Chapeau, chapeau!quote:Op donderdag 3 april 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Fipo?
U gaat door voor de koelkast !quote:Op donderdag 3 april 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Fipo?
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Fipo?
Oh is dat nu al bezig. Zou wel eens een geinige wedstrijd kunnen worden, maar heb helaas geen sport1. Overmorgen weer richting de Martiniplaza (Groningen - Leeuwarden).quote:Op donderdag 3 april 2008 19:27 schreef borisz het volgende:
Hans, Bergen Op Zoom - Nijmegen (of andersom) bij sport1.
Hoezo thuisvoordeel in de playoffs
nee, was net een kleine voorbeschouwing bij sport1 in de rust van een uefa cup duel. Alleen ik zou een mail sturen naar de basketballbond. Best of 3 in de eerste ronde. Alleen begint de hoogst geplaatste ploeg UIT!!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh is dat nu al bezig. Zou wel eens een geinige wedstrijd kunnen worden, maar heb helaas geen sport1. Overmorgen weer richting de Martiniplaza (Groningen - Leeuwarden).![]()
Broekie
Oh, dat! Ja, dat heb ik inderdaad ook gelezen. Overigens speel je dan wel eerst uit maar de overige 2 wedstrijden zijn dan thuis. Zal wel gedaan zijn met het oog om de play-offs wat spannender te maken. Moet nog maar zien hoe het gaat lopen, maar het is wel even wennen.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:34 schreef borisz het volgende:
nee, was net een kleine voorbeschouwing bij sport1 in de rust van een uefa cup duel. Alleen ik zou een mail sturen naar de basketballbond. Best of 3 in de eerste ronde. Alleen begint de hoogst geplaatste ploeg UIT!!!!
hoezo thuisvoordeel.
Dat geeft natuurlijk enorm vleugels als je de eerste wedstrijd thuis kunt pakken. Dat kan fataal zijn in zo'n korte serie.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
nee, was net een kleine voorbeschouwing bij sport1 in de rust van een uefa cup duel. Alleen ik zou een mail sturen naar de basketballbond. Best of 3 in de eerste ronde. Alleen begint de hoogst geplaatste ploeg UIT!!!!
hoezo thuisvoordeel.
Check ! ik vond het begin daar ook erg op lijkenquote:Op donderdag 3 april 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
Begin van deze plaat doet me een beetje denken aan een plaat van Nelly Furtado. Kan de titel Shit on the Radio kloppen?
+ wat meer kilo'squote:Op donderdag 3 april 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
Het lijkt nu ineens of Michiel opnieuw uit het glazen huis komt
En welke is dan met name jouw favoriet, als het om de oudere platen van John gaat?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:John Mayer
Vannacht met Domien over gehad. Wij vinden allebei dat er meer oude platen van John Mayer gedraaid moeten worden. We zijn nog geen petitie gestart, maar ik neem aan dat iig Sirolf die wel zou tekenen
Van zn singles gaat het voor mij denk ik tussen No Such Thing en Bigger Than My Body.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
En welke is dan met name jouw favoriet, als het om de oudere platen van John gaat?
Inderdaa, ik vind Clarity 1 van de beste nummers.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:John Mayer
Vannacht met Domien over gehad. Wij vinden allebei dat er meer oude platen van John Mayer gedraaid moeten worden. We zijn nog geen petitie gestart, maar ik neem aan dat iig Sirolf die wel zou tekenen
Voor het slapen gaan is die erg fijn. Gelukkig dacht Domien daar laatst hetzelfde over en draaide hij mn requestquote:Op donderdag 3 april 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaa, ik vind Clarity 1 van de beste nummers.
Jaaa! Aftellen tot Pinkpop! En dan aftellen tot Picnic in the Park! En dan aftellen tot vakantie! En dan... dan... euhm... hmmmmmzzzquote:Op donderdag 3 april 2008 20:11 schreef Broekie het volgende:
Nee, ik tel niet af tot Pinkpop. Wel tot volgende week donderdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |