Dat dus.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:36 schreef Sersjee het volgende:
Die swaffelaar is wat mij betreft terecht van school gestuurd. Kijk, dat je op een schooluitje je leuter tevoorschijn haalt, dat heeft iedereen wel eens gedaan! Maar bij de Taj Mahal... Dan ben je echt een debiel.
Super ! heb ik morgen wat te bekijken.quote:
Opflikkeren met dat hele Leafquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Wat goed dit ! beetje jammer dat zometeen de bagger van leaf komt..
Je kan niet alles hebben... Maar kijk eens naar de lijst van het 2e uur! Daar wordt ome Sersjee blij van!quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
zijn dikke maatjes met rudy he, moeten we te vriend houdenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Heel fijn inderdaad, behalve dan plaat nummer 1...quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:46 schreef Sersjee het volgende:
Je kan niet alles hebben... Maar kijk eens naar de lijst van het 2e uur! Daar wordt ome Sersjee blij van!
Als ze zulke dikke maatjes zijn, moet Rudy maar es mededelen dat ze eens wat minder saaie en wat minder makkelijke muziek moeten maken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
zijn dikke maatjes met rudy he, moeten we te vriend houden
Briljant jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
Stenders op KXradio die elke keer Heintje in wil starten![]()
Ah, I see.. Maar het had van mij wel een plaat mogen zijn die nog niet is grijs gedraaid. New Song en Wonderwoman heb ik echt veel te vaak gehoord.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zijn dikke maatjes met rudy he, moeten we te vriend houden
Inderdaad. Eén keer per jaar bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel fijn inderdaad, behalve dan plaat nummer 1...![]()
Roel_Jewel: in elk geval wat minder vaak draaien.
29 februari vind ik wel een mooie dagquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Inderdaad. Eén keer per jaar bijvoorbeeld.
En dan het liefst om een uur of 4 's nachts op een dinsdag als ik slaapquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Inderdaad. Eén keer per jaar bijvoorbeeld.
Dat topic is veel gezelliger dan hierquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
KX Radio! heb die maar eens omhoog geschopt
Nu welquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat topic is veel gezelliger dan hier
Te gek !quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ter compensatie hierna Friska Viljor
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ter compensatie hierna Friska Viljor
Sowieso is het wel weer tijd voor een evenement op 3FMquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:01 schreef Timo20 het volgende:
het wordt weer tijd voor een 90`s request week![]()
Eens. een happy hardcore weekquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Sowieso is het wel weer tijd voor een evenement op 3FM
quote:
Idd, dan wil ik wel op de bank zitten met een kort rokje en laarzenquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:01 schreef Timo20 het volgende:
dat hakken ook![]()
![]()
![]()
het wordt weer tijd voor een 90`s request week![]()
Wat een heerlijke plaat! Zelfs 538 draait 'em...quote:
Gaan ze daar ineens goede muziek draaien?! de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat een heerlijke plaat! Zelfs 538 draait 'em...
Omdat je in die jaren ook korte rokjes en laarzen droeg ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd, dan wil ik wel op de bank zitten met een kort rokje en laarzen
Ze hebben em zelfs DanceSmash gemaakt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaan ze daar ineens goede muziek draaien?! de wonderen zijn de wereld nog niet uit.![]()
...
Uhuhquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Omdat je in die jaren ook korte rokjes en laarzen droeg ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |