Daar zijn ook bijna geen beelden van, en of we de beelden die er wel zijn nog gaan monteren is nog maar de vraag.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
@ Broekie
Alles goed gegaan vanmiddag? Ik heb nog een paar stukjes Crossradio mee gepakt. Ik vond het jammer dat ik geen beelden had voor dat lopen voor de LOL.
Ik hoop dat het programma het een beetje toelaat, want dan kan ik op 31 mei Justice live zien op Pinkpop. Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Oeh gewoon de justice remix er doorheen gemixed. Lekerrrr
Lijkt mij zeer tof om die gasten live aan het werk te zien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoop dat het programma het een beetje toelaat, want dan kan ik op 31 mei Justice live zien op Pinkpop. Ben wel benieuwd.
mwah...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
...
offtopic: borisz gaat lekker met 020![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
offtopic: borisz gaat lekker met 020![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Zo... de laatste frikandel zit weer in mn maag. Veel plezier (en in de studio veel succes) met de rest van Weekend DnA.
Ajax clublied ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn requestje wordt het niet geloof ik
neuh, zo goed gaat het nou ook weer nietquote:
dan is het Around the Worldquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
neuh, zo goed gaat het nou ook weer niet
quote:
Kan ie Michiel en Gerard om raad vragenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
HAHAHA Domien moet zijn benen laten harsen![]()
Leuke plaat!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:11 schreef Againzender het volgende:
Het was trouwens Usura met Open your mind wat ik had aangevraagd. Schoot mij opeens te binnen toen ik wat oude Simple Minds meuk hoorde
Ooooh die is heeeeeeeel erg vet !quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:11 schreef Againzender het volgende:
Het was trouwens Usura met Open your mind wat ik had aangevraagd. Schoot mij opeens te binnen toen ik wat oude Simple Minds meuk hoorde
hehequote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
HAHAHA Domien moet zijn benen laten harsen![]()
leek mij wel geschikt voor de zaterdagavondquote:
Pas maar op, met zijn lichaamsbouw maken zij er zo een Tour winnaar vanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Domien ga bij de rabobankploeg langs
Zeker! en ook een tijd niet gehoord.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:15 schreef Againzender het volgende:
leek mij wel geschikt voor de zaterdagavond
ik heb hem van de week ook al bij Paul geprobeerd, leek mij wel een kanshebberquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker! en ook een tijd niet gehoord.
Ondanks dat de koffie niet is te zuipen (aldus Domien).quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:49 schreef borisz het volgende:
3FM is koffieverslaafd. dat is algemeen bekend
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Erg irritant inderdaad die jonge knakkers in pak die zich dan helemaal het mannetje voelen terwijl het er vaak niet uitziet.
Erg herkenbaar... probeer dat soort lui dan ook zo veel mogelijk te ontlopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:17 schreef Sersjee het volgende:
![]()
En dan stel je ze een hele normale vraag over het te kopen product en dan weten ze er nada noppes van...
Het is inderdaad ook Tjitse. Maar zoals Domien vaak in de wandelgangen bij 3FM 'Dominique' wordt genoemd, is mijn bijnaam Tjibbe. O ja, verzint u allen vooral nog een leuke bijnaam voor Annemiekequote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:34 schreef Feivel1 het volgende:
Tjibbe? Ik dacht toch echt dat ie Tjitse heette.
Weet wat je vraagt hierquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:47 schreef Tjitse het volgende:
O ja, verzint u allen vooral nog een leuke bijnaam voor Annemieke
Het nieuwe deuntje is wel aardig, maar de totale plaat is echt totale baggerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:48 schreef borisz het volgende:
The launch relaunched daar moet ik echt op, wat een mislukte plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |