Vet! Ik ga dan luisteren.. denk ik!quote:Op donderdag 3 april 2008 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Hee, Domien is nu een programma aan het maken voor KXRadio. Hij heeft Rob ge-SMSt en mag morgen tussen 16 en 17 plaatjes draaien in het programma 'De kick van Verschuuren' (eigenlijk van Maurice, maar dus nu van Domien) en dat neemt 'ie dus nu alvast op.
verkoop je je plaat 1000x sta je op 1. Ligt eerder aan de radiostations die hem zovaak draaien.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:54 schreef Sirolf het volgende:
Wat een rust hier!
Toch is het vreemd dat Amy Winehouse & Mark Ronson nog stééééééds zo hoog in de charts staat... Je zou haast gaan denken dat iedereen dat nummer nu al 24 keer heeft aangeschaft...
Zou je denken?quote:Op donderdag 3 april 2008 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Michiel is echt verslaafd aan die spik-fonkel-jingle...
quote:Giel Beelen wint Hitkrant Award
Giel Beelen is door de lezers van de Hitkrant uitgeroepen tot de Beste Dj en zijn ochtendprogramma Giel is uitgeroepen tot Beste Dj. De ochtend-dj van Radio 3FM kreeg de Hitkrant Awards vanochtend van ONM-acteur Levi van Kempen. Volgens hem zijn er tienduizenden stemmen uitgebracht voor de Awards.
"Ik zit hier een beetje te gloeien eigenlijk. Leuk zeg!", zo reageerde Giel. "Ik moet de lezers van Hitkrant bedanken." Eerder deze week werd Giel door het jongerenpanel van Top-X van het televisieprogramma EénVandaag verkozen tot de grappigste dj van Nederland.
Eerder wonnen onder andere Ruud de Wild en Mark Labrand al een de Hitkrant Award.
leuk voor Gielquote:
Zeker erg leuk voor Gielquote:Op donderdag 3 april 2008 21:01 schreef borisz het volgende:
leuk voor Giel
Ik luister eigenlijk nooit smorgens naar Giel, ben of al weg of ik slaap nog
Smorgens wil ik juist een 'lul' show zoals giel en evers.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker erg leuk voor Giel![]()
Hoor meestal een stukje van zijn show tussen 7 en 8 uur.. Maar het is trouwens niet altijd even veel wat ik hoor want ik heb 's ochtends vooral behoefte aan muziek.![]()
Nu even heerlijk meezingen met Learn to fly
Dan kon je vroeger zeker ook wel genieten van Stenders in de ochtend? die lulde zonder probleem 20 minuten aan een stuk door.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:11 schreef borisz het volgende:
Smorgens wil ik juist een 'lul' show zoals giel en evers.
Ohja Sigur Ros moet op de 3fm playlist.
Stenders in de morgenquote:Op donderdag 3 april 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de Bleeding Love van Leona Lewis... Toch echt een beetje erg vaak gehoord. 's ochtends bij Giel heb ik de plaat ook al gehoord, dat was dus ook een zap moment.
[..]
Dan kon je vroeger zeker ook wel genieten van Stenders in de ochtend? die lulde zonder probleem 20 minuten aan een stuk door.![]()
Daar over gesproken, Michiel, wanneer krijgen wij de beloofde foto's van hoe deze eend op de redactie staat?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
Michiel... wat spook je toch steeds uit met die megafoons?
Ik ben bang voor hoe het met de MegaBadeend gaat.
Teun wat wil je met ons delenquote:Op donderdag 3 april 2008 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb stiekem ook nog een stukje Boer Zoekt.. op Systemfm geluisterd(Boer zoekt, is van Teun, u weet wel, die boer van WeekendRick).
Was leuk.
Uit pure wanhoop in die periode maar wakker geworden met een cd van Thunderdome... Geen gelul maar wel een hoop gebeuk. Overigens zet ik dat soort muziek tegenwoordig niet zo heel snel meer op.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:24 schreef borisz het volgende:
Stenders in de morgen. Ook op Yorin luisterde ik daarnaar.
Toen hardcore nog leuk wasquote:Op donderdag 3 april 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uit pure wanhoop in die periode maar wakker geworden met een cd van Thunderdome... Geen gelul maar wel een hoop gebeuk. Overigens zet ik dat soort muziek tegenwoordig niet zo heel snel meer op.
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ] Metallica [ afbeelding ]
edit:
borisz: inderdaad![]()
quote:
Als ons we ons nieuwe kantoor hebben (nu staat/ligt hij een beetje in de weg....)quote:Op donderdag 3 april 2008 21:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar over gesproken, Michiel, wanneer krijgen wij de beloofde foto's van hoe deze eend op de redactie staat?
Krijgen jullie alweer een nieuw kantoor dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ons we ons nieuwe kantoor hebben (nu staat/ligt hij een beetje in de weg....)
jaquote:Op donderdag 3 april 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Krijgen jullie alweer een nieuw kantoor dan?
Speciaal voor de MegaBadeend natuurlijkquote:Op donderdag 3 april 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Krijgen jullie alweer een nieuw kantoor dan?
Denk dat het team wat vanavond wint gewoon op P2 blijft staan en de verliezer zou de play-offs wel eens kunnen beginnen tegen Groningen... Tsja, en dan heb ik toch liever BoZ dan Nijmegen.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:31 schreef borisz het volgende:
![]()
na 3 kwarten staat BOZ voor op en in Nijmegen.
Haha, prachtig! Zie het namelijk al helemaal voor me. Een Maricha die haar lachen niet kan inhouden en een Veenstra Veenstra die er flink de balen van heeft dat - alweer - een megafoon naar de palastijnen is.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:32 schreef Maricha het volgende:
![]()
zeker omdat hij hem gewoon heeft laten vallen
* Sirolf ziet de verhuisdozen vol badeenden al voor zich...quote:Op donderdag 3 april 2008 21:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ons we ons nieuwe kantoor hebben (nu staat/ligt hij een beetje in de weg....)
Volgende keer moet 'ie dat ding maar aan een touwtje op z'n nek hangen, kan 'ie iig niet op de grond vallen.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
![]()
zeker omdat hij hem gewoon heeft laten vallen
http://www.cybersportsusa(...)=BB-CYBER-RED-214937quote:Op donderdag 3 april 2008 21:36 schreef borisz het volgende:
Hans, wat was die site ook al weer voor de livescores bij het NL basketall die alles bijhoudt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |