quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:57 schreef Glacier het volgende:
Waaah , indie rock op 3FMGaaf dat Timur dit draait
Als ze nou eens wat meer van dit soort muziek zouden draaien, in plaats van die gare hits van nietszeggende artiesten
Oasis komt wel redelijk vaak voorbij (al is het louter "wonderwaaaaaaall") en de Stones ook (het eeuwige "paint it black").. Als ze nu een paar uurtjes per dag wat tracks van Kink FM overnemen en Anouk, Kane, Mika en consorten even een week in de kast laten liggen........quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:17 schreef AudioFranzzz het volgende:
nee, niet meer indie. 3FM moet veel meer aan afwisseling werken. Ze hebben echt van die standaard nummers die je elke dag wel terughoort (KT Tuhnstall etc.). Dat moeten ze veranderen. En ook weer wat plaats maken voor echte rock'n roll, zoals Oasis en Beatles, Stones, etc
Deze plaat hoor ik al weken op Studio Brussel. Als je nou meer van dit soort muziek wilt en indierock, dan luister je voortaan toch gewoon naar Studio Brussel, doe ik al jaren (ben gewoon een Nederlander).quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:27 schreef -Hans- het volgende:
Haaj
Fijne plaat zeg van Hercules And Love Affair - Blind
Luister nu al soms naar Studio Brussel maar de genoemde plaat hoor je eigenlijk alleen af en toe in de avond. Met name Diergaarde en bij MYA is de plaat af en toe wel eens te horen. Overdag hoor de je plaat echt alleen maar als Diergaarde achter de knoppen zitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:44 schreef bloodymary het volgende:
Deze plaat hoor ik al weken op Studio Brussel. Als je nou meer van dit soort muziek wilt en indierock, dan luister je voortaan toch gewoon naar Studio Brussel, doe ik al jaren (ben gewoon een Nederlander).
Helemaal mee eens! ennuh hopelijk gaat 3FM de plaat ook wat vaker draaien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:19 schreef bloodymary het volgende:
Bij Stubru hoor je die echt veel de laatste tijd, ook overdag (kijk maar eens in hun playlist op de website, kun je ook op titel zoeken). Ik vind het een heerlijk nummer
Thanks voor de link! 1 - 1 zo te zien en qua kwaliteit vind ik het best wel te doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:04 schreef borisz het volgende:
via www.rtlvoetbal.nl Nurnberg - Bayern.
Vond er niet zoveel aan eigenlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:18 schreef -Hans- het volgende:
Leuke uitvoering zeg van The Wombats - Dance to joy division bij Thats Live, vorige week.
Dat ging geloof ik al iets beter jaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat vindt je nu van Db Clifford ? klinkt wel aardig, toch?
Ik volg het via NOS txt en met een schuin oog kijk ik wat de Capitals doen tegen Den Helder.quote:
Goed dat je het zegt, heb de stream ff aangeslingerd.quote:
Hoog tijd om een cover te maken met daarin samples van de Megahit-jingle.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:30 schreef Broekie het volgende:
Hey, hoor ik daar nou net de alarmschijf jingle gesampled zijn?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:30 schreef Broekie het volgende:
Hey, hoor ik daar nou net de alarmschijf jingle gesampled zijn?
'k ben ook erg benieuwd naar de videobeeldenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Marc
Oja, Annemieke zou aangevallen worden door een politiehond. Heftig !
Ja, daar ben ik ook heel erg benieuwd naarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:34 schreef Broekie het volgende:
'k ben ook erg benieuwd naar de videobeelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |