Bij mij is het stukken erger dan normaalquote:Op maandag 31 maart 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, FOK! is bijna altijd sloom...
Overigens vind ik het nog wel te doen. Vooral net na het hele uur is het vaak een paar minuten traag.
Ik heb nergens last van. In ieder geval niet meer dan anders.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Bij mij is het stukken erger dan normaal
Ligt vast aan de verbindingen in Hilversumquote:Op maandag 31 maart 2008 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hier laad een pagina in ongeveer 4 seconden.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Valt me alles mee eigenlijk.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. In ieder geval niet meer dan anders.
Zal wel een 1 april-grap van de muziekredactie zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
Euh... Michiel? Kane is geen Megahit meer, dus je hoeft jezelf niet te kwellen.
Het lijkt iets beter te worden nu *duimt*quote:Op maandag 31 maart 2008 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Valt me alles mee eigenlijk.
Dit was toch die clip met dat spannende rode pakjequote:
Dan zijn ze wel erg vroeg dit jaarquote:Op maandag 31 maart 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal wel een 1 april-grap van de muziekredactie zijn.
Programma van Bevrijdingspop:quote:Op maandag 31 maart 2008 20:27 schreef Sersjee het volgende:
Ze staan op Bevrijdingspop in Haarlem? Mooi, want daar ben ik waarschijnlijk wel te vinden
Oeh... that's one louderquote:Op maandag 31 maart 2008 20:29 schreef Litton-Lane het volgende:Felix
Hij staat hier op 11, hoor!!!
Thanx, ziet er leuk uit.quote:
Gevalletje van "Ken je klassiekers"!quote:Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je die film Spinal tap ook gezien....
Nog niet helemaal. Ik viel er midden in. Precies bij de scene met de versterker.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je die film Spinal tab ook gezien....
Misschien staat in de studio de klok nog niet helemaal goed. Zou kunnen dat FOK! daarom alleen bij Maricha zo traag isquote:Op maandag 31 maart 2008 20:34 schreef Broekie het volgende:
Volgens mij krijgen ze nu nogal veel smsjes bij 3FM. Duurde veel langer dan normaal voor ik het bedankt-smsje kreeg.
Hou op schei uit over klokken in studio's die niet helemaal goed staan..quote:Op maandag 31 maart 2008 20:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien staat in de studio de klok nog niet helemaal goed. Zou kunnen dat FOK! daarom alleen bij Maricha zo traag is
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hou op schei uit over klokken in studio's die niet helemaal goed staan..
Ik kwam er vanmiddag om 17:45 toen ik ineens naar het klokje op m'n laptop keek achter dat de klok bij ons in de studio nog op de wintertijd stond... (Normaal ga ik om 17h naar huis...).
Weet je zeker dat het geen grap van die werkgever is? Je weet welke dag het morgen is...quote:Op maandag 31 maart 2008 20:44 schreef Sersjee het volgende:
Morgen begin ik bij m'n nieuwe werkgever, heb dus net de wekkerradio op zomertijd gezet, anders wordt het een drama...
Ik twijfel nog steeds of ik morgen nou wel of niet On Air een 1 April grap uit moet halen, en zo ja, welke...quote:Op maandag 31 maart 2008 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen grap van die werkgever is? Je weet welke dag het morgen is...
Nou, 1 april is de datum die ik heb genoemd als startdatum, dus misschien neem ik mezelf wel in de malingquote:Op maandag 31 maart 2008 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen grap van die werkgever is? Je weet welke dag het morgen is...
"Vanwege een promo-actie van Douwe Egberts alleen vandaag gratis koffie in de kantine!"quote:Op maandag 31 maart 2008 20:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik morgen nou wel of niet On Air een 1 April grap uit moet halen, en zo ja, welke...
Iemand leuke ideeën?
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
huh? Bij wie dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
Het viel me trouwens op dat Maricha tegenwoordig ook prominent aanwezig is in de Freaknacht.
*poing* Mail!
*poing* SMS!
Giel gebruikt sinds een paar weken de beeldjingles voor MAIL! en SMS!, die nog in het apparaatje zitten vanwege Serious Request.quote:
Op het moment dat ik het postte, zei Michiel dat ook....en herinner ik me dat weer.... Maar goed, dat wist ik dus helemaal nietquote:Op maandag 31 maart 2008 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel gebruikt sinds een paar weken de beeldjingles voor MAIL! en SMS!, die nog in het apparaatje zitten vanwege Serious Request.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |