http://www.cybersportsusa(...)=BB-CYBER-RED-214937quote:Op donderdag 3 april 2008 21:36 schreef borisz het volgende:
Hans, wat was die site ook al weer voor de livescores bij het NL basketall die alles bijhoudt ?
Sjah, met zo'n extra member bij de NPS clan past het idd ook niet in het kantoortje wat ze nu hebbenquote:Op donderdag 3 april 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Speciaal voor de MegaBadeend natuurlijk
Je denkt dat ie 'm dan niet kan slopen?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgende keer moet 'ie dat ding maar aan een touwtje op z'n nek hangen, kan 'ie iig niet op de grond vallen.
boze baas......(nee hoor, was een vriend van ons...die vind het leuk om te pesten)quote:Op donderdag 3 april 2008 21:41 schreef Broekie het volgende:
Ohjee, een blauw lijntje.
En de videobeelden van D.Rose zijn nog steeds nergens te bekennen...quote:Op donderdag 3 april 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik kom er net achter dat het vandaag alweer een half jaar geleden is dat we met FOK! in de studio waren.
Wat vliegt de tijd.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik kom er net achter dat het vandaag alweer een half jaar geleden is dat we met FOK! in de studio waren.
Van D.Rose hebben we ook al lang niet meer gehoord.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En de videobeelden van D.Rose zijn nog steeds nergens te bekennen...
Damn, idd. Dat ik daar nog niet aan gedacht had.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat vliegt de tijd.
Maaruhm, is MetMichiel vandaag dan niet 2,5 jaar?
Gefeliciteerd!!
Die is vast komen te zitten tussen de badeenden en spannende muziekjes.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van D.Rose hebben we ook al lang niet meer gehoord.
lolquote:Op donderdag 3 april 2008 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Die is vast komen te zitten tussen de badeenden en spannende muziekjes.
De gastenlijst is allang vol, en we vrezen dat we dan een overdosis krijgen.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Springen Sirolf, Broekie en Glacier nu snel in de trein naar Amsterdam?
Nee, want dan ben ik toch veel te laat. Maar 'k blijf voor de verandering wel nog wat langer naar 3FM luisteren vanavond jaquote:Op donderdag 3 april 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Springen Sirolf, Broekie en Glacier nu snel in de trein naar Amsterdam?
Volgens mij staat op de 3voor12-site dat je altijd kunt proberen om zonder reservering binnen te komen, omdat er altijd afzeggingen zijn.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De gastenlijst is allang vol, en we vrezen dat we dan een overdosis krijgen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ohja Sigur Ros moet op de 3fm playlist.
Zekersquote:
Yeahquote:
Ben net op kantoorquote:Op vrijdag 4 april 200807:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah [afbeelding]. Nog even deze dag zien door te komen. Laat ik me maar eens douchen en naar mijn werk rijden [afbeelding].
Ja tuurlijk. Wat is de megahit eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:33 schreef Piles het volgende:
Voor Megahits krijgt 3fm anders wel dik betaald volgens mij
Vandaag nog ff Amy McDonald, maar vanmiddag de nieuwe hèquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:12 schreef cosmick het volgende:
Ja tuurlijk. Wat is de megahit eigenlijk?.
Geen idee welke je bedoelt, maar die kan je zelf toch ook wel bedenkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:13 schreef cosmick het volgende:
Wat was die woordgrap van je met "Elvis' ook al weer? Kwam er niet op laatst.
Oja tuurlijk. Nou, zoals elke week ben ik weer vol verwachting!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaag nog ff Amy McDonald, maar vanmiddag de nieuwe hè
Ik denk dat ie wacht totdat het een uur of Elvis. Zoietsquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aha!.
Wat was die woordgrap van je met "Elvis' ook al weer? Kwam er niet op laatst.
Oh jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wacht totdat het een uur of Elvis. Zoiets.
Oja, dat was 'm woehaha!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wacht totdat het een uur of Elvis. Zoiets.
Mogguquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:52 schreef Sirolf het volgende:
Mogge!
Ik werd vanochtend wakker met Sara Bareilles LIVE. Best lekker wakker worden op zo'n manier!
Ben blij dat we daar strax vanaf zijn, Amy McDonald. Wat een niksmuziek.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaag nog ff Amy McDonald, maar vanmiddag de nieuwe hè
en om je op te vrolijken is er nu ook nog eens Dolf Jansenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Faithless.
Heeft Rabbering zijn platenkoffer gistermiddag laten staan?
Wat een tenenkrommend slecht iets was dat bij Giel vanochten met die zogenaamde cursus Nederlands.
Zoooooo grappig
Dan schakel ik weer fijn over naar wat anders. Ik wil tenslotte ook leuk mijn weekend in.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
en om je op te vrolijken is er nu ook nog eens Dolf Jansen
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dan schakel ik weer fijn over naar wat anders. Ik wil tenslotte ook leuk mijn weekend in.
ja, met die bijdehandte vrachtwagenchauffeurquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
He, deze hebben we gisteren ook al gehoord toen onze favoriete kneusjes het trachtten te verneuken.
en hij propt er op z'n tijd ergf goede muziek tussendoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:32 schreef Piles het volgende:
Ik kan begrijpen dat mensen Dolf niet leuk vinden, maar hij is 10x leuker als in het theater
En op de radio is het wel vermakelijk, geen geweldige radio, maar toch
Ja, maar ook net zo goed vreselijke baggerplaten en dat "pipie" gezeik en die eeuwige Jambers-imitatie zijn allerminst grappig. Dus straks lekker naar Kinkquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
en hij propt er op z'n tijd ergf goede muziek tussendoor
Jambers imiteer ik hier op kantoor ook altijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar ook net zo goed vreselijke baggerplaten en dat "pipie" gezeik en die eeuwige Jambers-imitatie zijn allerminst grappig. Dus straks lekker naar Kink.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jambers imiteer ik hier op kantoor ook altijd.
Ja, maar jij bent toch de joker van de zaak?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een limburger, jullie kunen datquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent toch de joker van de zaak?.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een limburger, jullie kunen dat
Okay, okayquote:Op vrijdag 4 april 200811:57 schreef Piles het volgende:
[..]
En [afbeelding] Green Day [afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |