quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Geef nie hoor, ik heb er ook last van
Neequote:
Verstandigquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:36 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb Speelman en Speelman expres maar niet opgenomen.
Mocht ie willenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:39 schreef Marc63 het volgende:
Deed Gerard nou een poging om met een van de bankgastes de filmkus te oefenen?
Dat moest in de TTquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk nummer is dat
Dat is nou een topnummerquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:46 schreef on_air het volgende:
Moet meteen aan Monaco denken; What do you want from me.
Wie?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:47 schreef -Hans- het volgende:
HOeveel bier heeft uw producer, Tjitse Leemhuis al op?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Tjibbe is wel erg geïnteresseerd.
[ link | afbeelding ]
Dat zou in dit topic wel toepasselijk zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
They tried to make me go to rehab..
And i said HELL YEAH!
En blowjobs in de stu stu studioquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
DJ's van 3FM hebben zo ongeveer de enige werkplek van Nederland waar alcohol lijkt te zijn toegestaan.
Zou het ook in hun CAO staan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
DJ's van 3FM hebben zo ongeveer de enige werkplek van Nederland waar alcohol lijkt te zijn toegestaan.
Zo`n CAO wil ik ookquote:
quote:
Daar zijn "we" een campagne voor aan het bedenken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens afgelopen week dat het voortbestaan van Llink in gevaar is door een tekort aan leden.
Waar haal je die vandaan?quote:
Meen je?! Zou jammer zijn als ze de stekker er uit moeten trekken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoorde trouwens afgelopen week dat het voortbestaan van Llink in gevaar is door een tekort aan leden.
Alain clark ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je?! Zou jammer zijn als ze de stekker er uit moeten trekken.
Oja, de MoveYourAss playlist voor zometeen en de uuropener is de favo plaat van Roel_Jewel en Cosmick !
Ik wacht met SPANNINGquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, de MoveYourAss playlist voor zometeen en de uuropener is de favo plaat van Roel_Jewel en Cosmick !
zou blowen ook mogen, dan haal ik me bong de volgende keer tevoorschijn, dat durfde ik de vorige keer nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:56 schreef Feivel1 het volgende:
Piles, wil je alsjeblieft het Wiekoverzicht ook knippen?
Ik had de verkeerde gerecord
En in het 2e uur Johanquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
zou blowen ook mogen, dan haal ik me bong de volgende keer tevoorschijn, dat durfde ik de vorige keer niet
Vlak GEM live in de studio vooral niet uit!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe dat want het is een fijn en rustig chanson waar ze mee beginnen.quote:
Volgende keer dan maar es uittestenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Waarschijnlijk is dat ook geen probleem daar
.
En ik kom er langs op de terugweg van de VUquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeh dat is een goede zaak, kwam er regelmatig toen ik nog in Amsterdam woonde
Das nogal verquote:
Zekerquote:
Waar zit ie dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:59 schreef borisz het volgende:
[..]
En ik kom er langs op de terugweg van de VU
Hmjaquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Mbleh. Dan zit er ook weer een werkweek tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |