http://nachtegiel.vara.nl -> rechter kolom -> 28 maart afspelen en dan een minuutje doorspoelen (plaat zit meteen aan het begin, net na het nieuws).quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:56 schreef -Hans- het volgende:
Tot volgende week, Kevin en co![]()
Freaknacht
Kan ik hopelijk eens leLe - Disco Vraiment eens helemaal horen... Heb alleen maar kleine stukjes gehoord en nog niet het hele liedje.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we zijn klaar... tot volgende week!
Thanks man ! net even geluisterd maar het is wel veel van het zelfde.. Begin is het super maar op een gegeven moment wordt het wat saai. Sample wat in de plaat zit vind ik wel erg vet. Maar.... het swingt wel zeg!quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:58 schreef Sirolf het volgende:
http://nachtegiel.vara.nl -> rechter kolom -> 28 maart afspelen en dan een minuutje doorspoelen (plaat zit meteen aan het begin, net na het nieuws).
Thanks, link ga ik ook maar even bookmarken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:05 schreef ScottTracy het volgende:
Disco Vraiment is ook op de Last FM van Le Le te beluisteren: http://www.last.fm/music/Le+Le/_/Disco+Vraiment
Ze is niet nu aanwezig in ieder geval als ik de webcam moet gelovenquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit in de chat.
Geen idee wie er verder vannacht nog is.
Yeah, i've got Eddie on my mindquote:
Vakantiequote:Op zaterdag 12 april 2008 01:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze is niet nu aanwezig in ieder geval als ik de webcam moet geloven![]()
Die chat is alleen maar irritant, bijna niet te volgenquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit in de chat.
Geen idee wie er verder vannacht nog is.
Jeps, he's my obsessionquote:
Ik heb ook wel oog voor de gewone man hoorquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oei dan wordt het voor elke andere man heel moeilijk om tegen dat droombeeld op te boksen
Menig man zal het daar moeilijk mee hebbenquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb ook wel oog voor de gewone man hoor
maar hij moet er wel mee om kunnen gaan dat hij mijn obsessie is
Waarom? Iedereen heeft toch wel iemand waar ze een weekendje ruzie voor over hebben?quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Menig man zal het daar moeilijk mee hebben
Dat wel maar een obsessie is toch een stap verder denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen heeft toch wel iemand waar ze een weekendje ruzie voor over hebben?
Obsessie is misschien wat sterk verwoord maar mijn diepste wens is hem voor mijn fotolens te krijgen en dat die daarna dan als een blok voor me valtquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat wel maar een obsessie is toch een stap verder denk ik
Omg net verdomd lekkere muziek op kxradio, jimmi hendrix en muddy waters, VERDOMME wat lekker![]()
Hehehe wat is er zo aantrekkelijk aan hem dan? Zijn uiterlijk, zijn uitstraling ? Die goede stem van hem ? Of gewoon het hele pakket ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Obsessie is misschien wat sterk verwoord maar mijn diepste wens is hem voor mijn fotolens te krijgen en dat die daarna dan als een blok voor me valt
ik heb cypress hill op kroq
tis bloc party weekend dan draaien ze van elke artiest 2 of 3 achter mekaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |