Vandaag nog ff Amy McDonald, maar vanmiddag de nieuwe hèquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:12 schreef cosmick het volgende:
Ja tuurlijk. Wat is de megahit eigenlijk?.
Geen idee welke je bedoelt, maar die kan je zelf toch ook wel bedenkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:13 schreef cosmick het volgende:
Wat was die woordgrap van je met "Elvis' ook al weer? Kwam er niet op laatst.
Oja tuurlijk. Nou, zoals elke week ben ik weer vol verwachting!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaag nog ff Amy McDonald, maar vanmiddag de nieuwe hè
Ik denk dat ie wacht totdat het een uur of Elvis. Zoietsquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aha!.
Wat was die woordgrap van je met "Elvis' ook al weer? Kwam er niet op laatst.
Oh jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wacht totdat het een uur of Elvis. Zoiets.
Oja, dat was 'm woehaha!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wacht totdat het een uur of Elvis. Zoiets.
Mogguquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:52 schreef Sirolf het volgende:
Mogge!
Ik werd vanochtend wakker met Sara Bareilles LIVE. Best lekker wakker worden op zo'n manier!
Ben blij dat we daar strax vanaf zijn, Amy McDonald. Wat een niksmuziek.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaag nog ff Amy McDonald, maar vanmiddag de nieuwe hè
en om je op te vrolijken is er nu ook nog eens Dolf Jansenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Faithless.
Heeft Rabbering zijn platenkoffer gistermiddag laten staan?
Wat een tenenkrommend slecht iets was dat bij Giel vanochten met die zogenaamde cursus Nederlands.
Zoooooo grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |