Jaaa! Aftellen tot Pinkpop! En dan aftellen tot Picnic in the Park! En dan aftellen tot vakantie! En dan... dan... euhm... hmmmmmzzzquote:Op donderdag 3 april 2008 20:11 schreef Broekie het volgende:
Nee, ik tel niet af tot Pinkpop. Wel tot volgende week donderdag
Vet! Ik ga dan luisteren.. denk ik!quote:Op donderdag 3 april 2008 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Hee, Domien is nu een programma aan het maken voor KXRadio. Hij heeft Rob ge-SMSt en mag morgen tussen 16 en 17 plaatjes draaien in het programma 'De kick van Verschuuren' (eigenlijk van Maurice, maar dus nu van Domien) en dat neemt 'ie dus nu alvast op.
verkoop je je plaat 1000x sta je op 1. Ligt eerder aan de radiostations die hem zovaak draaien.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:54 schreef Sirolf het volgende:
Wat een rust hier!
Toch is het vreemd dat Amy Winehouse & Mark Ronson nog stééééééds zo hoog in de charts staat... Je zou haast gaan denken dat iedereen dat nummer nu al 24 keer heeft aangeschaft...
Zou je denken?quote:Op donderdag 3 april 2008 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Michiel is echt verslaafd aan die spik-fonkel-jingle...
quote:Giel Beelen wint Hitkrant Award
Giel Beelen is door de lezers van de Hitkrant uitgeroepen tot de Beste Dj en zijn ochtendprogramma Giel is uitgeroepen tot Beste Dj. De ochtend-dj van Radio 3FM kreeg de Hitkrant Awards vanochtend van ONM-acteur Levi van Kempen. Volgens hem zijn er tienduizenden stemmen uitgebracht voor de Awards.
"Ik zit hier een beetje te gloeien eigenlijk. Leuk zeg!", zo reageerde Giel. "Ik moet de lezers van Hitkrant bedanken." Eerder deze week werd Giel door het jongerenpanel van Top-X van het televisieprogramma EénVandaag verkozen tot de grappigste dj van Nederland.
Eerder wonnen onder andere Ruud de Wild en Mark Labrand al een de Hitkrant Award.
leuk voor Gielquote:
Zeker erg leuk voor Gielquote:Op donderdag 3 april 2008 21:01 schreef borisz het volgende:
leuk voor Giel
Ik luister eigenlijk nooit smorgens naar Giel, ben of al weg of ik slaap nog
Smorgens wil ik juist een 'lul' show zoals giel en evers.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker erg leuk voor Giel![]()
Hoor meestal een stukje van zijn show tussen 7 en 8 uur.. Maar het is trouwens niet altijd even veel wat ik hoor want ik heb 's ochtends vooral behoefte aan muziek.![]()
Nu even heerlijk meezingen met Learn to fly
Dan kon je vroeger zeker ook wel genieten van Stenders in de ochtend? die lulde zonder probleem 20 minuten aan een stuk door.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:11 schreef borisz het volgende:
Smorgens wil ik juist een 'lul' show zoals giel en evers.
Ohja Sigur Ros moet op de 3fm playlist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |