quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:57 schreef Glacier het volgende:
Waaah , indie rock op 3FMGaaf dat Timur dit draait
Als ze nou eens wat meer van dit soort muziek zouden draaien, in plaats van die gare hits van nietszeggende artiesten
Oasis komt wel redelijk vaak voorbij (al is het louter "wonderwaaaaaaall") en de Stones ook (het eeuwige "paint it black").. Als ze nu een paar uurtjes per dag wat tracks van Kink FM overnemen en Anouk, Kane, Mika en consorten even een week in de kast laten liggen........quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:17 schreef AudioFranzzz het volgende:
nee, niet meer indie. 3FM moet veel meer aan afwisseling werken. Ze hebben echt van die standaard nummers die je elke dag wel terughoort (KT Tuhnstall etc.). Dat moeten ze veranderen. En ook weer wat plaats maken voor echte rock'n roll, zoals Oasis en Beatles, Stones, etc
Deze plaat hoor ik al weken op Studio Brussel. Als je nou meer van dit soort muziek wilt en indierock, dan luister je voortaan toch gewoon naar Studio Brussel, doe ik al jaren (ben gewoon een Nederlander).quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:27 schreef -Hans- het volgende:
Haaj
Fijne plaat zeg van Hercules And Love Affair - Blind
Luister nu al soms naar Studio Brussel maar de genoemde plaat hoor je eigenlijk alleen af en toe in de avond. Met name Diergaarde en bij MYA is de plaat af en toe wel eens te horen. Overdag hoor de je plaat echt alleen maar als Diergaarde achter de knoppen zitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:44 schreef bloodymary het volgende:
Deze plaat hoor ik al weken op Studio Brussel. Als je nou meer van dit soort muziek wilt en indierock, dan luister je voortaan toch gewoon naar Studio Brussel, doe ik al jaren (ben gewoon een Nederlander).
Helemaal mee eens! ennuh hopelijk gaat 3FM de plaat ook wat vaker draaien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:19 schreef bloodymary het volgende:
Bij Stubru hoor je die echt veel de laatste tijd, ook overdag (kijk maar eens in hun playlist op de website, kun je ook op titel zoeken). Ik vind het een heerlijk nummer
Thanks voor de link! 1 - 1 zo te zien en qua kwaliteit vind ik het best wel te doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:04 schreef borisz het volgende:
via www.rtlvoetbal.nl Nurnberg - Bayern.
Vond er niet zoveel aan eigenlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:18 schreef -Hans- het volgende:
Leuke uitvoering zeg van The Wombats - Dance to joy division bij Thats Live, vorige week.
Dat ging geloof ik al iets beter jaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat vindt je nu van Db Clifford ? klinkt wel aardig, toch?
Ik volg het via NOS txt en met een schuin oog kijk ik wat de Capitals doen tegen Den Helder.quote:
Goed dat je het zegt, heb de stream ff aangeslingerd.quote:
Hoog tijd om een cover te maken met daarin samples van de Megahit-jingle.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:30 schreef Broekie het volgende:
Hey, hoor ik daar nou net de alarmschijf jingle gesampled zijn?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:30 schreef Broekie het volgende:
Hey, hoor ik daar nou net de alarmschijf jingle gesampled zijn?
'k ben ook erg benieuwd naar de videobeeldenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Marc
Oja, Annemieke zou aangevallen worden door een politiehond. Heftig !
Ja, daar ben ik ook heel erg benieuwd naarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:34 schreef Broekie het volgende:
'k ben ook erg benieuwd naar de videobeelden
Daar zijn ook bijna geen beelden van, en of we de beelden die er wel zijn nog gaan monteren is nog maar de vraag.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
@ Broekie
Alles goed gegaan vanmiddag? Ik heb nog een paar stukjes Crossradio mee gepakt. Ik vond het jammer dat ik geen beelden had voor dat lopen voor de LOL.
Ik hoop dat het programma het een beetje toelaat, want dan kan ik op 31 mei Justice live zien op Pinkpop. Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Oeh gewoon de justice remix er doorheen gemixed. Lekerrrr
Lijkt mij zeer tof om die gasten live aan het werk te zien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoop dat het programma het een beetje toelaat, want dan kan ik op 31 mei Justice live zien op Pinkpop. Ben wel benieuwd.
mwah...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
...
offtopic: borisz gaat lekker met 020![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
offtopic: borisz gaat lekker met 020![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Zo... de laatste frikandel zit weer in mn maag. Veel plezier (en in de studio veel succes) met de rest van Weekend DnA.
Ajax clublied ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn requestje wordt het niet geloof ik
neuh, zo goed gaat het nou ook weer nietquote:
dan is het Around the Worldquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
neuh, zo goed gaat het nou ook weer niet
quote:
Kan ie Michiel en Gerard om raad vragenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
HAHAHA Domien moet zijn benen laten harsen![]()
Leuke plaat!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:11 schreef Againzender het volgende:
Het was trouwens Usura met Open your mind wat ik had aangevraagd. Schoot mij opeens te binnen toen ik wat oude Simple Minds meuk hoorde
Ooooh die is heeeeeeeel erg vet !quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:11 schreef Againzender het volgende:
Het was trouwens Usura met Open your mind wat ik had aangevraagd. Schoot mij opeens te binnen toen ik wat oude Simple Minds meuk hoorde
hehequote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
HAHAHA Domien moet zijn benen laten harsen![]()
leek mij wel geschikt voor de zaterdagavondquote:
Pas maar op, met zijn lichaamsbouw maken zij er zo een Tour winnaar vanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Domien ga bij de rabobankploeg langs
Zeker! en ook een tijd niet gehoord.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:15 schreef Againzender het volgende:
leek mij wel geschikt voor de zaterdagavond
ik heb hem van de week ook al bij Paul geprobeerd, leek mij wel een kanshebberquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker! en ook een tijd niet gehoord.
Ondanks dat de koffie niet is te zuipen (aldus Domien).quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:49 schreef borisz het volgende:
3FM is koffieverslaafd. dat is algemeen bekend
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Erg irritant inderdaad die jonge knakkers in pak die zich dan helemaal het mannetje voelen terwijl het er vaak niet uitziet.
Erg herkenbaar... probeer dat soort lui dan ook zo veel mogelijk te ontlopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:17 schreef Sersjee het volgende:
![]()
En dan stel je ze een hele normale vraag over het te kopen product en dan weten ze er nada noppes van...
Het is inderdaad ook Tjitse. Maar zoals Domien vaak in de wandelgangen bij 3FM 'Dominique' wordt genoemd, is mijn bijnaam Tjibbe. O ja, verzint u allen vooral nog een leuke bijnaam voor Annemiekequote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:34 schreef Feivel1 het volgende:
Tjibbe? Ik dacht toch echt dat ie Tjitse heette.
Weet wat je vraagt hierquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:47 schreef Tjitse het volgende:
O ja, verzint u allen vooral nog een leuke bijnaam voor Annemieke
Het nieuwe deuntje is wel aardig, maar de totale plaat is echt totale baggerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:48 schreef borisz het volgende:
The launch relaunched daar moet ik echt op, wat een mislukte plaat.
Aha.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:47 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Het is inderdaad ook Tjitse. Maar zoals Domien vaak in de wandelgangen bij 3FM 'Dominique' wordt genoemd, is mijn bijnaam Tjibbe. O ja, verzint u allen vooral nog een leuke bijnaam voor Annemieke
quote:Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zouden het wel rooien
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zaten mooi te klooien
Zijn in een wak gereden, volledig overleden
Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien
Wat dacht je van 'Mik'?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:47 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Het is inderdaad ook Tjitse. Maar zoals Domien vaak in de wandelgangen bij 3FM 'Dominique' wordt genoemd, is mijn bijnaam Tjibbe. O ja, verzint u allen vooral nog een leuke bijnaam voor Annemieke
De lokale/regionale omroep?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
Zo, radio kan weer uit. 3FM iig. Is er nog een zender met normale muziek op dit moment?
Zou het niet weten... Ik ga pitten, morgen weer redelijk vroeg op (incl. zomertijd, kolere)quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
Zo, radio kan weer uit. 3FM iig. Is er nog een zender met normale muziek op dit moment?
Mjaquote:Op zondag 30 maart 2008 03:06 schreef Sirolf het volgende:
Hartelijk zomertijd!
Toch raar, een 3FM-dag van 23 uur.
Heb ook SlamFM aangezet in de auto richting Fitnessquote:Op zondag 30 maart 2008 11:17 schreef borisz het volgende:
Kan best, ik blijf een Timur boycot voeren.
Hoi !quote:Op zondag 30 maart 2008 16:39 schreef Piles het volgende:
Die schort met "Rob" is trouwens van Honig, was toen een actie
Samim - Heater dan misschien?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet dat nummer nog maar wat Veenstra en Giel dacht ik vaak draaide met een soort trekharmonica
Niet Mahalageasca
lolquote:Op zondag 30 maart 2008 17:34 schreef men_in_red het volgende:
god lekker boeiend hoe je een appeltaart maakt via de radio
Geloof het of niet, maar de shortlist is gebaseerd op een longlist waar luisteraars via de website op konden stemmen...quote:Op zondag 30 maart 2008 17:36 schreef Molluck het volgende:
Ik vind de nominaties voor de 3fm awards nog slechter dan de TMF awards. Echt in elke categorie zijn dezelfde bands genomineerd en ook die zijn niet echt origineel.
Ik had de lijst half ingevuld en heb hem toen weggeklikt, want Racoon zal er ook niet blij mee zijn dat ik 4x op ze gestemd heb omdat ik een schijthekel heb aan Blof en Kane.
Alleen de Alternative categorie vond ik nog een beetje te pruimen, hoe zijn die lijsten samengesteld?
Ik heb dus op moke, van velzen en blof gestemd , de laatste 2 vooral omdat de rest van de keuzes nog erger warenquote:Op zondag 30 maart 2008 17:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar de shortlist is gebaseerd op een longlist waar luisteraars via de website op konden stemmen...
Rare keuzes inderdaad, maar heb er maar het beste van zien te maken (veel stemmen op Moke en Alain Clark).
Mijn weekend was vooralquote:Op maandag 31 maart 2008 09:21 schreef cosmick het volgende:
Maar het weekend was gelukkig wel weer behoorlijk'tjes.
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
En doel je naar mee op sex, drugs en rock 'n roll??.
Jep, even naar de lokale amerikaanse automeeting geweest opo de druilerige zondag...Tussen de buien doorquote:Op maandag 31 maart 2008 10:22 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ha SC. Heb je je nog een beetje vermaakt van het weekend?
O, je bent weer op pad geweest toch? Tof!quote:Op maandag 31 maart 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nouja, als je daarmee aantrekkelijke, blonde![]()
Zweedse dames
![]()
bedoelt: ja
.
Uhuh! Stockholm is echtquote:Op maandag 31 maart 2008 10:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, je bent weer op pad geweest toch? Tof!
Ja, redelijk dwaas inderdaad, zo niet compleet onbegrijpelijk....quote:Op maandag 31 maart 2008 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, Amy Macdonaldnu nog MH maken is natuurlijk lachwekkend
![]()
(lees: zoals je van 3FM mag verwachten)
. Alsof het moment van single-release tegenwoordig nog belangrijk is
.
Volgens mijn collega schijnt Montreal nog een tikkeltje erger te zijnquote:Op maandag 31 maart 2008 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uhuh! Stockholm is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
De babe-dichtheid is nergens zo groot als daar![]()
!
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat REM - Shiny Happy People volgende week MH wordt
NOG erger?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens mijn collega schijnt Montreal nog een tikkeltje erger te zijn
EN daar nemen vrouwen initiatief....
Ik gok op Are You Lonesome Tonight? van Elvis Presley.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat REM - Shiny Happy People volgende week MH wordt
Ben in elk geval wel blij met deze fijne MH.. beter dan de Kane meukquote:Op maandag 31 maart 2008 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, Amy Macdonaldnu nog MH maken is natuurlijk lachwekkend
![]()
(lees: zoals je van 3FM mag verwachten)
. Alsof het moment van single-release tegenwoordig nog belangrijk is
.
Dat zekerquote:Op maandag 31 maart 2008 11:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben in elk geval wel blij met deze fijne MH.. beter dan de Kane meuk
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gok op Are You Lonesome Tonight? van Elvis Presley.
*eensquote:Op maandag 31 maart 2008 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat zeker. Maar dan nog slaat 't nergens op
. Eerst zes weken rekken totdat eindelijk dat zilveren schijfje in de winkel ligt (waarvoor tegenwoordig toch geen hond naar de winkel rent).
Ik denk dat ze wachten totdat het een uur of Elvis.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Draaiden ze dat maar eens wat meer, Elvis
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wachten totdat het een uur of Elvis.
[..]
Kopenhagen is ook echtquote:Op maandag 31 maart 2008 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uhuh! Stockholm is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
De babe-dichtheid is nergens zo groot als daar![]()
!
Heb ik idd ook al prima verhalen over gehoordquote:Op maandag 31 maart 2008 11:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kopenhagen is ook echtwat een mooie vrouwen daar en nog een erg leuke stad ook.
een van de betere live platenquote:Op maandag 31 maart 2008 12:08 schreef cosmick het volgende:
"Shit town" op Kink van Live. Nou nou, helemaal niet verkeerd.
Rob pikt er weer een mooie request uitquote:
Ken het gevoelquote:Op maandag 31 maart 2008 15:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoooo
Dat was een lekkere uursluiter - Killers = Ries My Mind
Die kon ik wel gebruiken, tijdens deze echte maandag. EN eindelijk de radio met 3FM weer terug. Gelukkig geen 538 meer overdag. Wat is dat saai en veel van hetzelfde. En die Evers met het steeds omzichzelf heel hard lachen
![]()
(Zo moest ik even kwijt!)
En spontaan is de ontvangst wegquote:Op maandag 31 maart 2008 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de hersenloze, schaapachtig lachende kutkneuzen vervuilen de ether weer.
Goedenavondquote:Op maandag 31 maart 2008 18:53 schreef Marc63 het volgende:
Tis alweer bijna MetMichiel-tijd. Je zou het bijna vergeten met al dat licht buiten.
Nee, ik heb er geen. Wil je soms eens bij ons meekijken?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Hallo! Geen webcams?
Indatgeval, moet ik spammen naar mn buitencamera of naar de studiocam?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er geen. Wil je soms eens bij ons meekijken?
Maar ik heb iig geen beeld van de studio.
Vreemd! Ik zal een kijken of er wat aan kan doenquote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er geen. Wil je soms eens bij ons meekijken?
Maar ik heb iig geen beeld van de studio.
Verbeterd: IK ZAL KIJKEN WAT IK VOOR JE KAN DOEN!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vreemd! Ik zal een kijken of er wat aan kan doen
Meestal wordt dat automatisch verholpen als de cams om 4 uur gereset worden.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
No way!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
En iemand in dit topic die meedoet aan de 53J8?
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:24 schreef Maricha het volgende:
Mja, FOK! is bijna altijd sloom...quote:Op maandag 31 maart 2008 19:44 schreef Maricha het volgende:
zo....het is vandaag echt enorm traag vandaag op het forum....kom er bijna niet op!
Bij mij is het stukken erger dan normaalquote:Op maandag 31 maart 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, FOK! is bijna altijd sloom...
Overigens vind ik het nog wel te doen. Vooral net na het hele uur is het vaak een paar minuten traag.
Ik heb nergens last van. In ieder geval niet meer dan anders.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Bij mij is het stukken erger dan normaal
Ligt vast aan de verbindingen in Hilversumquote:Op maandag 31 maart 2008 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hier laad een pagina in ongeveer 4 seconden.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Valt me alles mee eigenlijk.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. In ieder geval niet meer dan anders.
Zal wel een 1 april-grap van de muziekredactie zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
Euh... Michiel? Kane is geen Megahit meer, dus je hoeft jezelf niet te kwellen.
Het lijkt iets beter te worden nu *duimt*quote:Op maandag 31 maart 2008 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Valt me alles mee eigenlijk.
Dit was toch die clip met dat spannende rode pakjequote:
Dan zijn ze wel erg vroeg dit jaarquote:Op maandag 31 maart 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal wel een 1 april-grap van de muziekredactie zijn.
Programma van Bevrijdingspop:quote:Op maandag 31 maart 2008 20:27 schreef Sersjee het volgende:
Ze staan op Bevrijdingspop in Haarlem? Mooi, want daar ben ik waarschijnlijk wel te vinden
Oeh... that's one louderquote:Op maandag 31 maart 2008 20:29 schreef Litton-Lane het volgende:Felix
Hij staat hier op 11, hoor!!!
Thanx, ziet er leuk uit.quote:
Gevalletje van "Ken je klassiekers"!quote:Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je die film Spinal tap ook gezien....
Nog niet helemaal. Ik viel er midden in. Precies bij de scene met de versterker.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je die film Spinal tab ook gezien....
Misschien staat in de studio de klok nog niet helemaal goed. Zou kunnen dat FOK! daarom alleen bij Maricha zo traag isquote:Op maandag 31 maart 2008 20:34 schreef Broekie het volgende:
Volgens mij krijgen ze nu nogal veel smsjes bij 3FM. Duurde veel langer dan normaal voor ik het bedankt-smsje kreeg.
Hou op schei uit over klokken in studio's die niet helemaal goed staan..quote:Op maandag 31 maart 2008 20:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien staat in de studio de klok nog niet helemaal goed. Zou kunnen dat FOK! daarom alleen bij Maricha zo traag is
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hou op schei uit over klokken in studio's die niet helemaal goed staan..
Ik kwam er vanmiddag om 17:45 toen ik ineens naar het klokje op m'n laptop keek achter dat de klok bij ons in de studio nog op de wintertijd stond... (Normaal ga ik om 17h naar huis...).
Weet je zeker dat het geen grap van die werkgever is? Je weet welke dag het morgen is...quote:Op maandag 31 maart 2008 20:44 schreef Sersjee het volgende:
Morgen begin ik bij m'n nieuwe werkgever, heb dus net de wekkerradio op zomertijd gezet, anders wordt het een drama...
Ik twijfel nog steeds of ik morgen nou wel of niet On Air een 1 April grap uit moet halen, en zo ja, welke...quote:Op maandag 31 maart 2008 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen grap van die werkgever is? Je weet welke dag het morgen is...
Nou, 1 april is de datum die ik heb genoemd als startdatum, dus misschien neem ik mezelf wel in de malingquote:Op maandag 31 maart 2008 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen grap van die werkgever is? Je weet welke dag het morgen is...
"Vanwege een promo-actie van Douwe Egberts alleen vandaag gratis koffie in de kantine!"quote:Op maandag 31 maart 2008 20:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik morgen nou wel of niet On Air een 1 April grap uit moet halen, en zo ja, welke...
Iemand leuke ideeën?
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
huh? Bij wie dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
Het viel me trouwens op dat Maricha tegenwoordig ook prominent aanwezig is in de Freaknacht.
*poing* Mail!
*poing* SMS!
Giel gebruikt sinds een paar weken de beeldjingles voor MAIL! en SMS!, die nog in het apparaatje zitten vanwege Serious Request.quote:
Op het moment dat ik het postte, zei Michiel dat ook....en herinner ik me dat weer.... Maar goed, dat wist ik dus helemaal nietquote:Op maandag 31 maart 2008 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel gebruikt sinds een paar weken de beeldjingles voor MAIL! en SMS!, die nog in het apparaatje zitten vanwege Serious Request.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |