Volgens mij was die laatste we come one, maar ljikt allemaal op elkaarquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ft Minor
Wat een stervendehoerenkutmuziek vandaag zeg.
2x Dance for Life zelfs
Oh ja, goed planquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:09 schreef Marc63 het volgende:
Zo... vanmiddag ff radio-uitzending van Broekie bijgewoond en nu ff naar VerschuurenVerschuuren luisteren op KX.
Covers zijn kansloos en zijn slechts zelden beter dan het origineel; dat laat alleen maar zien dat je als artiest totaal geen inspiratie meer hebtquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:42 schreef -Hans- het volgende:
tsja, is de nieuwe van Fall Out Boy nou leuk of is het maar een slappe hap? Hoor het voor het eerst maar ik heb het niet zo op covers.. Aparte uitvoering dat wel.
Ben niet echt kapot van de zangstem, maar de gitaren gaan wel lekker tekeer.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:42 schreef -Hans- het volgende:
tsja, is de nieuwe van Fall Out Boy nou leuk of is het maar een slappe hap? Hoor het voor het eerst maar ik heb het niet zo op covers.. Aparte uitvoering dat wel.
Ben er ook zelden echt kapot van.. vaker is het origineel inderdaad beter en zo zeker in het geval van de nieuwe FOB.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Covers zijn kansloos en zijn slechts zelden beter dan het origineel; dat laat alleen maar zien dat je als artiest totaal geen inspiratie meer hebt.
Vorige single (this aint a scene) was ik trouwens wat meer te spreken over de zang van de zanger. Nu is het vooral het bekende deuntje en het gitaarwerk wat de song maakt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:47 schreef Marc63 het volgende:
Ben niet echt kapot van de zangstem, maar de gitaren gaan wel lekker tekeer.
Maar dat laatste ligt dus niet aan FOB
Squeeze Me volgende week megahit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |