Ze hebben em zelfs DanceSmash gemaakt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaan ze daar ineens goede muziek draaien?! de wonderen zijn de wereld nog niet uit.![]()
...
Uhuhquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Omdat je in die jaren ook korte rokjes en laarzen droeg ?
Zelfs DanceSmash!? Goh, dat had ik al helemaal niet verwacht.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:22 schreef Sersjee het volgende:
Ze hebben em zelfs DanceSmash gemaakt.
Ik heb het niet zo op de stem van Jack White, verder best een leuk plaatje.
zekers, toen had ik nog het lijf waar dat konquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:48 schreef Timo20 het volgende:
Die Lentebock is erg goed te doen, vooral als ie ijs- en ijskoud is![]()
Te gekke plaatquote:
quote:
Lekker foutquote:
quote:
Trustenquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Ik ga pitten, de wekker gaat over 7 uur.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang je maar niet naar Crocs gaat luisteren...
[ afbeelding ]
* Sirolf schopt purplerose naar d'r eigen topicquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:41 schreef purplerose het volgende:
linkin park, tool en room eleven komen eraan
Die compilaties maken ze zelf hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:41 schreef Timo20 het volgende:
Mijn God. Allemaal die compilaties van Ekstra Weekend op Youtube. Mensen hebben echt tijd te veel![]()
Dan hebben zij tijd teveelquote:
leuk!quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ik luister niet vaak rond deze tijd, maar ik zet de radio aan en ik hoor Rebellion van the Arcade Fire.Klasse!!! Ga vaker naar Rudy Mackay luisteren
http://nachtegiel.vara.nl -> rechter kolom -> 28 maart afspelen en dan een minuutje doorspoelen (plaat zit meteen aan het begin, net na het nieuws).quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:56 schreef -Hans- het volgende:
Tot volgende week, Kevin en co![]()
Freaknacht
Kan ik hopelijk eens leLe - Disco Vraiment eens helemaal horen... Heb alleen maar kleine stukjes gehoord en nog niet het hele liedje.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we zijn klaar... tot volgende week!
Thanks man ! net even geluisterd maar het is wel veel van het zelfde.. Begin is het super maar op een gegeven moment wordt het wat saai. Sample wat in de plaat zit vind ik wel erg vet. Maar.... het swingt wel zeg!quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:58 schreef Sirolf het volgende:
http://nachtegiel.vara.nl -> rechter kolom -> 28 maart afspelen en dan een minuutje doorspoelen (plaat zit meteen aan het begin, net na het nieuws).
Thanks, link ga ik ook maar even bookmarken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:05 schreef ScottTracy het volgende:
Disco Vraiment is ook op de Last FM van Le Le te beluisteren: http://www.last.fm/music/Le+Le/_/Disco+Vraiment
Ze is niet nu aanwezig in ieder geval als ik de webcam moet gelovenquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit in de chat.
Geen idee wie er verder vannacht nog is.
Yeah, i've got Eddie on my mindquote:
Vakantiequote:Op zaterdag 12 april 2008 01:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze is niet nu aanwezig in ieder geval als ik de webcam moet geloven![]()
Die chat is alleen maar irritant, bijna niet te volgenquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit in de chat.
Geen idee wie er verder vannacht nog is.
Jeps, he's my obsessionquote:
Ik heb ook wel oog voor de gewone man hoorquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oei dan wordt het voor elke andere man heel moeilijk om tegen dat droombeeld op te boksen
Menig man zal het daar moeilijk mee hebbenquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb ook wel oog voor de gewone man hoor
maar hij moet er wel mee om kunnen gaan dat hij mijn obsessie is
Waarom? Iedereen heeft toch wel iemand waar ze een weekendje ruzie voor over hebben?quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Menig man zal het daar moeilijk mee hebben
Dat wel maar een obsessie is toch een stap verder denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen heeft toch wel iemand waar ze een weekendje ruzie voor over hebben?
Obsessie is misschien wat sterk verwoord maar mijn diepste wens is hem voor mijn fotolens te krijgen en dat die daarna dan als een blok voor me valtquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat wel maar een obsessie is toch een stap verder denk ik
Omg net verdomd lekkere muziek op kxradio, jimmi hendrix en muddy waters, VERDOMME wat lekker![]()
Hehehe wat is er zo aantrekkelijk aan hem dan? Zijn uiterlijk, zijn uitstraling ? Die goede stem van hem ? Of gewoon het hele pakket ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Obsessie is misschien wat sterk verwoord maar mijn diepste wens is hem voor mijn fotolens te krijgen en dat die daarna dan als een blok voor me valt
ik heb cypress hill op kroq
tis bloc party weekend dan draaien ze van elke artiest 2 of 3 achter mekaar
Hij is wel het hele pakketje ja, uitstraling, stem, hijs sexie, zijn omgang met anderen. Hij is de man die corduroy broeken sexie weet te maken!quote:Op zaterdag 12 april 2008 03:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hehehe wat is er zo aantrekkelijk aan hem dan? Zijn uiterlijk, zijn uitstraling ? Die goede stem van hem ? Of gewoon het hele pakket ?
Ik heb het persoonlijk met Daphne Bunskoek![]()
Terwijl ik al mijn hele leven opzoek ben naar een linda, alleen al om dan in cafe's Linda van Frank Boeijen aan te vragen![]()
Hee sexiequote:
Dat ja Lindaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 12 april 2008 03:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij is wel het hele pakketje ja, uitstraling, stem, hijs sexie, zijn omgang met anderen. Hij is de man die corduroy broeken sexie weet te maken!![]()
Linda! Linda! Lindaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Doei, ik ga het nu weer volgen nu het weer leuk wordtquote:Op zaterdag 12 april 2008 04:10 schreef Sirolf het volgende:
Zo, en met Ekdom in de nacht gaat mijn nacht ook beginnen. Truste!
ik kan ook ruftenquote:
Hmja...quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:55 schreef on_air het volgende:
Wel de nieuwe van Amy McDonald. Dan volgen die singles elkaar rap op.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:16 schreef -Hans- het volgende:
Hans meldt zich ook weer, goedemorgen
Hey Hey Hey
Die hebben we toch al een paar weken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Album van Amy MacDonald is deze week op 3FM.nl te beluisteren:
http://www.3fm.nl/page/3fm_amy_macdonald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |