Dank jequote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:36 schreef Sersjee het volgende:
Die swaffelaar is wat mij betreft terecht van school gestuurd. Kijk, dat je op een schooluitje je leuter tevoorschijn haalt, dat heeft iedereen wel eens gedaan! Maar bij de Taj Mahal... Dan ben je echt een debiel.
Super ! heb ik morgen wat te bekijken.quote:
Opflikkeren met dat hele Leafquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Wat goed dit ! beetje jammer dat zometeen de bagger van leaf komt..
Je kan niet alles hebben... Maar kijk eens naar de lijst van het 2e uur! Daar wordt ome Sersjee blij van!quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
zijn dikke maatjes met rudy he, moeten we te vriend houdenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Heel fijn inderdaad, behalve dan plaat nummer 1...quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:46 schreef Sersjee het volgende:
Je kan niet alles hebben... Maar kijk eens naar de lijst van het 2e uur! Daar wordt ome Sersjee blij van!
Als ze zulke dikke maatjes zijn, moet Rudy maar es mededelen dat ze eens wat minder saaie en wat minder makkelijke muziek moeten maken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
zijn dikke maatjes met rudy he, moeten we te vriend houden
Briljant jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
Stenders op KXradio die elke keer Heintje in wil starten![]()
Ah, I see.. Maar het had van mij wel een plaat mogen zijn die nog niet is grijs gedraaid. New Song en Wonderwoman heb ik echt veel te vaak gehoord.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zijn dikke maatjes met rudy he, moeten we te vriend houden
Inderdaad. Eén keer per jaar bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel fijn inderdaad, behalve dan plaat nummer 1...![]()
Roel_Jewel: in elk geval wat minder vaak draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |