Chapeau, chapeau!quote:Op donderdag 3 april 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Fipo?
U gaat door voor de koelkast !quote:Op donderdag 3 april 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Fipo?
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Fipo?
Oh is dat nu al bezig. Zou wel eens een geinige wedstrijd kunnen worden, maar heb helaas geen sport1. Overmorgen weer richting de Martiniplaza (Groningen - Leeuwarden).quote:Op donderdag 3 april 2008 19:27 schreef borisz het volgende:
Hans, Bergen Op Zoom - Nijmegen (of andersom) bij sport1.
Hoezo thuisvoordeel in de playoffs
nee, was net een kleine voorbeschouwing bij sport1 in de rust van een uefa cup duel. Alleen ik zou een mail sturen naar de basketballbond. Best of 3 in de eerste ronde. Alleen begint de hoogst geplaatste ploeg UIT!!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh is dat nu al bezig. Zou wel eens een geinige wedstrijd kunnen worden, maar heb helaas geen sport1. Overmorgen weer richting de Martiniplaza (Groningen - Leeuwarden).![]()
Broekie
Oh, dat! Ja, dat heb ik inderdaad ook gelezen. Overigens speel je dan wel eerst uit maar de overige 2 wedstrijden zijn dan thuis. Zal wel gedaan zijn met het oog om de play-offs wat spannender te maken. Moet nog maar zien hoe het gaat lopen, maar het is wel even wennen.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:34 schreef borisz het volgende:
nee, was net een kleine voorbeschouwing bij sport1 in de rust van een uefa cup duel. Alleen ik zou een mail sturen naar de basketballbond. Best of 3 in de eerste ronde. Alleen begint de hoogst geplaatste ploeg UIT!!!!
hoezo thuisvoordeel.
Dat geeft natuurlijk enorm vleugels als je de eerste wedstrijd thuis kunt pakken. Dat kan fataal zijn in zo'n korte serie.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
nee, was net een kleine voorbeschouwing bij sport1 in de rust van een uefa cup duel. Alleen ik zou een mail sturen naar de basketballbond. Best of 3 in de eerste ronde. Alleen begint de hoogst geplaatste ploeg UIT!!!!
hoezo thuisvoordeel.
Check ! ik vond het begin daar ook erg op lijkenquote:Op donderdag 3 april 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
Begin van deze plaat doet me een beetje denken aan een plaat van Nelly Furtado. Kan de titel Shit on the Radio kloppen?
+ wat meer kilo'squote:Op donderdag 3 april 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
Het lijkt nu ineens of Michiel opnieuw uit het glazen huis komt
En welke is dan met name jouw favoriet, als het om de oudere platen van John gaat?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:John Mayer
Vannacht met Domien over gehad. Wij vinden allebei dat er meer oude platen van John Mayer gedraaid moeten worden. We zijn nog geen petitie gestart, maar ik neem aan dat iig Sirolf die wel zou tekenen
Van zn singles gaat het voor mij denk ik tussen No Such Thing en Bigger Than My Body.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
En welke is dan met name jouw favoriet, als het om de oudere platen van John gaat?
Inderdaa, ik vind Clarity 1 van de beste nummers.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:John Mayer
Vannacht met Domien over gehad. Wij vinden allebei dat er meer oude platen van John Mayer gedraaid moeten worden. We zijn nog geen petitie gestart, maar ik neem aan dat iig Sirolf die wel zou tekenen
Voor het slapen gaan is die erg fijn. Gelukkig dacht Domien daar laatst hetzelfde over en draaide hij mn requestquote:Op donderdag 3 april 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaa, ik vind Clarity 1 van de beste nummers.
Jaaa! Aftellen tot Pinkpop! En dan aftellen tot Picnic in the Park! En dan aftellen tot vakantie! En dan... dan... euhm... hmmmmmzzzquote:Op donderdag 3 april 2008 20:11 schreef Broekie het volgende:
Nee, ik tel niet af tot Pinkpop. Wel tot volgende week donderdag
Vet! Ik ga dan luisteren.. denk ik!quote:Op donderdag 3 april 2008 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Hee, Domien is nu een programma aan het maken voor KXRadio. Hij heeft Rob ge-SMSt en mag morgen tussen 16 en 17 plaatjes draaien in het programma 'De kick van Verschuuren' (eigenlijk van Maurice, maar dus nu van Domien) en dat neemt 'ie dus nu alvast op.
verkoop je je plaat 1000x sta je op 1. Ligt eerder aan de radiostations die hem zovaak draaien.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:54 schreef Sirolf het volgende:
Wat een rust hier!
Toch is het vreemd dat Amy Winehouse & Mark Ronson nog stééééééds zo hoog in de charts staat... Je zou haast gaan denken dat iedereen dat nummer nu al 24 keer heeft aangeschaft...
Zou je denken?quote:Op donderdag 3 april 2008 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Michiel is echt verslaafd aan die spik-fonkel-jingle...
quote:Giel Beelen wint Hitkrant Award
Giel Beelen is door de lezers van de Hitkrant uitgeroepen tot de Beste Dj en zijn ochtendprogramma Giel is uitgeroepen tot Beste Dj. De ochtend-dj van Radio 3FM kreeg de Hitkrant Awards vanochtend van ONM-acteur Levi van Kempen. Volgens hem zijn er tienduizenden stemmen uitgebracht voor de Awards.
"Ik zit hier een beetje te gloeien eigenlijk. Leuk zeg!", zo reageerde Giel. "Ik moet de lezers van Hitkrant bedanken." Eerder deze week werd Giel door het jongerenpanel van Top-X van het televisieprogramma EénVandaag verkozen tot de grappigste dj van Nederland.
Eerder wonnen onder andere Ruud de Wild en Mark Labrand al een de Hitkrant Award.
leuk voor Gielquote:
Zeker erg leuk voor Gielquote:Op donderdag 3 april 2008 21:01 schreef borisz het volgende:
leuk voor Giel
Ik luister eigenlijk nooit smorgens naar Giel, ben of al weg of ik slaap nog
Smorgens wil ik juist een 'lul' show zoals giel en evers.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker erg leuk voor Giel![]()
Hoor meestal een stukje van zijn show tussen 7 en 8 uur.. Maar het is trouwens niet altijd even veel wat ik hoor want ik heb 's ochtends vooral behoefte aan muziek.![]()
Nu even heerlijk meezingen met Learn to fly
Dan kon je vroeger zeker ook wel genieten van Stenders in de ochtend? die lulde zonder probleem 20 minuten aan een stuk door.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:11 schreef borisz het volgende:
Smorgens wil ik juist een 'lul' show zoals giel en evers.
Ohja Sigur Ros moet op de 3fm playlist.
Stenders in de morgenquote:Op donderdag 3 april 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de Bleeding Love van Leona Lewis... Toch echt een beetje erg vaak gehoord. 's ochtends bij Giel heb ik de plaat ook al gehoord, dat was dus ook een zap moment.
[..]
Dan kon je vroeger zeker ook wel genieten van Stenders in de ochtend? die lulde zonder probleem 20 minuten aan een stuk door.![]()
Daar over gesproken, Michiel, wanneer krijgen wij de beloofde foto's van hoe deze eend op de redactie staat?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
Michiel... wat spook je toch steeds uit met die megafoons?
Ik ben bang voor hoe het met de MegaBadeend gaat.
Teun wat wil je met ons delenquote:Op donderdag 3 april 2008 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb stiekem ook nog een stukje Boer Zoekt.. op Systemfm geluisterd(Boer zoekt, is van Teun, u weet wel, die boer van WeekendRick).
Was leuk.
Uit pure wanhoop in die periode maar wakker geworden met een cd van Thunderdome... Geen gelul maar wel een hoop gebeuk. Overigens zet ik dat soort muziek tegenwoordig niet zo heel snel meer op.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:24 schreef borisz het volgende:
Stenders in de morgen. Ook op Yorin luisterde ik daarnaar.
Toen hardcore nog leuk wasquote:Op donderdag 3 april 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uit pure wanhoop in die periode maar wakker geworden met een cd van Thunderdome... Geen gelul maar wel een hoop gebeuk. Overigens zet ik dat soort muziek tegenwoordig niet zo heel snel meer op.
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ] Metallica [ afbeelding ]
edit:
borisz: inderdaad![]()
quote:
Als ons we ons nieuwe kantoor hebben (nu staat/ligt hij een beetje in de weg....)quote:Op donderdag 3 april 2008 21:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar over gesproken, Michiel, wanneer krijgen wij de beloofde foto's van hoe deze eend op de redactie staat?
Krijgen jullie alweer een nieuw kantoor dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ons we ons nieuwe kantoor hebben (nu staat/ligt hij een beetje in de weg....)
jaquote:Op donderdag 3 april 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Krijgen jullie alweer een nieuw kantoor dan?
Speciaal voor de MegaBadeend natuurlijkquote:Op donderdag 3 april 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Krijgen jullie alweer een nieuw kantoor dan?
Denk dat het team wat vanavond wint gewoon op P2 blijft staan en de verliezer zou de play-offs wel eens kunnen beginnen tegen Groningen... Tsja, en dan heb ik toch liever BoZ dan Nijmegen.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:31 schreef borisz het volgende:
![]()
na 3 kwarten staat BOZ voor op en in Nijmegen.
Haha, prachtig! Zie het namelijk al helemaal voor me. Een Maricha die haar lachen niet kan inhouden en een Veenstra Veenstra die er flink de balen van heeft dat - alweer - een megafoon naar de palastijnen is.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:32 schreef Maricha het volgende:
![]()
zeker omdat hij hem gewoon heeft laten vallen
* Sirolf ziet de verhuisdozen vol badeenden al voor zich...quote:Op donderdag 3 april 2008 21:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ons we ons nieuwe kantoor hebben (nu staat/ligt hij een beetje in de weg....)
Volgende keer moet 'ie dat ding maar aan een touwtje op z'n nek hangen, kan 'ie iig niet op de grond vallen.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
![]()
zeker omdat hij hem gewoon heeft laten vallen
http://www.cybersportsusa(...)=BB-CYBER-RED-214937quote:Op donderdag 3 april 2008 21:36 schreef borisz het volgende:
Hans, wat was die site ook al weer voor de livescores bij het NL basketall die alles bijhoudt ?
Sjah, met zo'n extra member bij de NPS clan past het idd ook niet in het kantoortje wat ze nu hebbenquote:Op donderdag 3 april 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Speciaal voor de MegaBadeend natuurlijk
Je denkt dat ie 'm dan niet kan slopen?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgende keer moet 'ie dat ding maar aan een touwtje op z'n nek hangen, kan 'ie iig niet op de grond vallen.
boze baas......(nee hoor, was een vriend van ons...die vind het leuk om te pesten)quote:Op donderdag 3 april 2008 21:41 schreef Broekie het volgende:
Ohjee, een blauw lijntje.
En de videobeelden van D.Rose zijn nog steeds nergens te bekennen...quote:Op donderdag 3 april 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik kom er net achter dat het vandaag alweer een half jaar geleden is dat we met FOK! in de studio waren.
Wat vliegt de tijd.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik kom er net achter dat het vandaag alweer een half jaar geleden is dat we met FOK! in de studio waren.
Van D.Rose hebben we ook al lang niet meer gehoord.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En de videobeelden van D.Rose zijn nog steeds nergens te bekennen...
Damn, idd. Dat ik daar nog niet aan gedacht had.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat vliegt de tijd.
Maaruhm, is MetMichiel vandaag dan niet 2,5 jaar?
Gefeliciteerd!!
Die is vast komen te zitten tussen de badeenden en spannende muziekjes.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van D.Rose hebben we ook al lang niet meer gehoord.
lolquote:Op donderdag 3 april 2008 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Die is vast komen te zitten tussen de badeenden en spannende muziekjes.
De gastenlijst is allang vol, en we vrezen dat we dan een overdosis krijgen.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Springen Sirolf, Broekie en Glacier nu snel in de trein naar Amsterdam?
Nee, want dan ben ik toch veel te laat. Maar 'k blijf voor de verandering wel nog wat langer naar 3FM luisteren vanavond jaquote:Op donderdag 3 april 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Springen Sirolf, Broekie en Glacier nu snel in de trein naar Amsterdam?
Volgens mij staat op de 3voor12-site dat je altijd kunt proberen om zonder reservering binnen te komen, omdat er altijd afzeggingen zijn.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De gastenlijst is allang vol, en we vrezen dat we dan een overdosis krijgen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ohja Sigur Ros moet op de 3fm playlist.
Zekersquote:
Yeahquote:
Ben net op kantoorquote:Op vrijdag 4 april 200807:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah [afbeelding]. Nog even deze dag zien door te komen. Laat ik me maar eens douchen en naar mijn werk rijden [afbeelding].
Ja tuurlijk. Wat is de megahit eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:33 schreef Piles het volgende:
Voor Megahits krijgt 3fm anders wel dik betaald volgens mij
Vandaag nog ff Amy McDonald, maar vanmiddag de nieuwe hèquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:12 schreef cosmick het volgende:
Ja tuurlijk. Wat is de megahit eigenlijk?.
Geen idee welke je bedoelt, maar die kan je zelf toch ook wel bedenkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:13 schreef cosmick het volgende:
Wat was die woordgrap van je met "Elvis' ook al weer? Kwam er niet op laatst.
Oja tuurlijk. Nou, zoals elke week ben ik weer vol verwachting!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaag nog ff Amy McDonald, maar vanmiddag de nieuwe hè
Ik denk dat ie wacht totdat het een uur of Elvis. Zoietsquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aha!.
Wat was die woordgrap van je met "Elvis' ook al weer? Kwam er niet op laatst.
Oh jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wacht totdat het een uur of Elvis. Zoiets.
Oja, dat was 'm woehaha!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wacht totdat het een uur of Elvis. Zoiets.
Mogguquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:52 schreef Sirolf het volgende:
Mogge!
Ik werd vanochtend wakker met Sara Bareilles LIVE. Best lekker wakker worden op zo'n manier!
Ben blij dat we daar strax vanaf zijn, Amy McDonald. Wat een niksmuziek.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaag nog ff Amy McDonald, maar vanmiddag de nieuwe hè
en om je op te vrolijken is er nu ook nog eens Dolf Jansenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Faithless.
Heeft Rabbering zijn platenkoffer gistermiddag laten staan?
Wat een tenenkrommend slecht iets was dat bij Giel vanochten met die zogenaamde cursus Nederlands.
Zoooooo grappig
Dan schakel ik weer fijn over naar wat anders. Ik wil tenslotte ook leuk mijn weekend in.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
en om je op te vrolijken is er nu ook nog eens Dolf Jansen
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dan schakel ik weer fijn over naar wat anders. Ik wil tenslotte ook leuk mijn weekend in.
ja, met die bijdehandte vrachtwagenchauffeurquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
He, deze hebben we gisteren ook al gehoord toen onze favoriete kneusjes het trachtten te verneuken.
en hij propt er op z'n tijd ergf goede muziek tussendoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:32 schreef Piles het volgende:
Ik kan begrijpen dat mensen Dolf niet leuk vinden, maar hij is 10x leuker als in het theater
En op de radio is het wel vermakelijk, geen geweldige radio, maar toch
Ja, maar ook net zo goed vreselijke baggerplaten en dat "pipie" gezeik en die eeuwige Jambers-imitatie zijn allerminst grappig. Dus straks lekker naar Kinkquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
en hij propt er op z'n tijd ergf goede muziek tussendoor
Jambers imiteer ik hier op kantoor ook altijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar ook net zo goed vreselijke baggerplaten en dat "pipie" gezeik en die eeuwige Jambers-imitatie zijn allerminst grappig. Dus straks lekker naar Kink.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jambers imiteer ik hier op kantoor ook altijd.
Ja, maar jij bent toch de joker van de zaak?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een limburger, jullie kunen datquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent toch de joker van de zaak?.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een limburger, jullie kunen dat
Okay, okayquote:Op vrijdag 4 april 200811:57 schreef Piles het volgende:
[..]
En [afbeelding] Green Day [afbeelding]
[afbeelding]
ja, hij kan beter nog een nummer van de nieuwe REM opzetten.quote:
Dolf heeft zijn haarkleur goed afgestemd op de naam van de bandquote:
Alphabeat - Mercyquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:29 schreef -Hans- het volgende:
MoveYourAss playlist staat online ! http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.htmlOl' Dirty Bastard ft Kelis - Got Your Money
Zal Alphabeat - Mercy de nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeegahit zijn ? Of is de nieuwe Megahit zo kud dat de plaat niet op de playlist is gekomen...?Smiths - Bigmouth Strikes Again
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Alphabeat - MercyMet zo'n copy-paste fout moet dat haast wel ja
Ik dacht zelf ook al dat Alphabeat een goede kans maakt om MH te worden. Rob was al enthousiast, hij is nu Freakandel Speciaal, dus Gerard en Giel vinden het ook wel wat. Veenstra Veenstra hoorde ik er ook positief over.....quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]!
Zie het nu pas... 't is natuurlijk niet Mercy maar Fascination
Rudy is zeker van de week gerickrolledquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:29 schreef -Hans- het volgende:
MoveYourAss playlist staat online ! http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.htmlOl' Dirty Bastard ft Kelis - Got Your Money
Zal Alphabeat - Mercy de nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeegahit zijn ? Of is de nieuwe Megahit zo kud dat de plaat niet op de playlist is gekomen...?Smiths - Bigmouth Strikes Again
Zie dat Paul Rabbering ook helemaal fan is van de plaat want op zijn site staat de plaat op nummer 1. Vind het zelf wel een aardig liedje. Kan er wel mee leven als het de nieuwe Megahit blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:42 schreef Againzender het volgende:
Ik dacht zelf ook al dat Alphabeat een goede kans maakt om MH te worden. Rob was al enthousiast, hij is nu Freakandel Speciaal, dus Gerard en Giel vinden het ook wel wat. Veenstra Veenstra hoorde ik er ook positief over.....
quote:
Ik vind dit wel een nummer die ik af en toe kan horen, maar 't moet niet te vaak zijnquote:Op vrijdag 4 april 200814:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Rolling Stones [afbeelding]
Sinds 1971 al niet meer te pruimen.
Ik probeer juist zo snel mogelijk Leiden uit te komen, zit er de hele dag al...quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:33 schreef BartDaMan het volgende:
Hee gaan er vanavond nog mensen naar Bring it on Live, ?
Het is in LVC Leiden, lijkt me best vet!![]()
quote:
.... klopt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een goedkope 13-in-een-dozijn rommel werd er in de nineties gemaakt.
Straks maar een biertje nemen als ik echt klaar ben thuisquote:Op vrijdag 4 april 200816:20 schreef Againzender het volgende:
Zo, het bier is weer naar boven komen rollen [afbeelding]
Volgens mij was die laatste we come one, maar ljikt allemaal op elkaarquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ft Minor
Wat een stervendehoerenkutmuziek vandaag zeg.
2x Dance for Life zelfs
Oh ja, goed planquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:09 schreef Marc63 het volgende:
Zo... vanmiddag ff radio-uitzending van Broekie bijgewoond en nu ff naar VerschuurenVerschuuren luisteren op KX.
Covers zijn kansloos en zijn slechts zelden beter dan het origineel; dat laat alleen maar zien dat je als artiest totaal geen inspiratie meer hebtquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:42 schreef -Hans- het volgende:
tsja, is de nieuwe van Fall Out Boy nou leuk of is het maar een slappe hap? Hoor het voor het eerst maar ik heb het niet zo op covers.. Aparte uitvoering dat wel.
Ben niet echt kapot van de zangstem, maar de gitaren gaan wel lekker tekeer.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:42 schreef -Hans- het volgende:
tsja, is de nieuwe van Fall Out Boy nou leuk of is het maar een slappe hap? Hoor het voor het eerst maar ik heb het niet zo op covers.. Aparte uitvoering dat wel.
Ben er ook zelden echt kapot van.. vaker is het origineel inderdaad beter en zo zeker in het geval van de nieuwe FOB.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Covers zijn kansloos en zijn slechts zelden beter dan het origineel; dat laat alleen maar zien dat je als artiest totaal geen inspiratie meer hebt.
Vorige single (this aint a scene) was ik trouwens wat meer te spreken over de zang van de zanger. Nu is het vooral het bekende deuntje en het gitaarwerk wat de song maakt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:47 schreef Marc63 het volgende:
Ben niet echt kapot van de zangstem, maar de gitaren gaan wel lekker tekeer.
Maar dat laatste ligt dus niet aan FOB
Squeeze Me volgende week megahit?quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:01 schreef Marc63 het volgende:
Kom net toch een cool shirt tegen! Zou goed in mn kast passen naast Brain
Hij draaide lekkere muziekquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:09 schreef Marc63 het volgende:
Zo... vanmiddag ff radio-uitzending van Broekie bijgewoond en nu ff naar VerschuurenVerschuuren luisteren op KX.
Geweldige reclamequote:Op vrijdag 4 april 2008 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Oh oh oh volgens mij is Gerard vanavond in bloedvorm !![]()
Hij deed volgens mij net die knakker uit de KPN reclame na (met Cavia Bruce Lee).
Dank je, dank je.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Gerard is ook al dagelijks BBQ-platen aan het draaien
Om de een of andere reden had ik al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Graag gedaanmaar ik bedoelde eigenlijk Domien "niet de broer van Maurice " Verschuuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |