altijd met tram 5 en uitstappen bij de Dam, maar ik loop dan aan de andere kant langs de AH.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
tram 5, halte dam, Linker zijstraat van de AH. Straat inlopen en dan loop je er bijna tegen aan.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond...
Ah, u bent er weer !quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff opgezocht. Voor college moet ik ook altijd met tram 5 en uitstappen bij de Dam, maar ik loop dan aan de andere kant langs de AH.
quote:1. American Boy - Estelle Feat. Kanye West
2. Great DJ - The Ting Tings
3. Carina - James Hunter
4. Another Day - Jamie Lidell
5. Fascination - Alphabeat
6. Breakfast/Disco Vraiment - LeLe die zal Gerard gaan draaien
7. Shadows - Midnight Juggernauts
8. You Gotta Come Down - The Solution
9. Comin' Home Baby (Frank Popp Remix)- Michael Buble
10. The Architect - Deus
11. The Sound Is Yours - Risk Sound System
die van dit topicquote:
Die van Deus is ergggg lekker, staat al weken op 1 in de verleidelijke 14 van kxradioquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Krijg net een fax met de nieuwe Freak 11 lijst en check de nummer 1 eens !
[..]
Fijne platen zeg
Jup, fijne plaat is dat ! dEUS staat vanavond ook op de playlist van MYA.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:16 schreef TheZapster het volgende:
Die van Deus is ergggg lekker, staat al weken op 1 in de verleidelijke 14 van kxradio
De Freakandel Speciaal is dus hetzelfde als de Megahit... right...quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fijne platen zeg
Wel duidelijk hoe goed Ekdom de plaat vind.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:18 schreef Sirolf het volgende:
De Freakandel Speciaal is dus hetzelfde als de Megahit... right...
Hij liet vorige week al doorschemeren dat ie deze week Freakandel Speciaal zou zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel duidelijk hoe goed Ekdom de plaat vind.
De tering ,dat kun je wel zeggen.-edit- fout gelezenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fijne platen zeg
Hm... wie komt er zo?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezien de artiest die zo komt verwacht ik op z'n minst een reactie van Roel
Rustig blijven.... adem in.... adem uit... adem in.... adem uit... adem in.... adem uit...quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik ben hier.... maar nogal in de stress omdat er iemand zn telefoontje niet opneemt en die zouden we interviewen
Dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |